środa, 28 listopada 2012

Aktualności.

siems;)

Właśnie sobie siedzę i słucham 'Live While We're Young' w TV;3
Tak,wiem. Długo nie pisałam ;cc
Ale od razu sie poprawiam ;x
I muszę się wam pochwalić ,że zajęłam z moja drużyną 3 miejsce w Czechach !>,<
JARAM SIĘ ! XD

Dzisiaj w trendach na twitterze 'MSG' ;)

if you know what I mean ;>

Harry dodał na instagrama :



1D nie mogą się doczekać występu 3.12.12 ;))


Miley Cyrus o chłopakach :





Wyznała ,że najbardziej lubi Zayn'a ;3

Chłopcy w Connecticut ;]









( jutro będzie więcej zdjęć. )


Liam polecił nam ten filmik na twitterze ;) :




szczery ;oo

Josh wczoraj powitał Amerykę i stwierdził ,że jest tam bardzooo zimno;>

Niall'owi mało brakuje do 8 mln. obserwujących ;oo

1D z Rachel Crow ;] :



TMH na Time Square :




wersja LWWY w wykonaniu ekipy z serialu 'Glee' ;) :



Dzisiaj na Fix Life będzie występ z Amerykańskiego X factora♥

2 dni temu z twittera 1D;>


Brat Niall'a , Greg będzie na MSG ;x
  
Jest pogłoska ,że Niall i Harry całują się z modelkami w 'Kiss You' -,-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ahahahhaha Tomlinson nasz przystojniacha ♥ 

                                                                 SWAG!


AAAAA FAZA!

http://1directiongames.com/liams-spoonful-nightmare.html





THE END;)

tu macie mojego twittera ----> @michalskaa13
i wywiadera ---->  http://www.wywiader.pl/overagain

Jutro dodam posta około 18 ;x

Pytanko :


Jak dowiedzieliście się o 1D?;)

piszcie;*

see ya xx

~~Malwina

23 komentarze:

  1. Moje koleżanki za nimi szalaqły, a ja ich nienawidziłam ._.
    Ale oglądam sobie pewnego dnia reklamę Mam Talent, a tam w tle LWWY <33 I się zaczeło xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale wczoraj po 23 byli chłopcy w x factorze (zwsze we wtorki o 21 leci), jednak są powtorki na foxlife w sobote o 19 bedzie odcinek z wynikami, a w niedziele o 17.
    Gratuluje 3 miejsca :))
    Miłego wieczoru xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakim x faktorze ?

      Usuń
    2. w xfactorze amerykańskim ;)

      Usuń
  3. Usłyszałam ich piosenke chyba w radiu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moge skopiować to ostatnie zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam teledysk na Esce :) Malwinka super :** dzieki za info o X Faktorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na wakacjach z kuzynką nad morzem i ona cały czas słuchała WMYB. Na początku nie przypadła mi ta piosenka do gustu. Gdy po wakacjach wróciłam do domu to obejrzałam sobie teledysk do WMYB...BOŻE! To wszystko cudownie się łączyło w całość. No i później przesłuchałam OT i teraz za nimi szaleje...:D
    Jak na razie nie wyobrażam sobie życia gdybym ich nie poznała :D Poznała! Haha:D Moje marzenie :P A post super ;* Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podczas jednego z ostatnich wywiadów Roberta Pattinsona zapytano o to, czy wolałaby być członkiem Westlife, czy One Direction.

    Westlife, zdecydowanie. Westlife to jeden z moich ulubionych zespołów. Nie znam żadnych piosenek stworzonych przez One Direction. Widziałem tylko ich zdjęcia - odpowiedź Roberta przytacza PerezHilton.

    Robert żyje chyba w innym świecie - chcąc nie chcąc, słuchamy piosenek 1D - w radio, w telewizji, w sklepie, na ulicy... Być może aktor nie zdaje sobie sprawy, że miał styczność z kawałkami najpopularniejszego w chwili obecnej boysbandu?

