poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Występ z Olimpiady ©

Zawiodłam się ich występem ): Liczyłam na więcej piosenek i więcej ich (: Nie było solówki Hazzy ... Ale wszystko co dobre kiedyś się kończy ... Chłopcy wyglądali wspaniale *,* Harry - Omomom , Zayn - pasemka , Liam - dwie nerki , Louis - bez skarpetek , Nialler - zaśpiewał dla mnie ^^

Ale pewne niektórzy z was nie obejrzeli występu więc oto one ale ktoś to nagrywał łyżką xD Mogę dodać tylko link więc proszę --> KLIK ale lepszej jakości jest TU (:

Zdjęcie już pewnie wszyscy widzieli więc nie będę ich dodawać (: 
Ale dodam komix :

*Przed Olimpiadą :

* Kiedy była godzina 21:59 :

*Kiedy zaczęła się już Olimpiada :

*Kiedy usłyszałam Na na na na ... :

*Kiedy zaczęli śpiewać :

*W trakcie śpiewania :

*Moje tańce :


 *Reakcja mojej mamy :

*Mój tata widząc reakcję mamy :

*Ja widząc ich reakcje i będąc zachwycona występem który trwa :

*Kiedy skończyła się piosenka :


 *Mój tata na mój widok :

 *Ja :

*Kiedy jeszcze raz puścili WMYB :

*Moja mama :

*Kiedy zaczął śpiewać Ed Sheeran :

*Kiedy na koniec wyszły wszystkie gwiazdy i dostrzegłam tam Niallera i Hazzę :

*Kiedy okazuję się że to już na prawdę koniec :


Myślę że się podobało (: Do następnego I zapraszam na mojego BLOGA (: 



by Nata_123 ♥
NIE KOPIOWAĆ!

10 komentarzy:

  1. Heeej ;) Mam pytanie xd Jak już sie prawie skończyło to poszłam spać..wiec czy pokazywali chłopaków na końcu ? co było po tych przemówieniach ? można gdzieś to zobaczyć ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie można to obejrzeć ... Później znowu puścili WMYB ale chłopcy już nie śpiewali ... A na końcu wyszli wszyscy artyści i zauważyłam tam Niall'a i Harrolda (:

      Usuń
    2. No właśnie o to wyjscie artystów mi chodziło ;p może obejrze jakąś powtórke xd Dzięki ;*

      Usuń
    3. Hahahahahahahhahaha mam nagrane :DDD
      Moje konto na Twitterze @KlaudiaMirek , dogadamy się xd

      Usuń
  2. http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/ Zapraszam. Ciekawe imaginy. Liczę na wasze komentarze.


    Ty masz talent Piszesz świetne imaginy.Bardzo mi się podba i czekam na następny imagin ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie ich wina że tylko jedna piosenka, nie oni ustalali :) Nie był to koncert 1D xD cieszmy się że wśród takich sław wystąpili nasi chłopcy *.* Było naprawdę pięknie *.* A ten komix - hahahah xD takie same reakcje !!! :) U mnie tak samo było :) Cudownie to opisałaś w tym komixie :P :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhaahah, zajebiste ! uśmiałam sie jak nigdy ;) bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten komiks! I naprawdę zgadza się z tym co było :) hah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahahahah. padłam przy tym komiksie, hahah xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiste! jakby o mnie haha:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!