poniedziałek, 2 kwietnia 2012

One Direction w Polsce - Koncert potwierdzony ! .

 Liam się wygadał ... 

 Wczoraj w USA odbył się czat z chłopakami na żywo . W prawdzie niektórzy nie są pewni czy z fanami pisali prawdziwi gwiazdorzy , ale mimo wszystko pojawiła się informacja o koncercie w Polsce ! . ; P 

Oto dowód : 
Liam na czacie  : '' Zagramy jeden koncert w Polsce '' .



one direction polska One Direction w Polsce! (KONCERT POTWIERDZONY)


 Szkoda , że tylko jeden .. no ale koncert będzie . ; ) 


Ciekawa jestem kiedy :) 


Oto występ 1D : klik

Dali czadu . (: 
A jak Wam się podobało ? . ; )

By Lolo . :)

26 komentarzy:

  1. szkoda że jeden może jak nas zobaczą to zrobią więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra,Wiem że potwierdzony,ale kiedy będzie w jakim mieście i gdzie można kupić bilety !?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fankom 1D i myśle że będzie więcej koncertów niż 1 i bym chćiała ich autograph i ich zobaczycz.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://plotki-zjawiska-itp.blogi.kotek.pl/2012/07/koncert_one_direction_w_polsce___/1

    o to sąprawdziwe info o koncercie... a te informacje sąz gwiazdunie.pl a tam nie wieżcie w co piszą to kłamstwa

    OdpowiedzUsuń
  5. z wielką przykrością mówię że są to fałszywe informacje : http://www.viagogo.pl/Concert-Tickets/Rock-and-Pop/One-Direction-Tickets/E-424867
    22.03.2013 grają w LG Arena, Birmingham, Wielka Brytania :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyyy... Czytałam ze koncert ma być w marcu chyba 3 ale nie jestem pewna. Ale by było fajnie jak byłby
    koncert. A jeszcze nie wiadomo gdzie będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. ma byc ale nie jest określone gdzie i za ile jest bilet.podobno ma być 3 marca 2013r.ale to nie jest do końca określone bo maże sie coś zmienić wiem bo tez jestem ich wielka fanka i też chciałabym wiedzieć za ile jest bilet.

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ich i chce aby było wiele koncertów w polce i zeby były blisko mojej miejscowości

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z hispany y bendom 3 concerti w hispany ... Ja puidem do plski mieskac i napewno nie wendze concert as do pisuego roku :S Kisses Directioners ... :3 musimi chaja polska buagaz ich. To samo zrobilismi w huspani i udalosie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będą w polsce napewno do października o mają już zapanowane koncerty.
    wydaje mi się że będą w polsce (napewno więcej niż 1 koncert,bo jak już przyjadą to wiedzą że mają dużo fanek więc zostaną trochę dłużej i tak to kasę zaoszczedzą). Możliwe też że przyjadą do nas z inną płytą a nie "Take me home", bo to napewno nie będzie ich ostatnia płyta. Ale ich konerty są śiwtne byłam na jednym w londynie był świetny(taki do telewizji śniadaniowej)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe kiedy i gdzie bedzie ten koncert ?

    OdpowiedzUsuń
  12. JESTEM CIEAWA KIEDY I GDZIE O KTYREJ JEST TEN ONCERT?

    OdpowiedzUsuń
  13. kocert pewnie odbędzie się w Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  14. wolałabym wiedzieć gdzie i kiedy bo od nie dawna jestem ich wielką fanką mam ich plakaty i słucham ich piosenek bez przerwy i chciała bym żeby byli blisko mojej mojej miejscowości One Direction <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem fanką i na pewno w tym czsie grają już
    gdzie indziej a zresztą polskie media by huczały na ten temat więc jeżeli będzie coś wiadomo będzie o tym głośno nie bójcie się więc o to też oczekuję tego by do nas przyjechali no szkoda ale nic nie poradzimy dziewczyny ale jestem pewna że w którymś momencie przyjadą do polski jak nie w tym roku to w przyszłym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. JESTEM ICH FANKĄ BARDZO CHCE ŻEBY PRZYJECHALI NA KONCERT BLISKO MOJEJ MIEJSCOWOŚĆ BARDZO ICH KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
  17. BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH BARDZO KOCHAM ICH

    OdpowiedzUsuń
  18. wiecie miał być 23.3.2013r.chciała bym żeby koncert odbył się w lipcu/sierpniu może będą przeglądać te strony i zobaczą jak bardzo chcemy nich zobaczyć
    you know was to be 23.3.2013r. I wanted to show was held in July / August can be browse these sites and see how much we want them to see

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z kuzynką też jesteśmy ich wielkimi fankami i nie możemy się ich doczekać ,aż przyjadą do Polski :*** KOCHAMY ICHHHHH<33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez jestem ich fanką jestem bardzo ciekawa kiedy on będzie :) i szkoda że tylko jeden ale dobrze by było jak by wo gule przyjechali !!! Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy i gdzie będzie ten koncert?

    OdpowiedzUsuń
  22. wiec musimy dać czadu żeby zobaczyli ze ich kochamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. mozliwe że koncert bedzie w warszawie bo harry podczas jednego z wywiadów zapytał się czy warszawa jest w polsce

    OdpowiedzUsuń
  24. SUPER by było !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. W KRAKOWIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!