piątek, 17 sierpnia 2012

Imaginy part. 16

 Taki tam krótki imagin . ♥  + piosenka



WŁĄCZCIE OBOWIĄZKOWO .



Kolejny dzień spędzony w samotności . .. Dom , który urządzaliśmy był kiedyś pełny uroku . Dziś stał się ponurą norą . Taki przygnębiający. Ściany jakby  ' płakały ' . Zegar tykał mimo wszystko .  Jedynym wytchnieniem dla mnie były wspomnienia . Zaczynam rozumieć jak czują się ludzie.. którzy zostali sami . Była 21: 00 . Pamiętam deszcz spływający po szybie . Cisza , którą przerwał dźwięk sms'a . Zerwałam się nagle. Napisał.. Tak  Harry napisał. Odczytałam ..

"Kochanie nie martw się o mnie . Nie długo wrócę. Trasa nie trwa długo . Kocham Cie , pamiętaj ♥ "

Pomyślałam .. to sztuczne . Zapewnia mnie o swoim uczuciu .. a tak naprawdę ten związek nie ma  szans. Co to za miłość ... kiedy widzimy się 2 tygodnie a potem wyjeżdża na miesiące. Jestem naiwna . Otworzyłam pamiętnik. Pachniał jego perfumami . To był mój świat.. moje uczucia. Gdy nie miałam z kim się nimi podzielić zawsze  sięgałam po ' niego ' . Wpis brzmiał następująco..


" To dobrze że mogę o tobie myśleć  .
Mam nadzieję że masz się dobrze .
A gdybyś kiedykolwiek się zastanawiał ,
Jestem tu sama dzisiejszego wieczoru .
Jestem zgubiona tu w tym momencie .
Czas się dłuży .
A jeśli mogłabym mieć tylko jedno życzenie ,
Chciałabym mieć ciebie przy swoim boku . Próbowałam żyć bez ciebie ,
Łzy spadają z moich oczu .
Jestem sama i czuje się pusta , .
Boże , jestem rozdarta !
Spoglądam w gwiazdy ,
Zastanawiam się czy robisz to samo ,
Jakoś czuję cię bliżej siebie ,
I słyszę jak mówisz : 


tęsknię za tobą ,   potrzebuję cię .  "

 Odłożyłam pamiętnik na miejsce. Pogłaskałam się po brzuchu ..cicho mówiąc .. " Tato Cie kocha " .  Była  północ . Znów spojrzałam w okno . Gwiazdy świeciły w przecudownej ciemności . Położyłam dłoń na szybie mając nadzieję ,że TY także to zrobisz..  Uśmiechnęłam się ..  wtedy mała łza popłynęła po moim policzku . Położyłam się .. nakryłam kocem  . Kilka minut później poczułam ciepły dotyk . Znów  się uśmiechnęłam. Zacisnęliśmy dłonie.  " Kocham cie " - szepnęłam .







Podoba się ?  ; >


By   Anka

14 komentarzy:

  1. świetny masz talent a piosenka doskonale dobrana ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jeszcze sie pytasz... :*********
    Żeby w życiu było tak jak w tych wszystkich imaginach .. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. imagin cudo, popłakałam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Cieszę się ,że Wam się podoba. ♥

      Usuń
  4. No imagin chwyta za serce...
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo a to bardzo się podoba !!!
    Wzruszający :]

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, naprawde niezły oby więcej takich :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo i to bardzo mi się podoba :')

    Zapraszam na moje opowiedanie o One Direction :]

    http://mojawymarzonahistoria.blogspot.com

    Mam nadzieję że wam się spodoba, liczę na komentarze a w nich jakieś uwagi, bardzo mi się przydadzą aby dodać temu bogowi jak najlepszą reputację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny . ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to napisałaś jeśli tak to wiec, że to było cudowne doprowadziło mnie do łez!! Jeśli masz mozliwość pisz więcej! jeszcze raz dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!