    Znacie kogoś, kto nie słyszał ANI JEDNEJ piosenki One Direction?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz zdecydowanie zacofany jest XD Zgadzam się z tym ,że chcąc czy nie zawsze 'przytoczy' się jakaś piosenka choćby w radiu :)) Więc ja osobiście trochę mu nie wierzę xd Amen

      Usuń
  9. Ja zobaczyłam w gazecie zdjęcie Harry'ego jak goli nogi i stwierdziłam że jest słodki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna historia, wzruszyłam się. hahah :D

      LEXI

      Usuń
  10. 1D uważają, że są bardzo podobni do innego brytyjskiego zespołu, The Beatles. Chłopcy dostrzegają wiele podobieństw, opowiadali o nich m.in. w wywiadzie dla Daily Star.

    Oglądaliśmy ten film o The Beatles, o tym , jak po raz pierwszy przyjechali do Ameryki i widzieliśmy prawdziwe podobieństwo z naszymi osobowościami - zdradził Harry.

    Tak jak my kochali śmiech - dodał Niall.

    OdpowiedzUsuń
  11. Więc ja nie przepadałam za 1D, nie hejtowałam ich,ale no po prostu " podążałam za głosem ludu " :D
    aż pewnego dnia z moją przyjaciółko-psychologiem Weroniką poszłam do Gosi i której była Zuza i słuchały WMYB. Myślę sobie o nie czego one słuchają, ale zobaczyłam jak dobrze ( chłopcy w sensie) bawią się w tym teledysku ( chłopcy w sensie). Zaczęłam o nich czytać, pop 3 dniach wiedziałam wszystko co było w całym necie.
    Na początku najbardziej kochałam Harrego, ale okazało się że Zuza miała go pierwsza. Więc postanowiłam ze powiem wszystkim ze moim ulubieńcem jest Lou, a później rzeczywiście nim został. I kocham go najbardziej na całym świecie *.*
    I tak właśnie zaczęła się moja przygoda z 1D.
    Kiedy ich zaczęłam się nimi interesować nie odróżniałam Liama od Lou ( nie wie jak ja to roniłam o.o) :D
    Lou zawsze pył na 2 miejscu zaraz za Harrym, potem tak na równi . Teraz gdyby miała wybrać z którym chce chodzić bez wahania odpowiedziałabym Louis ,#
    Ale oczywiście kocham wszystkich i myślę ze oddałabym za nich życie jeśli trzeba by było...
    Teraz są po prostu częścią mojego życia, duużą częścią :D

    LEXI

    OdpowiedzUsuń
  12. Siedziałam sobie w moim pokoju przy kompie. Nudziło mi się. Popatrzyłam na moje drzwi był tam plakat 1D, Mitchela Teló i Bednarka. Postanowiłam wpisać w internet One Direction puściłam sobie WMYB, OT i GBY poszperałam sobie po necie, poszukałam jakiś informacji o nich, później ten blog zaczęłam czytać,następnie płyta UAN i wyczekiwanie na TMH.
    Tak w sumie to Directioners jestem przez przypadek ;P

    Zosia Malik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałaś na drzwiach plakat 1D a nie wiedziałas kim oni są? ;p ja tak nie robie;p

      Usuń
  13. Ja o 1D dowiedzialam sie na glitery.pl juz rok temuu ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. O 1d dowiedziałam się od kol. Zarazila mnie i tak się zaczęło (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Co? Gdzie? Jak? Niall? modelka? Całują? o.o
    Plotka na bank kurwa ! :D
    To musi byc plotka ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu piosenka " Kiss You " jest o całowaniu xd ale miejmy nadzieję ,że to plotka.. ;__;

      Usuń
  16. Ja to jestem bardzo fanką 1Da poznałam ich tak: latam sobie po kanałach muzycznych i nagle widzę OT.. a kurat na ekranie były ich fanki i stwierdziłam ,że są brzydkie i że pewnie 1D to debile.. ( gupia byłam) ale potem zbaczyłam Harolda i się zakochałam! minęło od tegoo jakiś rok ( nie kochałam 1D) wchodzę do szatni i widze koleżanke która kczyczy "zayn jest boski" myśle sobie "co za debilka" ( tak to moja przyjaciółka) 5 min potem stwierdziłąm że też chce być od kogoś uzależniona i pomyślałam że będzie to Harrold.. potem był Lou.. potem Niall.. potem Zayn.. potem Liam.. i tak nie mogę od nich się uwolnić! a co do tej piosenki z Glee to..... O JEZU jaki Lou ma tam przerobiony głos!

    Klaudia Styles- horan- tomlinson- malik- payne

    OdpowiedzUsuń
  17. dowiedzialam sie z BRAVO ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!