poniedziałek, 18 lutego 2013

Louis i Eleanor na pokazie mody/inne.

Hey miśki :> jak tam dzień?Nie wierzę,że tak szybko leci ten rok :D już niedługo marzec..W końcu może będzie ciepło ;_; bo nie wytrzymie tej zimy.Ogólnie to mam w nast.tygodniu nawał sprawdzianów i kartkówek,norma.. Jeśli piszę jakoś tak przytępiono to wybaczcie,ale zjadłam pół opakowania czekoladek z brandy,o lol XD krejzi ja.Tak się nudziłam w łikendzie,że spędziłam go na szukaniu jakiś bezsensownych rzeczy w internecie.Znalazłam filmik promujący moje miasto.Mi sie podoba bardzo :D więc jeśli ktoś może chciałby zobaczyć w jakim zadupju mieszkam to niech oglądnie.Powiem skromnie,że pojawia się tam urywek mojego domu *le ja fejm* XDD



Za to Eleanor i Louis mają o wiele lepsze zajęcia w życiu niż wpieprzanie czekoladek z alkoholem :< chlip. XD Byli wczoraj na pokazie mody,Louis na niektórych zdjęciach wyszedł niespecjalnie zainteresowany.

oczy *-*






Nie lubię jej,ale trzeba przyznać ładnie wyglądała.




 









Hahaha,Eleanor ma ombre XD Nie no fajniej jej ;)


 
  hahah xd

  <3












  Louis jaka zaćma :D
















Co mi się najbardziej podoba w tym całym ich wyjściu to to,że Louis wziął na pokaz buty Harry'ego *o* Obok El i Lou siedziała też Demi :D Show na którym był wczoraj Louis z El było jego pierwszym w życiu pokazem z modą.Lou był także jedynym celebrytą,który tweetnął o pokazie na TT.


I krótkie wideo z pokazu :)


Eleanor ma tak wgl nowy telefon :) Z fajnym opakowanie XD

Foto



Ciasto ,które Zayn podarował Perrie w walentynki *-* jejku



Cover 1D,piosenki "One Way Or Another" jest numerem 1. w 60 krajach na świecie! :

Foto


Harry i jakaś kobieta wczoraj na imprezie :)



btw.to Styles był wczoraj na imprezie Dominic'a  Jone'sa.

Kilka zdjęć po imprezie :











Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka lol XD
Bezpośredni odnośnik do obrazka hahahahhahaha XD padłam
 Bezpośredni odnośnik do obrazka 



Harry wraz z DJ wczoraj na imprezie :D



Obczajcie to DJ Styles ludzie XD

Louis był wczoraj z Eleanor,Liam był z Andy'm  w Londynie w zoo,Niall był z swoim przyjacielem Darren'em,a Zarry był w klubie MIA.


 Dziś o 20.00 będzie można zadzwonić do Hazzy by przeprowadzić z nim wywiad,liczy się szczęście.:) Audycji będzie można posłuchać pod tym linkiem: <KLIK> Biedny Harry zamęczą go XD

Andy dodał filmik w którym widać jak karmią lemury,haha :D <KLIK>

Chłopcy w magazynie na temat wyprawy do Ghany :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
 

I kilka zdjęć z Ghany,których tu nie dodałyśmy:

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka


  Boże jakie to piękne..

Tak szczerze powiedziawszy to naprawdę co by nie zrobili czy wygrali Grammy,czy dostali jeszcze jakąś większą nagrodę za swoją muzykę i tak zawsze najbardziej będę dumna z tego,że pojechali do tych dzieci i zobaczyli jak żyją.Bo pewnie wiecie,że chłopcy żyli tam "jak oni" starali się pojąć jak trudne jest życie w niektórych rejonach świata.Co do wyjazdu i celów charytatywnych to pewnie słyszałyście,że Zayn zapłacił pół miliona zł ( na nasze) za szczepionki dla małych dzieci.








Wideo w którym Liam mówi na temat piosenki "One Way Or Another" :



Pojawił się także nowy filmik co do teledysku do coveru. :)

"3 days to go.."


Danielle  z fanką 16,02 :)

Foto

Wczoraj Ed Sheeran miał urodziny,Niall złożył mu z tej okazji życzenia:

Foto

Chłopcy mają kilka dni wolnych w tym tygodniu,przed trasą.
Niall przefarbował się znów na blond,to zapewne dlatego,że trasa niedługo się rozpocznie.

