sobota, 15 grudnia 2012

Zdjęcia/newsy.

Hej!

Hazza zorganizował dla Lou imprezę urodzinową (awww ♥) w Cheshire.
Louisa wczoraj poobrzucali papierowymi liczbami '21' zdjęcie:
Embedded image permalink 
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Na imprezie była cała rodzinka Lou, ale Hazz nie zaprosił Eleanor XD


Nialler z kumplami XD
Blondynka mnie rozwala XD
Embedded image permalink


Hazza z fanami:
Embedded image permalink
Embedded image permalink

A tu odbyła się impreza Lou:
Embedded image permalink


Horan dzis:
Embedded image permalink


Podobno Taylor napisala to na tt, ale usunęła po 30min.
Embedded image permalink
WTF? XD

Chłopaki są w UK (Londyn) we wtorek lecą sobie do LA :D

1D na okładne w Billboard ♥
Embedded image permalink


Tata Lux powiedział, że Lux jest dziwna: mówi przez sen, ale tylko przez sen XD

zdjęcia z teledysku do Kiss You *_*

Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink


Tyle. Wieeem, krótko, ale nic u chłopaków się nie dzieje XD


Koleżanka poprosiła mnie żebym wypromowała jej grupę na nk XD dołączajcie -Klik

Na tym blogu szukają redaktorki, wszystko jest wyjaśnione w jednym z postów :) - Klik

+ Dzisiaj robię tinychat od 19:00, zapraszam! XD Klik ♥


Lova ya all xx

95 komentarzy:

  1. Hahahaha Harry rozwala system :D :D też bym jej nie zaprosiła :D
    Boże jak ja ich kocham tych pięciu wariatów :D

    LEXI

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwie sie Taylor oni ja ciagle wyzywaja i wgl ale trochę mogła sie pochamowac ;( a co do zdjęć to super ;) słodko ze strony Harry'ego ze zrobił mu imprezę ;* ale czemu eleanor nie zaprosił ? Dziwne ale i tak pewnie impreza była super : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuck you Taylor. Nie no lubiłam ją , ale ona chodzi z Harrym dla pokazu , bo nikt już o niej niepamieta i robi szum wokół sb i Harrego. Directionerki powinny przejrzeć na oczy. Harry dostaje kasę i ona też. A pozatym Haylor to przykrywka Larrego. Niewiem co o tym myśleć. Zastanawiam się tylko czemu harry i lou się nie ujawniają.? -Juli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Wiesz czemu się nie ujawnią? Bo nie istnieją! -,- A ty się ogarnij!!! ...


      Klaudia Styles

      Usuń
    2. No nie istnieją !! Ale co do "Fuck you Taylor" się zgadzam . ~Klaudia

      Usuń
    3. dziewczyno ! ogarnij się! chodzi dla pokazu? zapomnieli o niej? dziewczyna zdobyła ostatnio mnóstwo nagród i to przed tym jak spotykała się z harrym . więc błagam .. jak czegoś NIE WIESZ to nie oceniaj .

      Usuń
    4. No właśnie! Ty wiesz ilu Tay ma fanów! Może teraz będa hejty na mnie ale ja uważam że jak już to !d miałoby się promować na Tay.. ;( Ale ja i taak uważam że 1D jest o wiele lepsze od niej!


      Klaudia Styles

      Usuń
  4. -,-.... Dlaczego Nialler się zadaje z takimi tapeciarami!? Jak ich lubi to okei... ale według mnie nie pasuje do nich. -,- Co do teledysku, to pewnie będzie fajny! XD Szkoda tylko że tak dużo w nim zrobione komputerowo.. No i co z tego! :D Ja to sie Tay nie dziwie.. -,- Jak ją sami hejtujecie to nic się nie dzieje tak!? a jak ona zacznie to już ' Fuck you Taylor' Itd... I tak was kocham! XXD

    Klaudia Styles

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja was ludzie nie ogarniam.. Do was nie dociera to ze ranicie chłopakow i ich dziewczyny.? LARRY NIE ISTNIEJE !!! Eleanor nie jest przykrywką. Jako Directioners powinnyście byc szczęśliwe ze chłopcy kochają i sa kochani. Ale wy tylko hejtujecie ! Powinnyscie sie wstydzić. Jesteście podłe uważając ze Taylor jest z Harrym tylko dla rozgłosu. Moze to prawda.? Nie wiem. Ale wiem ze gdyby cos było na rzeczy to Harry by nam o tym powiedział :x nie hejtujecie 1D za to z kim chodzą. Kochajcie ich jeszcze bardziej. Wtedy będziecie prawdziwymi Directioners ! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulżyło Ci ?

