sobota, 12 maja 2012

KOMIX.


Większość uczniów chowa telefony w klasie.. ja gdy chowam jedzenie.  :

Gdy  słyszę dzwonek .

Jak myślę ,że idę :


Jak jest naprawdę     :                                                                                                                           


Ja w kinie :

Nie ma nic gorszego  niż bycie pod prysznicem i nagle gaśnie światło :


Mamo dlaczego nie mogę  wziąźć tej zabawki w zestawie ?

 - Bo jesteś za duża.

Moja reakcja .:
( Jestem dumna ,że nazwała mnie dużą) .xd

Jak myślę ,że jest :
Jak jest naprawdę :

Bądź  gotów spotkać swojego idola .. kiedyś ale ktoś przyjdzie z komentarzem " Nie da ci ani godziny "  , " Jesteś za brzydka by go poznać " .

Moja reakcja na to :



                                        


Reakcja Niall'a na to  ( gif.powyżej ) :


Ja gdy zapomniałam kanapek do szkoły i widzę ludzi z jedzeniem :

                  To mój morderczy instynkt postawia mnie do obrony swoich idoli :    



Ja kiedy widzę pustą huśtawkę :

Kiedy widzę The Wanted  ( nie wiem jak się pisze xd )


Ja pijąc "herbatkę " xd  (haha). :


By  Anka

3 komentarze:

  1. hahaha dobry komix.Pijesz herbatke hahha

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe :D
    Kto jest twoją dziewczyną ? http://img1.besty.pl/static/1034297.gif :D
    Taaaaak ! XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah :D świetne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!