środa, 8 sierpnia 2012

Artykuł z gazety - TWIST (Wrzesień 2012) ©

Hey, dawno nic nie dodawałam ... teraz też nie mam za bardzo czasu ... W moim życiu przez ostatnie dni dużo się dzieje ): Nie wiem czy będę mogła jutro coś napisać bo jadę na pogrzeb ... [...] ); Ale to nieistotne, przepraszam was bardzo za te braki itd. 
W artykułach zrobiłam zielone ramki w których znajdują się moim zdanie rzeczy nie prawdziwe ... Miłego czytania (:


Aby przeczytać kliknij na grafikę aby ją powiększyć (:

+


Mam nadzieję że post się podoba (: Do następnego ;***



by Nata_123 ♥
NIE KOPIOWAĆ !

6 komentarzy:

  1. To prawda, że to nie prawda xD
    No więc
    Po 1. Eleanor NIE jest modelką.
    Po 2. Nic nie wyszło na jaw, bo oni nie są razem. Pierwszy raz o tym słyszę. Harry jest singlem. Może widziano Go z jakimiś dziewczynami, ale z żadną nie jest w związku
    Po 3. Zayn nie chciał być nauczycielem biologi, tylko angielskiego

    Kity wciskają. Oni piszą, ale w ogóle się nie znają . ;D
    Rymło się, Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przykro mi,że masz pogrzeb..Rodzina jest ważniejsza niż blog więc się nie martw :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Clarissa.xx Zgadzam się

    OdpowiedzUsuń
  4. DA FAK?! to Eleanor i Lou się zaręczyli?! :'((

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Elka i Lou się zaręczyli?! To prawda czy zmyślili to?

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELBIAM ♥ *_*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!