      Usuń
    2. ułożyło by gdyby wszyscy "fani" nie hejtowali dziewczyn chłopaków :x

      Usuń
    3. Zgadzam się z tb. ! LARRY NIE ISTNIEJE! Jeżeli chłopcy będą mieli problem ze swymi dziewczynami to z nimi zerwą sami! -,-

      Klaudia Styles

      Usuń
    4. dziękuje; przynajmniej jedna madra ;)

      Usuń
    5. Prosze! Niktórzy nie powinni wchodzić na tego bloga! -,-

      Klaudia Styles

      Usuń
    6. Zgadzam się z tobą LARRY NIE ISTNIEJE ! :)

      Usuń
    7. yhym... Widze ze mam poparcie ;x a taka Juli to nie powinna w ogóle cokolwiek pisac -,-

      Usuń
    8. No masz, masz! :D Julka ma chyba za dużą fantazje! ;d

      Klaudia Styles

      Usuń
    9. hehe xdd... Co racja to racja ;p

      Usuń
    10. Zgadzam sie z Toba, wg mnie to jest zalosne, ze ci ktorzy sie uwazaja za directioners tak bardzo nienawidza ich dziewczyn. To kogo byscie woleli za ich dziewczyny? zauwazylam, ze kto to by nie byl, hejtujecie ja.. a jak ona sie czuje w tej sytuacji. co prawda nie wiemy jak to tam jest w rzeczywistosci, ale poki chlopaki sa z nimi szczesliwi to nam nic do tego..

      Usuń
    11. Larry is REAL bitch! Uwierz gdybyś poczytała tak dużo blogów o nich informacji tez byś w to uwierzyła. ELOUANOR NIE ISTNIEJE! Za dużo tych całych "żartów" miedzy nimi za dużo faktów dziewczynko, sceny z nimi są jednoznaczne "true directioners" nie widzą tego bo nie chcą tego widzieć jesteście żałosne! Robicie wszystko żeby nie byli gejami bo tego nie chcecie. A co jeśli stanie się tak ze wszystko co mówią shipperki Larry'ego stanie się prawdą? Bedzie wam głupio dla was liczy sie tylko to ze są "szczęśliwi" ze swoimi dziewczynami, no chyba jednak nie popatrz na uśmiech Lou za każdym razem wymuszony a potem porównaj jego zdjecia z Harrym tryska energia, śmieje się. Nie zależy wam na szczęściu chłopców i taka prawda! directionerki się znalazły nie no fajnie pozdrawiam jeśli nie umiesz rozróżnić udawanej miłości od tej prawdziwej

      ~Kate

      Usuń
    12. super ze piszesz same kłamstwa. Larry nie istnieje. Ile to mam powtarzać.? Dziewczynko El i Lou moga byc szczęśliwi razem. Ale ty wmawiasz innym ze Larry istnieje. To nie prawda ! ;x nie sa gejami.. Maja dziewczyny i je kochają a ty jestes po prostu załosna !

