niedziela, 18 listopada 2012

Imaginy z gifami.

Hej !

Są imaginy z gifami xD

1. Ty : Harry, ten chłopak nie chce mi dać spokoju,
Harry :


2. Harry : A może dzisiaj wieczorem by tak ..
Ty: Nie! Dzisiaj nie ma seksu !
Harry :


3. *ty i Harry jesteście na badaniach USG*


4. Ty : Mam ochotę na loda.
Harry : Loda powiadasz ?



5. Ty : Hazza, czy ty przypadkiem nie bawisz się moją bielizną ?
Harry :


6. *jesteś z Harrym na randce i trzymacie się za ręce*
Ty: Kocham cię , coś się stało ?
Harry :


7. * ty i Harry się pokłóciliście*
Harry:



8. *uczysz Harryego polskiego*
Ty: Proszę, powiedz 'chrząszcz brzmi w trzcinie'
Harry:


9. Ty : Lou, jestem w ciąży.
Louis:
 
Ty : ... z Liamem .
Louis:


10 . Ty: Harrym , mógłbyś zapiąć mi stanik ?
Hazz:



11. Ty: Zayn , co ty ćpałeś ?
Zayn : Nic, dobra, Marsjanki.


12. Ty: Harry , czemu myjesz zęby szczoteczką , którą myłam dzisiaj kibel ?
Harry:


13. Ty: Zayn, prosze, zagraj mi coś !
Zayn : Dla Ciebie wszystko !


14. Reporter : Wiec  Ty i [T.I] zerwaliście ?
Zayn :


15. *wychodzisz w stroju kąpielowym*
Ty: I jak ci się podobam ?
Zayn :


16. Ty: Kto zjadł moje ciasto ?
Zayn :



17. * jesteś na zakupach z Louisem*
Ty: Lou, szybko, bo mi wykupią wszystkie ładne adidasy
Lou :


18. Louis: *udaje skupienie*
Ty: Ale wiesz ... wiesz, że trzymasz ją odwrotnie?
Louis :


19.
Ty: Co wy robicie ?!
Louis : Profesjonalny makijaż, nie widać ?


20. Ty: Dzisiaj ide nocować do koleżanki
Niall :


21. Ty: Niall , kochanie, wiesz, że Święty Mikołaj nie istnieje, prawda?
Niall :


22. Ty: Nudzi mi się.
Niall : To może ...

23. Ty: Opowiem ci kawał : Przychodzisz do domu i nie jesteś głodny.
Niall :

25. Ty: Na kolację zamówimy pizze.
Niall i Liam :


26 . Ty: Chcę zjeść zupę. Gdzie są łyżki ? Wyrzuciłeś je ?
Liam :



27. Ty: Gdybym umarła przyszedłbyś na pogrzeb?
Liam ; Nie.
Ty: Aha.
Liam: Kochanie..
Ty: Co?
Liam : Ja leżałbym obok Ciebie ♥


28. Liam : Mogę zrobić Ci zdjęcie?
Ty: Po co?
Liam: Chcę pokazać Św. Mikołajowi co chcę pod choinkę.


29. Ktoś : Napisałeś tą pisosenkę dla [T.I] ?
Liam :



30. Liam : Mam dośćbycia ojcem naszego zespołu.
Ty: Dlaczego ?
Liam : Wolałbym być ojcem naszego dziecka.



Jest 30 XD

Tymczasem zapraszam na moje nowe opowiadanie, jest już 1 rozdział :) Klik ♥

Imaginy via twitter :3

Enjoy,
Jolks x

37 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam gify! =D

    Zapraszam do mnie <3
    http://dreamscometruetommorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaa 21 ♥♥♥kochamtokochamtokochamto ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. coś mi się wydaje że 19 został ściągnięty z mojego bloga, z tym makijażem !!! i 6 również podobne jest do mojego, któe dodałam jakiś czas temu. prosiłabym raczej o to, aby nie ściągać cudzych pomysłów !

    OdpowiedzUsuń
  4. haha najlepsze z Niallem i jego mina kiedy mu mówie że św mikołaj nie istnieje xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha xD jebłam na podłogę i nie mogę sie podnieść!!! najlepsze:2,20,21,23 xd;p

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa + 26 hahaha! xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Niall przychodzi do domu i nie jest głody hahahahahahahah :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahahahahhahahahah , kochane te gify ! <3
    chcemy wiecej !! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcecie więcej takich gifów.? A nie widzicie, komentarza dziewczyny powyżej? KILKA Z NICH JEST ŚCIĄGNIĘTYCH Z INNEGO BLOGA !!!
      Wiecie, co? Kiedyś baaardzo lubiłam tego bloga. Uwielbiałam. Ale z każdym dniem zaczyna sie on robić coraz gorszy. Robicie to na odwal, albo ściągacie czyjeś prace. A to się mija z celem.
      Wybaczcie, ale same kiedyś się kogoś tam czepiałyście że od was ktoś kopiował -.-
      Zauważyłam że one niby są z tt, tak? No fajnie wiedzieć, ze cudze prace jakiś innych dziewczyn publikowane są bez ich wiedzy gdzies indziej. Ten świat, jak i ten blog schodzi na psy.
      To ostatni mój pobyt tutaj. jest wiele ciekawszych blogów o 1D , na których warto być -.-'

