środa, 1 sierpnia 2012

Także ten.

Cześć. :)
 Cieszę się, że chcecie obejrzeć Fotki. :) Jestem zua bo kopiują nam bloga. -.-  Kurde, co chcę dodać nowe zdjęcia, to dziewczyny je dodają. :c Nie mam o czym napisać notki.







Haha. XD Hazzo - love u


Harry na golfie, który coś zajada? HAROLD WPIERNICZA HOT - DOGA? :>



Kto chce takie - ręka w górę! <3

Harry spędza ponoć dzisiaj dzień z przyjaciółmi. Chłopcy mieli dzisiaj próbę przed występem na Oimpiadzie. Niall podobno na Olimpiadzie był widziany 50 min temu, heu. :) Ogólnie mają dzisiaj dzień wolny i nie byli w studiu. :) Z Niallem jest jego mama - ponoć. ;)


BUM!

 
Perrie wczoraj w samolocie. :) Ona ładna jest. *-*




Zbliżenie tatuażu Harolda.

Zayn i Perrie byli na The Last Lap w środę rano. c: Dziewczyna Malika jest na wakacjach, awww. *-*  MAM TAKI WIELGAŚNY PLAKAT NIALLERA, KOCHAM AAAA. <3

Okej, kończę. :) Pod wieczór dodam zdjęcia z Chorwacji. Nie mogę dodać wszystkich bo jest ich ponad 600. XDDD

Love u directioners,
Ania. xx




11 komentarzy:

  1. Lubię ich, na początku nie wiedziałam że to brytyjczycy:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall jest Irlandczykiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w portugalii kupiłam plakat 3m szerokości i 2,5 wysokości,kocham ten plakat<3 Zapraszam my-love-is-alive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Sorry, ale kiedy zobaczyłam Hazze, jak wpierdziela tego Hot Doga to mi się skojarzyło... : D
    (http://media.taptaprevengecheats.com/wp-content/uploads/2012/07/If-You-Know-What-I-Mean-Meme-Face.png0
    2. Ja chcę takie bransoletki, ja, ja! ; DD MOM PLEASE kurde no!
    3. Hehe! Pewnie, że chcemy obejrzeć! Czekam na zdj. z Tw wakacji! : D
    Iza ;*
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten link, to bez ego '0' na końcu, bo to miał być nawias ')' : D

      Usuń
  5. Wow.! Ja chcę mieć te bransoletki.!
    Zapraszam na bloga:
    http://everywhere-secrets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a kiedy będzie ten film o one direction bo już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę te bransoletki !!!! Co jak co ale Perrie jest bardzo ładna ;)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :**
    Zapraszam na blog mojej koleżanki, proszę o duuużo komentarzy :)
    http://fajneimaginyz1d.blogspot.com/2012/08/imagin-zayn.html Możecie tam znaleźć m.in. bardzo śmieszne imaginy. Oczywiście z 1D. xx.

    OdpowiedzUsuń
  9. JA CHCĘ TAKIE. fajna notka :D Harry je hot- doga spoko

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam wszystkich na mojego bloga z imaginami o 1D :) Na razie jest ich nie dużo, ale nowe będą co dziennie. imaginy-1d-bymilena.blogspot.com Proszę o komentarze i dodanie się do obserwatorów. Odwdzięcze się (:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!