      Usuń
    13. Hahaha! Nie no niezłe! XD Dziewczynko Larry nie istnieje! Rozgłaszasz plotki a nie prawdę! ;d... Zauważ że nie wszystkie pary jak są przy sobie nie śmija się... a mimo to się kochają! <3

      Klaudia Styles

      Usuń
  6. Czy ja mówię że Eleonor to nie prawdziwa Dziewczyna Lou?!!!? Weź się ogarnijcie. Cieszę się ze szczęścia chłopców, ale Teylor to jest durny , udawany ZWIĄZEK.!!!!! lubię Eleonor ale LARRY ISTNIEJE!!!??!!!!! Perrie jest extra tak jak Danielle.! LARRY ISTNIEJE.!!! A pozatym ona obraża Directionerki to kurwa czemu nie mogę napisać: 'Fuck you Taylor' , tylko , dlatego , że mnie obrazila , a nie dlatego , że spotyka się z Harrym. WIĘC POMYSL DZIEWCZYNO ZANIM NAPISZESZ. -Juli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w odroznieniu od ciebie myślę. A LARRY NIE ISTNIEJE !! Taylor jest fajna. A ty nie lubisz jej tylko dlatego ze jest z Harrym. Jestes załosna dziewczynko... 1D nigdy nie poznasz, a nawet jesli to szansa ze zauważa akurat ciebie jest jak jeden do miliona. Wiec ogarnij sie i nie obrażają innych.. Bo to sie odwroci ;x

      Usuń
    2. Japierdole! Do mnie to masz? Hyyhyy! -,- Hejtuj ją se, hejtuj, a potem miej kurwa problemy że ona cię zaczeła! A jak ich nie znasz to po co mówisz że LARRy istnieje?! Nie znasz prawdy! ;d NAUCZ SIĘ MYŚLEĆ!!!

      Klaudia Styles

      Usuń
  7. Dlaczego musieli nakręcić ten filmik tak, żeby nie ująć akurat Harrego bez koszulki?! Nie przeżyję do premiery :P
    you-liberate-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego Harry miał by nie zapraszać dziewczyny swojego przyjaciela ? Dziwne ... Z tego co słyszałam to była tam El ... I uwaga

    KURWA LARRY NIE ISTNIEJE !!!! Do jasnej anielki ! Ciśnienie mi skacze jak widzę tekst LARRY IS REAL BITCH ! Kurwa nie istnieją i po chuj ze swoich idoli robić GEJÓW ?! -,-

    Proste ... Ciśnienie mi wzrosło -,- dzięki . Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Mądre słowa! Chuj mnie strzela jak widzę komentarze takiej Juli która nie umie myśleć! XD pozdrawiam !

      Klaudia Styles

      Usuń
  9. Ale nie chodzi o to , że hejtuje Taylor . Nic do niej nie mam . Wiem , że się wkurza bo dużo ludzi ją hejtuje , ale mogłaby powstrzymać emocje . ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla kogoś Larry istnieje a dla kogoś nie , ogarnijcie się każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Uszanujcie to a nie się wyzywacie .. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my sie nie wyzywamy.. Larry w ogóle nie istnieje.. Gdyby był prawdziwymi to byśmy o tym wiedzieli.. A nie wszyscy snują jakies domysły i wmawiaja innym kłamstwa ! ;x

      Usuń
    2. Gdybyśmy o tym wiedzieli rozpadło by się one direction chłopcy stracili by mnóstwo fanów takich jak ty "True Directioners"
      Myślisz, ze dlaczego cały czas sie ukrywają ? Bo zespół się wtedy rozpadnie własnie przez takie jak wy! Myślisz że im się to podoba super przyjemność ukrywania ze jest się gejem. zajebiście. My nie snujemy domysłów my poprostu umiemy spojrzeć prawdzie w oczy!
      Dla kogos istnieje dla kogos Larry nie istnieje! Kazdy ma swoje zdanie! więc sie odpierdol od nas! tylko nie zdziw sie jak z pare miesiecy nie bedzie juz one direction ;x
      ~Kate

      Usuń
    3. mysl sobie co chcesz. Ale jesli One Direction sie rozpadnie to miedzy innymi przez cb.. Nie pomyślałas ze oni sie kochają ale jak bracia.? Ze sa tylko dobrymi przyjaciółmi.? Miedzy nimi nie ma nic wiecej niz tylko przyjaźn ! ;x a ty przestan pisac kłamstwa i ogarnij sie !

