sobota, 3 listopada 2012

TMH

Sieeeeema ;D

Nie wiem czy to ktoś wykrada czy to udostępnia ale jest świetna!
Tu możecie posłuchać nowej Kiss You ! --->http://hhhipstersko.tumblr.com/post/34914897510/crazyzmalik-x

 Świeeeeża płytka ;D



Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka            






Bezpośredni odnośnik do obrazka Aaaa tutaj chłopcy na bakstejdżu Tańca z Gwiazdami :D



A tutaj Hazza i Zayn na lotnisku z fanką ;D
Bezpośredni odnośnik do obrazka                                                                      

Bezpośredni odnośnik do obrazka Szczęściara....

 A co do wyciekania piosenek to PODOBNO ktoś ma płytę TMH i wrzuca to do sieci ...
 "Nie ważne czy słuchasz piosenki teraz czy później ,ważne żebyś kupił płytę"


A tu ! są drzwi ! za którymi chciałaby być każda fanka i każdy fan 1D ! ;))

PS.Sorry ,że nie dodawałem nic ale za każdym razem jak coś znalazłem i wchodziłem na bloga żeby to dodać to ktoś już to dodał xD.Więc sorreh..

Maks.

22 komentarze:

  1. Spoko :> czekałam na twoja notkę xd kiss you mnie rozjebalo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak ten ktoś zdobył płytę? Ale raczej nie jest to Directioners bo kto by zrobił coś tak głupiego? Chłopaki się napracowali a ta osobą ma to w dupie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam dopiero się rozkręcam ale mam nadzieję, że sie spodoba :)
      http://grusia101.blogspot.com/

      Usuń
    2. wiec nasza redaktora tez nie jest jedna z directioners, bo namawia w poprzedniej notce do sciagania wyciekow...
      a co do notki, to fajnie napisana, tylko czasem dobrze miec slownik ortograficzny pod reka :)

      Usuń
    3. Miałam namyśli to, że ktoś to wrzuca do internetu i ma gdzieś, że chłopaki się napracowali nie chodziło mi o redaktorki, które dowiedziały się o tym i nam to pokazały...

      Usuń
  3. jak już coś TMH ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Nie obraź się ale jesteś chłopakiem no nie i czy to tylko dla mnie wydaje się takie dziwne że tak lubisz i interesyjesz się One Direction
    nie zrozum mnie źle ale nie jesteś gejem prawda bo wiekszość chłopaków ich nie lubi a ty to co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się Maks nie ma czym to ich lubisz to twoja sprawa pozdrawia czyste zło :p

      Usuń
    2. *odchrząkuje*
      a więc... Co z tego, że jest chłopakiem?! To od razu musi słuchać czegoś innego, bo ludzie powiedzą, że jest gejem skoro ma IDOLI a nie IDOLKI? chcecie, żeby nas (głównie chłopaki) nie hejtowali, a jak pojawi się taki co nie hejtuje a nawet jest Directionerem to macie problem... No sorry, ale coś jest nie tak... Niech Maks sobie lubi 1D, każdy chłopak, który nie jest gejem musi słuchać tego całego rapu, rocka, metalu??? Znaczy znowu może coś źle powiedziałam... :p bo wyszło, że jak chłopak jest gejem to musi słuchać np. 1D a jak jest hetero to metalu xD Znaczy, że bez względu na płeć i orientację możesz słuchać 1D. To tylko zależy od charakteru i zainteresowań...
      jakoś chyba wybrnęłam xD

      więc... Maks, nie przejmuj się... Ja Cię polubilam i tyle ;D
      pozdrawiam.
      xx

      Usuń
  5. http://blogoopowiesci.blogspot.com/

    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się...Przykro mi...
    Ta dziewczyna nie jest świetna, tylko pojebana.
    Chłopcy wypowiedzieli się na temat tych nowych piosenek i podobno są bardzo zdenerwowani i jest im przykro. Nie dziwię się...
    GDZIE JA ŻYJE ?! JAKAŚ DZICZ !
    Najpierw LWWY, a teraz te wszystkie piosenki z TMH. Chłopcy pracowali nad nią praktycznie rok, tyle starań...Mówili, że liczyli na to, że płyta będzie wielkim zaskoczeniem, a połowa utworów jest już w sieci.
    POZDRO DLA TEJ 'TRUE' directioner, która jakimś cudem ma tą płytę.

    Co do wysłuchania piosenek...Directioner nic nie można zarzucić. To normalne że są bardzo ciekawe, poza tym podana była informacja ze o piosenkach wiedział menadżer więc wyszły legalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony szkoda , bo znamy już połowę piosenki nie będzie takiej niespodzianki :)

      Usuń
    2. Sorry miało być zamiast piosenki płyty ;p

      Usuń
    3. Dlatego ja nie sluchalam^^

      Usuń
    4. Dajcie w poście d
      Trendy z dzisiaj i w czoraj xx dzisiaj MASŁO wczoraj cycki xd #nextjokeplease xd

      Usuń
  7. Bez sensu że ktoś umieścil płyte w sieci. Nikt już nie bedzie zaskoczony nowymi kawałakami , połowa już jest w ineternecie. Co prawda ja też posłuchałam i uważam że są świetne , ale sam fakt że ktoś je sobie tak wrzucił. Nie dziwię się że chłopacy są wściekli xd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maks mógłbyś dodać notke o sobie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Maks czy mógłbyś wstawić jeszcze jedną notke o sobie taką dokładniejszą chcemy cię lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!