sobota, 4 sierpnia 2012

Urodziny Lottie Tomlinson ! / inne

Dziś urodziny obchodzi  Lottie . Siostra Lou. Wiem ,że tego nie przeczyta ,ale cóż. : >  >Życzę Ci wszystkiego najlepszego ,jak najwięcej pięknych prezentów  i nieskończonej urody , którą zresztą już masz *.*  ♥  Mam nadzieję tylko ,że nie będzie na Twoich urodzinach Elżula . Bo Ci je jeszcze zepsuje ; >  HAPPY BIRTHDAY BABY !



    Dla tych którzy nie wiedzą Lottie obchodzi dziś  swoje  14-naste urodziny .


Oczyska *___*

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m87q9wVKym1rt8nf3o4_500.jpg

Boże  ,ale ona jest piękna  * O *
 

http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/aa791f6ac97311e1abd612313810100a_6.jpg







Tu  z Lou :





WMYB dobiło na yt do 200 mln wyświetleń. So proud.  ; 3




Lou wybiera się do Doncaster na urodziny Lottie.


Przeprowadzamy się ? ; d




Niedługo zobaczymy nową sesję 1D.  Tu kilka zapowiadających zdjęć :

   Hazza w kurtce * O *




Z  TT  :


"No, I'm not a 1D fan, because fans leave when times are bad. I'm a directioner. I made a promise that I will stay with the boys forever."

TŁ  : Nie, nie jestem fanem 1D, ponieważ fani odchodzą kiedy nastają ciężkie czasy. Jestem Directioner. Obiecałam zostać z chłopcami na zawsze ♥
Awwwww ; 3



Danielle z  fankami . :




dziadek Lou napisał na tt : "Congratulations Majewski. Go Poland. :)"
awww ♥ jakby kto nie wiedział Tomasz Majewski zdobył złoty medal na olimpiadzie :) 
 
 Perrie wczoraj : 
 
 
Liam wczoraj w studiu :

 
New fotka chłopców : 
 
  Hahaha. xd  Harry z winem . ♥ 
Liam przed wczoraj : 

omomomomo. *.*
Dan jest niesamowita ^.^ 

tłum. Fanka: Danielle, możesz podzielić się ze mną swoim chłopakiem, proszę?
Danielle: Dzielę się nim z każdy fanem 1D, dla mnie w porządku
 

Danielle  :
Liam wczoraj : 

  

Haha. Jebłam xd 
http://media.tumblr.com/tumblr_m873slZI3v1rs4vrr.gif 
Tozdjęcie zostało dodane wczoraj na oficjalnego tt 1D : 
 
Miłego ♥ 


by  Anka

But  Niallera : 3




20 komentarzy:

  1. 1. Taaak... Zgadzam się w 100%... Lottie jest śliczna! Też taka chciałabym być! : D te jej paczadla są zajebiste! ; D oczywiście dołączam się do życzeń i dodaje od siebie, aby miała wspaniałego chłopaka ( takiego jak Lou, albo któryś z 1D ; D) oraz czego tam sobie jeszcze życzy. : )
    2. Hahaha! Okey, Malikowo fajnie się zapowiada! ; D
    3. Wiecie jak ją lubię dziadka Lou? : D i ja też gratuluję Majewskiemu, bo oglądałam... I siatkarzom plażowym też ;>
    4.Danielle zawsze spoko : D ale co oni zrobili z jej loczkami?! (4 zdj. od góry : )))
    Iza ;*
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. No Lottie jest ładna. Wszystkiego Naj ! Danielle jest najlepsza ! Spoko niusy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lottie urody nei brakuje - bratu też ! :DD
    Najlepszego dla blondyneczki . :)
    Ja sie nie mogę dodczekać 12 sierpnia <3.<3
    wie ktoś może, o której godzinie to będzie w tv - chodzi o koncert chłopców . ?
    Danielle, kocham cię ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że o 22 zacznie się zakończenie IO... : )
      Iza ;*
      xxx

