wtorek, 8 maja 2012

   Fakty ! 






1. Niall, chociaż jest leworęczny, uczył się grać na gitarze prawą ręką. 
2. Harry goli nogi. 
3. Joe Jonas powiedział że jest fanem One Direction.
4. Liam raz miał crush na punkcie Taylor'a Lautnera. 
5. Harry potwierdził że miś koala którego trzymał na rękach go obsikał.
6. Na ostatnim koncercie w Wellington chłopaki zamienili się ubraniami. Louis był ubrany jak Harry, Harry jak Niall, Niall jak Louis, Zayn jak Liam a Liam jak Zayn :D 
7. Raz Louis i Zayn bili się plastikowymi torbami. 
8. Zayn ma nowy tatuaż, przedstawiający skrzydło ptaka o nazwie Fantail, pochodzącego z Nowej Zelandii. 
9. Louis: Właściwie to ja nie mam sutków, Harry ma moje sutki. Liam: Moje sutki są na dole. 
10. Louis jest bardzo lojalny.
11. Mnie bardzo do dziewczyny przyciągają oczy. Myślę że wiele można wyczytać z oczu dziewczyny - Zayn. 
12. To nie będzie przesadą gdy powiemy że teraz jest czas naszego życia i to by się nie stało bez Was - chłopaki do fanek.
13. Ostatnio twitcam miał ponad 100.000 obserwujących. W między czasie pojawił się na nim Niall, Louis i Zayn. Można też było usłyszeć Harry'ego. 
14. Liam chciałby serfować w wielu miejscach na świecie.
15. Liam zdradził ostatnio na twitcamie że w pewnym momencie w piosence Moments śpiewa Ed Sheraan. 
16. Niall chce zapuścić trochę włosy, a potem je obciąć żeby wrócić do bycia brunetem. 
17. W jednym z wywiadów Liam i Louis przyznali że nie byli obrzezani.
18. Ludzie mogą nienawidzić mnie za to że jestem sobą, to nieważne, dopóki nie są jednymi z naszych fanów - Zayn.
19. Pierwszą piosenką w której Harry znał wszystkie słowa była piosenka Elvisa Presleya "The Girl of My Best Friend".
20. Reporter: Czego nie lubicie, co robią Wasi fani? Zayn: Więc, to nie jest miłe gdy gniotą twoje włosy. Niall: Albo twój tyłek. Louis: Nie, to jest okej. 
21. Stylistkę włosów Harry'ego wkurzało to że gdy już ułożyła i lekko wyprostowała, Harry potrząsał głową i znów miał swoją starą fryzurę.
22. Louis najczęściej dzwoni do swojej mamy. "Jestem prawdziwym maminsynkiem" :D
23. Dziewczyna z którą Niall spotykał się przed X-Factor miała na imię Holly. 
24. Najwyraźniej będzie zorganizowany 1D Christmas TV Special. Będzie to koncert pomieszany z zapraszaniem specjalnych gości i materiałem filmowym koncertu. 
25. Jedna fanka z Australii pokazała Zayn'owi biust gdy ten był w samochodzie. 
26. Chłopcy nie przeżyli w tym roku 9 kwietnia z powodu zmiany stref czasowych (Chodzi o różnicę między USA a Austalią)
27. To Gregg, brat Niall'a wybrał mu imię.
28. Oprócz jedzenia wieprzowiny, jedyną rzeczą której Zayn nigdy nie zrobi jest pozowanie nago - Liam. 
29. Reporter: Kto z Was najlepiej całuje? Louis: A skąd mamy to wiedzieć? Harry: Niall.
30. Reporter: Patrzyłeś kiedyś na fankę w publiczności i myślałeś "wydymałbym ją?" Zayn: Nie, poniżające jest myśleć tak o kobiecie.
31. Czasem fanki przytulają wszystkich chłopaków a mnie nie. Uśmiecham się ale wewnątrz to mnie naprawdę boli - Niall. 
