niedziela, 12 lutego 2012

hmm.. ciekawostki o 1D ♥

  [ hmmm...czyżby to ja ?  xD ]


#Trwają dyskusję co do stworzenia filmu o One Direction w 3D.
#W jednym z wywiadów przeprowadzonym parę miesięcy temu Harry postanowił zdjąć wszystkie ubrania żeby rozpraszać chłopaków. { hahaha. }
# Chłopaki o sobie: jesteśmy takimi chłopakami że gdy wrzucisz nam na scenę stanik, podniesiemy go i będziemy sobie robić z niego żarty.
#Jeden z chłopaków: Niall jest okropny w poznawaniu celebrytów. Gdy spotkaliśmy Michael'a Buble musiałem trzymać go za rękę przez cały czas.
#Reporter: Czy którykolwiek chłopak z waszego zespołu jest gejem? Chłopaki: Ah, nie. Kochamy nasze dziewczyny! { wiadomo! :D }
#Nie nazywaj dziewczyny flirciarą jeśli tylko jest miła i nie mów o niej że ma obsesje jeśli ona po prostu jest zakochana - Zayn. { uwielbiam te jego złote myśli i rady ;* }
#Trzy fanki które śpiewały raz z chłopakami na scenie, były potem prześladowane przez innych fanów. 
#Gdyby dwóch z nich zakochało się w tej samej dziewczynie, rozwiązali by to jak mężczyźni.. grając w scrabble lub kółko krzyżyk. { haha ;D }

6 komentarzy:

  1. Racja, taki problem i w taki sposób mogą rozwiązać tylko mężczyźni

    OdpowiedzUsuń
  2. boże, ja chcę film o 1D w 3D. <33 ja tam bym chciała, żeby grali o mnie w kółko i krzyżyk. xD ahh, to by bylo takie męskie.


    zapraszam do mnie na bloga z opowiadaniami o 1D. ;3 ----> http://1dtomorrowwithbetterpeople1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham Harrego ! On jest taki sweet !

    OdpowiedzUsuń
  4. You have posted an incredible resource.
    My webpage - Event dj adelaide

    OdpowiedzUsuń
  5. super było by poznać takich jak oni, ale wystarczy coś innego i już jest się prześladowanym :(
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopacy i ich pomysły . :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!