Filmik promujący trasę TMH:

<KLIK>

Niall z swoją stylistką od włosów,17.02

Foto

Kilka nowych gifów:


 




<3

I kilka nowych screenów czy tam zdjęć XD

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Styles idiota XD

Foto
Foto


 Wczoraj odeszła od nas kolejna Directioner,miała na imię Danielle.Była współtwórcą konta '1dhazzacupcale' na instagramie.Kochamy Cię..pamiętaj. ;c

Gala BRIT  odbędzie się 20 lutego,o godzinie 8pm-10:15 pm (czasu UK) na  kanale ITV1,chłopcy będą śpiewać piosenkę OWOA i mają szansę wygrać 2 nagrody. :)

Zayn dziś:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Sklep '1D World' w Szwecji:

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Oficjalne konto 1D na TT osiągnęło 10 milionów obserwujących *-*

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Siostra Hazzy idzie dziś na pokaz mody Burberry,więc Harry może do niej dołączyć.
Harry dał w Ghanie pewnej 7-letniej dziewczynce naszyjnik z Św.Krzysztofem i powiedział,że będzie ją chronił oraz nazwał dziewczynkę godną podziwu.
Harry powiedział również,że dzieci w Ghanie śmiały się bardzo z jego rodzinnego tańca,ale powiedział,że postara się pokazać go również Brytyjczykom podczas BRIT.

Stronka 1DHQ opublikowała to dziś:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

No to chyba tyle XD boshe krejzi Anka robiła ten post półtorej godziny.No ale mam nadzieję,że nie na darmo i będzie więcej komentarzy niż dotychczas :D Kocham Was! xx

~~ By Anka

21 komentarzy:

  1. Loool. głupia ja zrozumiałam,że można połączyć się z Harrym i z nim porozmawiać. Taki sklep z gadżetami 1D powinien być w Polsce, no. !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to NIE JEST Rita Ora. Ona wgl inaczej wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  3. napracowałaś się więc szacun ode mnie ;] oglądając zdjęcia z Afryki miałam łzy w oczach :( jak ja ich kocham!
    Anka, nie wolno pisać notek pod wpływem alkoholu!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol ona naprawdę była pod wpływem alkoholu! no nieletnia (jak podejrzewam) pije alkohol... świat schodzi na psy... ;D lol XD

      Usuń
  4. Super ten post<3.
    Jakie Harry mial wlosy w Ghanie!
    Stról El mnie zadziwia i ma super'opakowanie' na telefon. Na niektorych zdjeciach i ikonkach Zayn ma dziwne miny. LOL!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są na prawdę wspaniałymi (i megaa przystojnymi, ale to szczegół :D) ludźmi. ♥ Uwielbiam ich.
    Taki sklep z gadżetami 1D powinien być w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzieliście zdjęcia z pokazu albo ją jestem ślepą ale louis miał na sobie skarpetki a tak pozatym jestem dumna z chłopaków

    podpis love 1D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w szokuu !! :O
      Louis ubrał skarpetki ;) jakiś cud

      Usuń
  7. JAK TO ODESZŁA KOLEJNA DIRECTIONER O IMIENIU DANIELLE ?! przepraszam, ale nie ogarniam po 9 h w szkole i to jeszcze w poniedziałek XD

    OdpowiedzUsuń
  8. CO to za piosenka na pokazie? :>
    Bardzo proszę i dziękuję za odp. :*
    Super post, ale szczerze mówiąc wolałabym mniejszą zawartość a częsciej ale to tylko moje zdanie : ]

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no masz talent ;o świetny jest ten blog, uzależniłam sie od niego, dwa razy dzinnie wchodze na niego od marca 2011 r ;) boski po prostu ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :D miło nam,ale jest jeden szczegół.Blog powstał w roku 2012. <3

      Usuń
    2. no tak od 2012 xd sorcia ale ja dalej żyje 2012 rokiem xd ;)

      Usuń
  10. Ta cała Eleanor całkiem stylowo i szykownie wyglądała na tym pokazie. Zawsze jak na nią patrzę to przypomina mi ona mnie samą hah, jest do mnie bardzo podobna (czy może ja do niej) z tym, że myślę, że ona jest ładniejsza, naprawdę ładna dziewczyna! nie rozumiem czemu tyle hejtów zawsze dostaje :)
    I to słodkie jak Louis ją trzyma za kolanko xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog jest moim uzależnieniem ;D Wchodzę codziennie, przyjaciółka mi go poleciła. Blog jest genialny <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez myślę że blog jest genialny <33 :**
    Jejku przez ciebie znowu płakałam... te gify i zdjęcia z Ghany ;c
    Serio? Jeszcze nigdy nie komentowałam tego bloga a czytam go już długo :o
    No ale teraz będę komentować <33 :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Heyy mam jedną prośbę :) czy jak dajesz jakieś zdjęcia tweetów to mogłabyś je tłumaczyć na język polski?? Bo ja potem nic nie rozumiem :)
    A blog fajny :D i, że mam rozumieć, że ta Directionerka zmarła?? ;O Jestem chora - nie wszystko do mnie odrazu dochodzi :*

    OdpowiedzUsuń
  14. TO nie były buty Harre'go -,- Elounor ślicznie razem wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!