32. Reporter: Dlaczego nie ściągnąłeś koszulki? Fanki są zawiedzione. Niall: Jestem nieopalony.
33. Raz Zayn dał Liam'owi swój ulubiony naszyjnik, żeby zawsze być przy nim.
34. Danielle jest 5 lat starsza od Liam'a.
35. Podczas 53 sekundowego promowania SNL Louis spojrzał na Harry'ego 9 razy.
36. Harry ma nieznośnie wspaniały uśmiech - Zayn.
37. Będę spotykał się z fanką tak długo, jak nie będzie mi krzyczeć w twarz - Niall.
38. { o audycji w X-Factor } Nie ma szans. Nie ma nadziei na zaciągnięcie mnie gdziekolwiek - Niall. 
39. Nie jesteśmy idealni, jesteśmy, nie jesteśmy jednoznaczni. Po prostu staramy się być sobą - Louis.
40. Reporter: Jeśli mógłbyś uratować cokolwiek/kogokolwiek z pożaru, kogo byś uratował? Liam: Moją dziewczynę. 
41. Który z członków 1D pierwszy opuściłby zespół? Liam: Paul, hahaha. 
42. Raz w X-Factor powiedziałem że lubię dziewczyny które lubią marchewki. Myślałem że to będzie ekscentryczne i zabawne. Okazało się że nie jest to nic z tych rzeczy - Louis.
43. Niall: To pachnie wyśmienicie, mogę gryza? Fanka: Nie wybacz, to mój lunch. 
44. Zayn: Zgubiliśmy się w Sydney. Louis: Nie zgubiliśmy, po prostu chodziliśmy po ulicach w poszukiwaniu przyjaciół. 
45. Reporter: Widziałeś Rihannę? Ona mówiła o Was wcześniej. Harry: Ona jest gorąca. 
46. Louis był piosenkarzem w zespole The Rouge. 
47. Pierwszy raz Zayn pocałował się w wieku 9 lat.
48. Zayn: Mój pierwszy pocałunek, to w sumie całkiem zabawna historia. Byłem wtedy strasznie niski a dziewczyna z którą się całowałem była wysoka, więc musiałem stanąć na cegle. 
49. Ulubionym rodzajem kanapki Lou jest kanapka z krewetkowym majonezem i krewetkowymi chipsami.
50. Niall naprawdę lubi kanapki Meatball Marinara z Subway.
51. Ulubioną komputerową grą Zayn'a jest Halo. 
52. Liam lubi bawić się Lego. 
53. Taylor Swift jest gorąca dla Harry'ego. 
54. Nie muszę być twoją pierwszą miłością, ale mogę być ostatnią - Harry. 
55. Konto małej Lux na twitter'ze ma więcej obserwujących niż One Direction z USA.
56. Jeśli wpiszesz w Google One Direction, wyświetli się ponad 141 milionów rezultatów. 
57. Liam wypowiada życzenie o godzinie 11:11. 
58. Tost Niall'a z pastą Vegemite który był zjedzony do połowy, został sprzedany na e-Bayu za 99.999$ czyli około 312 tysięcy złotych. (ŁOSZ KURDE !)
59. Harry nie chciał żeby Baby Lux została zraniona na lotnisku, więc poleciała innym samolotem niż chłopcy. 
60. Reporter: Czy to prawda Harry że pisałeś do Taylor Swift? Prawda czy fałsz? Harry: Ehm.. Poznaliśmy się w Ameryce i ona jest bardzo miła. 
61. Niedawno w sieci pojawiły się zdjęcia Emmy Ostilly i Harry'ego na których para się całuje. W świecie Directionerek zawrzało, Emma przez Directionerki usunęła konto na twitter'ze. Harry skomentował to tak: Emma była pijana, więc chciałem być gentelmanem i odwiozłem ją do domu. Przed drzwiami pocałowałem ją w policzek a ta zaczęła mnie całować. Nie spodobało mi się to ponieważ jej chłopak jest teraz w armii, walczy za nasz kraj. 
