poniedziałek, 13 sierpnia 2012

ZDJĘCIA

heej :) i jak tam wrażenia po wystepie chłopców :D ? no ja myślałam że zemdleje jak zobaczyłam jak Harry wygląda . oczywiśćie cała reszta też genialnie wyglądała . Zayn i te pasemka i kapelusz. ojjjj....
Ci co nie mogli niestety obejrzeć ;/ mam dla was zdjęcia z występu i jak się pojawi filmik to wstawię odrazu ;)

























przed występem , pewnei sie stresowali


wczorajsza próba przed występem

z olimpiady to tyle póki co , teraz zdj z ost dni.

Lou i Eleanor na olimpiadzie *.*







jak widzieliście zdj 2 od dołu , to dziennikarze już zdąrzyli złapać Lou i udzielił krótkiego wywiadu . a tak wgl to byli oglądać pływaków :3

w drodze na próbe


Niall był wczoraj czy przedwczoraj na igrzyskach na boksie ,był z irlandzką flagą :)

pare zdj z nowej sesji , narazie mało ale i tak są piękneee <3




trendy wczoraj



zdj Liam'a z urodzin Josha xd


nie bd wstawiała zdj z imprezy bo one są wszędzie więc pewnie już je widzileiście a nie ma sensu wstawiać ich tutaj też jak był widziane + jest ich ze 100


Larry <3


Harry i jego 6 mln followers'ów  :O !

Harry odpisał fance



niektórzy to mają takie szczęście w życiu że się wierzyć nie chce . nie żebym narzekała na swoje , ale mówie tu o tych osobach które spotkały chłopców , mają zdj z nimi , oni je followuja albo im odpisują . :D

Harry wczoraj gra sb w ping ponga xd




wczoraj,  Zayn na igrzyskach z Perrie , hmm jest ubrany tak samo jak na występie , co może oznaczać że poszedł do niej po występie xd ?bo przed to napewno nie...


Tyle na teraz :) mam dziś sporo roboty wiec Byeee
Paula <3



7 komentarzy:

  1. Jak oni spiewali na olimpiadzie to sie poryczałam i sie cały cza trzęsłam a moj tata tak sie zachwycał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ale za krótko śpiewali :/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://vimeo.com/47413094

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczególnie się cieszę gdyż widziałam ich na żywo ta magia głosu jak oni śpiewali Zayn i jego pasemka mrrrr :* taa jak wcześniej wymienione Louisek bez skarpetek. A mój kochanny Niall był najlepszy boże jak ja go kocham.Byli najlepsi z wszystkich szkoda że krótko śpiewali ale to że mogłam ich oglądać na żywo z Londynu to był dla mnie zaszczyt .

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM ZGON i tyle w tym temacie *.* byli cudowni ! *.*
    Zayn i ten kapelusz *.* jak przybliżyli Horana !!! *.* no poprostu wszystko !!!!!! kocham ich <3 cieszę się że mogła wkońcu w polskiej telewizji obejrzeć ich występ na żywo ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Zazdroszcze ja mama sześciu męży:
    Harry Styles,Niall Horan,Louis Tomilson,Liam Payne,Zayn Malik,Justin Bieber!!!!!!
    Chyba ty zazdrościsz???

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ciarki na ich występie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!