      Usuń
    4. Hahahahhahahaha! Każdy komentarz co raz bardziej mnie smieszy! Ej ty Kate! Wiesz dlaczego oni się nie ujawnią? Bo oni nie istnieja! Kurwa jak ty gadasz z przyjacielem to kurwa chyba w niebo się nie patrzysz!.........

      klaudia Styles

      Usuń
    5. mnie rowniez to wszystko śmieszy.. Mowie ostatni raz bo nie mam juz siły tego powtarzać LARRY NIE ISTNIEJE !!! A ty Juli i Kate sie ogarnijcie. Jesteście po prostu zazdrosne o dziewczyny chłopakow i wolicie by uznawano ich za gejów niz żeby mieli dziewczyny ! ;x nie używacie mózgów. I nastepnym razem poczekajcie na jakieś dowody tego bromance bo to co piszecie jest wyssane z palca. :p

      Usuń
    6. jprdl. jak czytam wasze dziecinne komentarze to mi się śmiać chce. Może istniej może nie my tego nie wiemy więc się ogarnijcie! Marta K nie wiesz czy Lou kocha Elkę, nie wiesz czy aby napewno nie jest gejem więc się nie odzywaj! Nie masz prawa wyzywać innych Directioners ze nie są prawdziwe bo wierzą w Larry'ego! Ja popieram Larry'ego i co w zwiazku z tym ? Pooglądaj sobie zdj. Lou z El jedno zdjęcie na którym się całuja whoaa duzo na dodatek nie w usta tyko w brodę ale ok. Wierz dalej w to co chcesz. Ale od nas delikatnie mówiąc sie odpierdol

      Usuń
    7. Marta K
      i po co się kłocisz ?! Zachowujesz się jak dziecko. Dziewczyna ma prawo twierdzić, że Larry istnieje, a Tobie nic do tego ! Każdy ma swoje zdanie. Nie można już się nawet wypowiedzieć. Co za ludzie ..

      Usuń
    8. W tej cchwili to wy nie dajecie dojść jej do głosu...

      Klaudia Styles

      Usuń
    9. anonimie to nie dotyczy cb wiec po co sie wtracasz.? ;x

      Usuń
  11. Nikt niczego, oprócz Marty i kilku poszczególnyych osób nie rozumie, Larry nie istnieje! Oni NIE SĄ gejami i tp. Eleanor NIE jest przykrywką dla Lou: oni się darzą prawdziwą miłością! A co do Harrego i Tay, to wierzę, że jest to błą i wielka ściema, na każdym zdjęciu (na którym razem są) to Taylor jest odwrócona do kadru, a Harry ją odgania.
    Kocham Harrego nie Haylor! Nie lubię jej po prostu, ale jeżeli to serio jest prawdziwy związek, i Harry jest szczęśliwy, to i ja jestem szczęśliwa. Koniec,
    Asia Styles ♥
    PS.: To TYLKO moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to i tylko twoje zdanie ale za to prawdziwe.. ;x cieszę sie ze ktos sie ze mną zgadza ! Co do Haylor to nie jestem ani za ani przeciw temu związkowi. Jesli im na sobie zalezy to super. Ale jesli Taylor jest z Harrym tylko dla rozgłosu to juz gorzej.. A inni nie powinni oceniac ludzi po zdjęciach.

      Usuń
    2. No i super!♥ Przynajmniej kilka osób urzywa mózgu! XD Zgadzam sie z tb.! Chociaż ja jestem całym sercem za Haylor! <3


      Klaudia Styles

      Usuń
  12. Harry nie organizował imprezy dla Lou..prawdziwe informacje to dodawajcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Hazza jak naucz się czytać baranino !!

      Usuń
    2. Harry to Hazza! ;)

      Klaudia Styles

      Usuń
  13. O bosh. I kto tu jest dziecko.? Napisałam co JA sądzę o Larrym i Haylor , wy odrazu mówicie ze hejtuje taylor. Weź się ogarnijcie. Ja w przeciwieństwie do was MAM szansę Poznać 1D :*. -Juli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz szanse ich poznać.? Ciekawe jaka. Zerowa ! ;x

      Usuń
    2. Naucz się dodawać odpowiedzi.... ;o

      klaudia styles

      Usuń
  14. Zapraszam na opowiadanie o one direction http://storyblog-opowaidania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam szansę . Ja i moji rodzice realizujemy marzenia , i dlatego rodzice kupili mi 3 bilety . 1dla VIP a dwa normalne. Więc sorrry ale raczej będę mieć autografy i raczej uscisne ich. A to ze ty :Marta K nie wierzysz w Larrego to mnie gówno obchodzi. -Juli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aham.. Super.. Wiesz ja przynajmniej wierze w prawdę.. I nawet gdyby Larry istniał to nie odwrociłabym sie od 1D.. I nie wypada sie chwalić kochana !

