wtorek, 14 lutego 2012

Fakty ♥ i ciekawostki :)


# Liam woli brunetki.
#Niall chciałby przez jeden dzień być Cheryl Cole żeby dowiedzieć się jak to jest być tak gorącym.
#Zayn lubi dziewczyny ze średnim biustem, długimi nogami i tyłkiem z tzw. "dobrej firmy".

# Gdy Louis się nudzi, często robi telefoniczne żarty Niall'owi.
#Nazwisko Horan w języku Szwedzkim oznacza prostytutkę.  (o ja xd)
#Zayn umówił się kiedyś na trzy randki tego samego dnia

#Jeśli Zayn nie byłby w zespole, uczył by w szkole języka angielskiego.
#Liam na bokserki z dniami tygodnia wypisanymi na nich.
# Zayn lubi dziewczyny, które mają ciemno brązowe, długie włosy.

#Najbardziej ulubioną piosenką Louisa jest Look After You - The Fray { kliknij aby posłuchać coveru nagranego przez Louisa }.
 #Raz na walentynki Liam kupił swojej dziewczynie róże, pudełko czekoladek, ogromnego pluszowego misia i płytę Justina Biebera. 
#Louis twierdzi że dziewczyny z mocnym akcentem są atrakcyjne.

#Niall mówi biegle po Hiszpańsku.
#Harry potrafi rozpoznać i nazwać każde dziewczęce perfumy po zapachu
#Chłopcy łapią się i szczypią za tyłki gdy ktoś robi im zdjęcia żeby wyglądać naturalniej.

#Liam twierdzi że fani Harrego są strasznie hardcorowi.
#Niall płakał na filmie "Gdzie jest Nemo?"
#Gdyby Zayn był dziewczyną poślubił by Liama.

#Stary samochód Louisa nazywał się Cheryl.



10 komentarzy:

  1. dziękuje Ci Boże , że urodziłam się brunetką . : *

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też płakałam na 'gdzie jest Nemo'

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim że mam proste włosy...<3333Niall

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dziękuję, że jestem brunetką .! x x♥

    OdpowiedzUsuń
  5. #Nazwisko Horan w języku Szwedzkim oznacza prostytutkę.
    TO było najlepsze
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na przykład szukam takiego bloga gdzie pisze kiedy mają trase koncertową i tak dalej z kim chodzą gdzie sie urodzili i kiedy raz byłam na takiej stronie jeśli takie rzeczy będziecie zamieszczać na pewno będzie więcej oglądających tę strone troszke wysiłku a jakie rezultaty.....

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje Boże ,że urodziłam się ciemną brunetką! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there friends, how is all, and what you would
    like to say regarding this paragraph, in my view its really remarkable in favor of me.
    jaksteam.com, http:
    //acta49.fr/index.php?title=Utilisateur:
    CharleyDr

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Look after you, ale tylko w wersji Lou

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!