      Usuń
    2. Rozumiem ,że rozmawiam z Klarą. Więc po pierwsze to Jolks znalazła te gify z TT nie z Twojego bloga.Nie słyszałyśmy nawet o Twoim blogu , więc.. Po drugie Jolks nie skopiowała wszystkiego więc ogar -,- na tt nie było podanego nawet autora. Zarzucasz nam ,że nasze posty są niedokładne i robimy je na odwal. Ciekawe.. Racja nikt nie każe czytać Ci tego bloga.. ale takie zarzuty możesz sobie oszczędzić ;) Bay

      Usuń
    3. Witam :) To ja jestem Klara i wybacz, Aniu, ale nie napisałam komentarza powyżej. Mam jeszcze tyle godności, by się podpisać bądź ujawnić, czego nie uczyniła osoba powyżej.
      Z jednym się jednak zgodzę, że trzy imaginy z ów notki zostały skopiowane z mojego bloga. Nie chcę kłótni, nie mam tego na celu, chcę po prostu zwrócić uwagę, że jeśli bierze się czyjeś pomysły, warto napisać, do kogo one należą. Szukałam podanych imaginów na Twitterze - przykro mi, nic takiego nie znalazłam. Jest mi również miło, ze nasze prace 'krążą' po internecie, a my nic o tym nie wiemy.
      Jak już pewnie zauważyłaś, nie tylko my zmagamy się z problemem zwanym plagiatem. Nie chcę przez to nieprzyjemności, o czym już wspomniałam, lecz według mnie jest to nie fair.
      Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:
      Klara.

      Usuń
    4. Jeśli niektóre z nich są z bloga Klary to musi być on zajebisty :)

      Usuń
  9. Hahahahahahah jebłam, to Ci się udało haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahhahahahahhahahahahahahahahahaha kocham to i jebłam tylko szkoda ze tak dużo o harrym a moło o niallu :( ale szczegół :D chce takiech więcej :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te imaginy z gifami!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. chcemy wiecej imaginów z gifami :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. może będziecie dodawac conajmniej dwa razy w tygodniu plisss!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byłby świetny pomysł. Po prostu są one śmieszne i wspaniałe
      :)
      http://grusia101.blogspot.com/

      Usuń
  14. HAHAHHAHAHA widzieliscie nr.16 stylu patrzcie na LOUISA <333333

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, jakie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pewien problem DOŚĆ SPORY. Nic nie mam do tego bloga, czytam go codziennie. Sama też prowadzę bloga...I TU SIĘ ZACZYNA PROBLEM.
    Mam bloga z gifami o 1D i nr. 1,9,10,11,12 są takie same dokładnie jak z mojego. Nie wierzysz ? Dać linka ? proszę bardzo.
    nr. 2 http://imaginyzgifamioonedirection.blogspot.com/2012/11/7_17.html
    nr. 11 i 12 http://imaginyzgifamioonedirection.blogspot.com/2012/10/5.html (z tego posta gif 1 i 6)
    nr. 10 http://imaginyzgifamioonedirection.blogspot.com/2012/10/2.html (ze strony gif 10)
    nr. 9 http://imaginyzgifamioonedirection.blogspot.com/2012/10/1-ty-liam-za-piec-minut-widze-cie-w.html (ze str. gif 8)
    KURWA I DALEJ MI WMAWIAJ ŻE SAMA TO ZROBIŁAŚ ._.
    To chamskie, serio jak to zobaczyłam nie mogłam uwierzyć że moje gify są na tej stronie. Przykro mi i przede wszystkim nie jestem z tego powodu zdumiona, tylko raczej wkurwiona ._.
    Możesz mi to wyjaśnić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś najwyraźniej skopiował Twoje imaginy z gifami i dodał na TT. A ,że Jolks je znalazła na TT to dodała 'via Twitter'. Uwierz mi nikt nie kopiuje niczego celowo. Jolks dodała to co znalazła ..

      Usuń
  17. Kocham tego bloga, czytam go codziennie, szanuje waszą prace i jestem gościem tej stronki, ale chce wiedzieć...dlaczego moje gify są na tej stronie bez mojej wiedzy. Tylko chce, żebyście mi to wyjaśniły ._.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolks super robota!!! :) bardzo podobają mi się twoje posty i imaginy :** dlatego nie jestem fanką tylko 1D ale też Jolks ;) Jestes super redaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham imaginy z gifami.....pragnę więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Te imaigny są super :D Kocham je czytać,proszę Cię dodawaj ich więcej
    IloveHoranHug xoxxo

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaha xd popłakałam się ze śmiechu ;p dodawaj je częściej prosze

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie to pojebane jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. Liam i łyżki = the best! :D love it.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  24. HAHAHAHA.. NIEMOGĘ! GRATULUJĘ POMYSŁOW NAPRAWDĘ NIEZŁE! NAJLEPSZE DLA MNIE SĄ:1, 2,3... ,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30.. TAK POWIADAM!

    OdpowiedzUsuń
  25. woesej gifuf z opisami kocham to ;3 jestescie zajebisci !;****

    OdpowiedzUsuń
  26. najlepsze są z Lou i Niall'em ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zapraszam do mnie !

    http://imaginyzgifami1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!