      Usuń
    2. nawet jeśli ich spotykasz .. to może prosto w twarz harremu co sądzisz o tay i o larrym ? ciekawe jak zareaguja .

      Usuń
    3. powiesz *

      Usuń
    4. Hahaha! Uważaj bo uwierze! Ty taka sierota bilety! Ychyy..

      KLAUDIA sTYLES

      Usuń
    5. hahaa ha zgadzam sie !

      Usuń
    6. śmieszne w chuj. Same jesteście sieroty! co nie może mieć biletów ? ja jebie . zazdrość do niczego nie prowadzi ;x

      Usuń
  16. Haa Zayn z pływaczkami ;DD :**

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.youtube.com/watch?v=OR_BHBXTaAc klip (urywek ) KISS YOU

    OdpowiedzUsuń
  18. Dowód że Taylor tak napisała: http://whitehazza.tumblr.com/post/38017779399/fuckme-1direction-flawfreeblog-video-proof

    OdpowiedzUsuń
  19. I ty się dziwisz że tak napisała! Ja się nie mam co martwić bo ja jej nie hejtuje jak nie którzy..


    Klaudia Styles

    OdpowiedzUsuń
  20. Ok. Larry nie istnieje , taylor nie jest idiotka ale za to wy jesteście. Obserwuje tą kutnie od początku i Juli* MA RACJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  21. LARRY IS REAL. Popieram juli*.

    OdpowiedzUsuń
  22. Drogi Anonimie, jestes głupia.. Nie pisza paru komentarzy tylko wypisz to co chcesz w jednym a nie w kilku.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  23. . Ten blog jest o 1D.i kurwa czy ktoś wierzy w Larrego czy nie ty Marta K i Klaudia Styles powinniście uszanować nas i NIE WYZYWAC NAS OD: SZMAT. uwielbiam Harrego i wierzę w Larrego .mam bilety. Nie lubię taylor. Coś ci nie pasuje? To po co czytasz moje kom.??? I jeszcze na nie odpisujesz???!!! -Juli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie wyzywam cie od szmat. Po drugie z przykrością stwierdzam iz powinnas wybrać sie do psychologa gdyz Jestes zbyt agresywna.. ;x i nadpobudliwa.. Powodzenia. Nie mam nadziei ze z tego wyjdziesz !

      Usuń
    2. Ale to nie jest tak.. Ja do cb nie mam nic do tego czy ty wierzysz w Larrego czy nie.. poprostu ty mówisz że Larry is real.. a mówili ci to!? Nie więc ja wierze w to co doteraz uznają. :)

      Klaudia Styles

      Usuń
  24. Marta K .: Ja nie jestem głupia!!!! Patrz na sb.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny proszę Was przestańmy się kłócić. Każdy ma swoje zdanie i teorie na ten temat i tyle.Nie róbcie spamu .. błagam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooo.. Przesada. Piszę do właścicielki tego bł. -Juli*

    OdpowiedzUsuń
  27. I co nie NAPISZESZ mi już ze jestem SZMATA ??? Ze jestem chora psychicZnie.??? Mam bardzo słabą psychikę. Mogę zrobić głupstwo ale chora psychicZnie nie jestem. :-( zraniłaś mnie. Tak mówię to do marty k i Klaudia Styles.......pa. -Juli*

