sobota, 11 lutego 2012

Harry Ma nowy Tatuaż ♥ i fakty ^^

     Fanki 1D są czujne  niczego nie przeoczą ! :D   Haryy  Ma kolejny tatuaż !







#Kiedyś fanka wrzuciła na scenę futrzane kajdanki, kiedy Harry podniósł je i pokazał Louisowi, ten powiedział "Później."
#Niall uważa, że najlepszą ksywkę, jaką miał, jest "Scruffy"
#Harry, zapytany o "pierwsze wrażenie", kiedy poznał chłopaków, odpowiedział: "Właściwie, to nie rozmawialiśmy zbyt dużo, ale Niall cały czas był głośno i na bootcampach zawsze było go gdzieś słychać."
#To niesamowite być pozdrawianym przez różnych fanów, w różnych miejscach i widzieć ich różne twarze." - Louis
#Niall nie może robić zakupów, ponieważ zawsze kupuje za dużo jedzenia.
#Harry pracował raz, jako ratownik. ( chciałabym to zobaczyć )
#na urodziny Zayna, chłopcy kupili mu dwie wielkie postacie z gry Tekken


#BRAVO: "Macie jakieś zdjęcia albo zabawki z imieniem kolegi z zespołu?", Liam: "Mam w pokoju lizaka z wielką twarzą Zayna.", Zayn: "Więc to ty ukradłeś mojego lizaka!", Liam: "Nie, zostawiłeś go u mnie.", Louis: "Ja mam zdjęcie moje i Harryego na swoim stoliku nocnym."
#Z powodu nerwów, Harry wymiotował raz, przez wyjściem na scenę. ( biedaczek )
#Louis chce, żeby jego ślub odbył się na plaży
#Scenę z 1D w iCarly powtarzano 9 razy, bo Niall ciągle się śmiał
#Imię dla Nialla wybierał jego starszy brat Greg.
#Kiedy Niall się denerwuje, nie nawiązuje z nikim kontaktu wzrokowego i śmieje się bardziej niż zazwyczaj.




3 komentarze:

  1. Baaardzo mi się podoba , Zajebiste ciekawostki. Dodawaj szybko więcej o chłopakach ;D Jak możesz to mnie informuj jak dodasz nowy.

    Zapraszam tez na mojego bloga ale z opowiadaniem o chłopakach z 1D

    http://essence-protectme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestę Niallę . <3.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!