piątek, 24 lutego 2012

Fakty o Zayn'e 




1. Zayn lubi dziewczyny, ktre grają trudne do zdobycia.
2. Lubi gdy dziewczyna ma pomalowane paznokcie na różowo.
3. Potrafi zrobić około 70 kopnięć piłką bez upadku.
4. Lubi dziewczyny ze średnim biustem, długimi nogami i tyłkiem z tzw. "dobrej firmy".
5. Umówił się kiedyś na 3 randki tego smego dnia.
6. Jeśli nie byłby w zesple uczyłby w szkole języka angielskiego.
7. Lubi dziewczyny z ciemnobrązowymi, długimi włosami.
8. Twierdzi, że gdyny był dziewczyną poślubiłby Liam'a.
9. Twierdzi, że jest pieszczotliwym typem faceta.
10. Ulubione hobby Zayn'a to rysowanie.
11. Jest naprawdę blisko ze swoją młodszą siostrą i prosi ją o rady w sprawach dziewczyn.
12. Zayn nie lubi swoich ust.- A ja je kocham ♥
13. Chciał nazwać ich pierwszy album "Zayn and the boys" (Zayn i chłopcy).
14.  Wprost uwielbia inteligentne dziewczyny.
15. Powiedział, że nie umie pływać, ale jeśli jego dziewczyna topiła by się, zanurkowałby żeby ją ratować.
16. Chciałby wymienić się głosem z Niall'em.
17. Gdyby miałby być zwierzęciem byłby lwem.
18. Ma małe znamię koło wargi.
19. Zayn jest dumny z tego, że jest muzułmaninem.
20. Jest typem niegrzecznego chłopca, został wyrzucony ze szkoły.
21. Probuje rzucić palenie, bo wiem, że fani tego nie lubią. - Ja to uwielbiam (:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

22. Jego ulubione powiedzonko to ''vas heppenin''.

23. Gdy jest pijany zabawnie tańczy.
24. Jego ulubiony kolor to niebieski.
25. Twierdzi, że rozumie kobiety lepiej niż inny przeciętny facet.
26. Sądzi, że byłby bardzo opiekuńczym chłopakiem.
27. Gdy miał 6 lat wyrzucił telewizor przez okno.
28. Pisał piosenki i wiersze, zanim jeszcze stał się sławny.
29. Imię Zayn po arabsku oznacza piękny.♥
30. Czeka na dziń, kiedy zaśpiewa dziewczynie piosenkę "Let Me Love You", bo będzie w niej naprawdę zakochany.
31. Najsłodszą rzeczą jaką zrobił było kupienie siostrze bilety na koncert Justina Biebera.
32. Jego ulubioną książką jest  "Harry Potter".
33. Gdy wkurza Liam'a, ten obraża się na niego  dopóki Zayn go nie przytuli.
34. Sledzi Taylor Swift na twitterze.
35. Ma koszulkę z napisem ''please turn me on'' co znaczy proszę podniecaj mnie.
36. Czasami gdy się nudzi wpisuje swoje imię w Google.
37. Gdy był mały sądził, że żadna dziewczyna się w nim nie zakocha.
38. Twierdzi, że nie mógłby żyć bez kurczaka.
39. Gdy był mały ciągle jadł papier. - Ja też ;P

40. Zayn posiada cztery tatuaże. ♥

by Nata_123 (:

3 komentarze:

  1. Mrrrr.... z tego co wynika z tych punktów to jestem w typie mojego męża...;** hue hue hue

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez niego chce szlugi.. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn nie lubi swoich ust.- A ja je kocham ♥

    -Ja też je kocham.

    Gdy był mały ciągle jadł papier. - Ja też ;P

    -Ja też!

    Powiedział, że nie umie pływać, ale jeśli jego dziewczyna topiła by się, zanurkowałby żeby ją ratować.

    -Jakie to romantyczne <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!