62. Chłopaki organizują czasem akcję Pap of The Week, gdzie robią zdjęcie Paparazzi'emu który najbardziej przypadł im do gustu. Paparazzi o tym wiedzą i czasem nawet proszą żeby to oni byli Paparazzi'm miesiąca. 
63. Niall: Nosotros somos los mejores del mundo! YEAH! Liam: On mówił po Hiszpańsku?! 
64. WMYB przekroczyło 100.000.000 wyświetleń na youtube.
65. Raz fanka powiedziała Zayn'owi że podoba się jej jego czapka a on ją jej dał.
66. Ostatnio gdy mama Niall'a była w USA, chłopak nie pozwolił jej za nic płacić, płacił za nią. 
67. Po zakończeniu trasy w Austalii Liam i Danielle wybierają się na wspólne wakacje. 
68. Niall: Jem dużo gdy jestem smutny. Louis: Ty jesz zawsze, czy jesteś smutny czy szczęśliwy.
69. Gdy Harry pierwszy raz się opił, rozmawiał z kotem. 
70. CHŁOPCY ZAGRAJĄ NA MADISON SQUARE GARDEN 3 GRUDNIA 2012 ROKU. BILETY NA SHOW WYPRZEDALI W JEDNĄ MINUTĘ. 
71. Zawsze przed koncertem Niall patrzy w tłum fanem i myśli: ciekawe czy jest tam moja przyszła żona. 
72. Chłopcy będą pracować z McFly, podczas tworzenia nowego albumu. 
73. Zayn ma nowy tatuaż. To arabski tekst oznaczający: "Bądź prawdziwy w tym kim jesteś" 
74. One Direction wystąpią w X-Factor w UK i USA. 
75. Nowa książka One Direction zostanie wydana 30 Sierpnia. Będzie się nazywać One Direction: The Official Annual 2013. 
76. Jeden z chłopaków: Fani Harry'ego są hardkorowi. Wszędzie nas śledzą i śpią w tych hotelach co my. 
77. Niall: Fanki zawsze pytają mnie czy się z nim ożenię, więc będę miał dużo żon.
78. Mogę definitywnie powiedzieć że Harry jest najbardziej pewny siebie jeśli chodzi o dziewczyny - Louis. 
79. Nie mogę pomóc, ale spróbuję odnaleźć moją przyszłą żonę w tłumie - Niall. 
80. Że też wszyscy Directionerzy nie mogą po prostu przyjechać do jednego miejsca.. 1dworld.. 1derland ha. - Liam.
81. Przed One Direction, Niall nie chodził na wiele randek.
82. Zayn przygryza wargę gdy jest zdenerwowany. 
83. ZESPÓŁ ONE DIRECTION POWSTAŁ O 8:22 P.M { CZASU BRYTYJSKIEGO }, DNIA 23 LIPCA 2010 ROKU.
84. Chłopcy zostali zaproszeni do Białego Domu. 
85. Chłopaki nagrali ok. 40 nowych piosenek. 
86. Jest 30 piosenek które nagrali i które nie pojawiły się na albumie. 
87. Jesteśmy tylko normalnymi nastoletnimi chłopakami. Nie jesteśmy robotami - Harry.
88. Harry ma koszulkę z napisem: "Miłość jest równa/jednakowa".
89. Po prostu patrząc na ciebie, Zayn może stwierdzić czy kłamiesz - Liam.






Mam nadzieję że podobają wam się fakty (:
Przy okazji polecam tego Bloga
I zapraszam na mojego Bloga na którym jest nowy rozdział (:



by Nata_123 ♥

5 komentarzy:

  1. też jestem leworęczna i ucze się grać na gitarze prawą ręką! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. umiem grac na gitarze maiałam nawet lekcje :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. też umiem gać na gitarze miałam nawet lekcje :)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przygryzam warge jak jestem zdenerwowana





    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!