    OdpowiedzUsuń
  28. aham... Okey. Ja nic takiego nie pisałam ! ;x

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wyjdziesz z tego. Ty mi napisałaś. -Juli*..paaa..do zobaczenia...kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  30. PRZYCHODZĘ Z WAŻNĄ SPRAWĄ !!
    ROBIĘ FILMIK URODZINOWY DLA LOUISA I CHCIAŁABYM SIĘ ZAPYTAĆ CZY WYŚLECIE ZDJĘCIA ?
    obowiązkowo :
    - napis " happy birthday louis from poland " ( może być komputerowo )
    - mogą ( nie muszą ) być akcenty polskie

    wysyłacie to do 22 grudnia : D filmik wyślę do Louis'a . :P
    na e-mail : onedirectioninfection69@interia.pl / Stylesowa

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie rozumiem Was. Po co się kłócicie i wyzywacie? Każdy ma prawo mieć sw zdanie i je wyrażać. Jedni wierzą w Larr'ego inni nie i co z tego? Czy to, że jedni myślą tak, a nie inaczej znaczy, że są gorsi?
    NIE!!! Osobiście nie wierzę w Larr'ego, ale szanuję zdanie tych, którzy myślą inaczej niż ja. Prawdy i tak możemy się dowiedzieć tylko od Harr'ego i Louisa więc naprawdę Wasze kłótnie i wzajemne obrażanie się do niczego nie prowadzi.
    ~Olka

    OdpowiedzUsuń
  32. http://horogin1d.blogspot.com/ Proszę wejdźcie i skomentujcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobra Olka ma rację. Wiec PRZEPRASZAM wszystkich ktorych w jakis sposob "obraziłam". Wciaz uwazam ze Larry nie istnieje ale ok. ;x nara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zgadzam! .. ;( Pszepraszam Julka... Ale mnie czasem chuj strzela.. XD Jeszcze raz sory..

      Klaudia Styles

      Usuń
  34. No. Tego oczekiwałam . Też cię przepraszam chociaż niewiem co JA CI ZROBIŁAM?! Ale ok. Larry IS REAL (ale to moje zdanie) . Olka mówi słusznie. -Juli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie zrobiłas. Poniosło mnie i musiałam sie w koncu wygadac za długo to w sobie trzymałam ;x

      Usuń
  35. Opowiadanie o 1D

    Dopiero zaczynam, ale wpadajcie

    http://summer-love-by-avalon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Japierdole . Klaudia Styles to idiotka. ~magi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestes idiotką idiotko! POZDRAWIAM

      Klaudia Styles

      Usuń
  37. Marta K: ok ale następnym raZem bez jaj. Bo naprawdę mogę zGłosić . Mam słabą psychikę. I od teraz nie nazywam się ; -Juli* TYLKO : ~twójKoszmar p.d

    OdpowiedzUsuń
  38. taka imprezka, zostaje do środy
    nie kłóćcie się ,proszę

    OdpowiedzUsuń
  39. Ej kurde . Po co robić ze swoich idoli gejów ?! :O nie ogarniam was . Lou i El się kurwa mac kochają i kurde zrozumcie to . Lou sam powiedział że Larry nie istnieje . Matko .... Aż mnie głowa boli odtych komentarzy i wkurzania się . Takie z Was TRUE DIRECTIONERS a robicie z idoli GEJÓW . Pozdro -,-

    OdpowiedzUsuń
  40. Ok .-twójKoszmar p.d czyli -juli*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jacie . Kiedy one dodajĄ jakiś post.?

    OdpowiedzUsuń
  42. Możecie mnie zjechać z góry na dół, ale czy tylko ja uważam, że teledysk do "Kiss You" będzie najgorszym teledyskiem One Direction? Ani trochę do mnie te zdjęcia nie przemawiają...

    Zapraszam na http://1d-offcamera.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ooooo???????.zaje

    OdpowiedzUsuń
  44. nie róbcie z nich gejów.! Louisowi i El jest dobrze razem a to że Hazza i Marchewkożerca się bardzo dobrze dogadują to oznacza że są bardzo dobrymi przyjaciółmi a nie gejami.. : xx żal mi niektórych `directionerek`... pozdro...

    OdpowiedzUsuń
  45. zapraszam do mnie na mojego ftbl o 1D . http://www.photoblog.pl/mrshoraaanx3
    przepraszam za spam. ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!