      Usuń
  4. Tak wszystko niby okej ale daj już spokuj el rozumiem że jej nie lubisz ale nie znasz jej osobiście i miło by było gdybyś zachowała dla siebie te zbędne uwagi. Z gòry dziękuje. By cherba

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem starsza od Lottie :) jaram się chociaż tylko o 4 miechy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://gwiazdunie.pl/louis-tomlinson-gluchy-traci-sluch-biedaczek/
    Na prawie wszystkich blogach o tym piszą . To prawda sam Louis udzielił o tym wywiadu to nie kłamstwa . Louis życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słyszałam :( bierze przez to antybiotyki :(
      Powracaj do zdrowia Lou ; ***

      Usuń
  7. http://gwiazdunie.pl/louis-tomlinson-gluchy-traci-sluch-biedaczek/
    Ten poprzedni komentarz to byłam ja tylko link inaczej się dodał !

    OdpowiedzUsuń
  8. racja Lottie jest ładna,ale zachowaj już te swoje komentarze o El. Tak naprawde nie wiesz jaka ona jest. I nuby dlaczego miałaby zniszzyć jej urodziny.? Tak pewnie będziesz się czepiać,że wszyscy Cię hejtują itp. i zawiesisz swoje obowiązki,ale trudno. Mówię to co myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Zgadzam się z Tobą. Zachowaj opinię o El dla siebie. Nikogo nie obchodzi Twoja dziecinada. Nie znasz = nie hejtuj. I nie czepiaj się, że wszyscy Cię hejtują, bo sama robisz dokładnie to samo. Mam nadzieję, że w końcu weźmiesz te słowa do siebie, a nie odejdziesz z bloga na kilka dni, a po powrocie znowu zaczniesz od nowa ją hejtować. -.-

      Usuń
  9. No to muszę ci Andziu zepsuć humor, bo El będzie na urodzinach Lottie razem z Louisem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się było spodziewać ,że ją zabierze ze sobą ; > Mam tylko nadzieję ,że Lottie nie wymiotowała przez jej ohydny ryj. <333

      Usuń
    2. Nie mogę.. nie mogę patrzeć na samozwańczą TRUE, która tak obraża bliską osobę swojego idola.. Spójrz w lustro.. Jeśli ona jest ohydna to ja chcę by być taka 'ohydna' jak ona..

      Usuń
    3. Jak chcesz być taka jak ona to proszę , nie zabraniam ; D . Haha. Dobra spojrzałam w lustro i co ? Widzę siebie . Ale mi odkrycie xd haha jebłam.

      Usuń
    4. Ale Lottie bardzo lubi Eleanor. (zapytasz się skąd ja to wiem, więc wymyśliłam to sobie tak jak ty to, że Elka jest najokropnejszą istotą chodzącą na tym świecie, której jedynym celem jest zniszczenie One Direction tum tum tuuuuum)

      Usuń
  10. Lottie jest ode mnie starsza o 1 dzień! o.O
    Hehe, fajnie. ;D
    Życzę jej wszystkiego najlepszego i, żeby miała najlepsze urodziny na świecie na których Lou będzie ja nosił na barana i wrzeszczał "HAPPY BIRTHDAY!!!". Oraz, by jutro czuła w głębi serca, że powinna komuś złożyć życzenia urodzinowe, ale ta osoba mieszka za daleko i nie wie jak ona wygląda. ^^
    A ty Anka przestań męczyć ludzi, bo ciągle ta sama śpiewka. PRZESTAŃ PISAĆ O SWOJE ZDANIE O EL, A NAJLEPIEJ WG O NIEJ NIE PISZ! Zamiast 'olewać' tzw. 'hejterów', którzy ci dobrze radzą to 'olewaj' El i o niej nie pisz! Czy to takie trudne?!?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam życzenia Lottie na Twitterze! Ale Dan jest super, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lottie obraziła Larry Shiper's , nie lubię jej ;-;

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!