piątek, 11 maja 2012

"Wszystkiego po troszku ";D

Hej ! Jak leci piątek weekendu początek heh? Bo ja nie mogę doczekać się jutra, bo jak wiecie Anka ogłosi ,która z nas dwóch , czyli ja i Marta , zostanie redaktorką na blogu . Trochę się denerwuje bo przywiązałam się do was i chciała bym jeszcze tu zostać:{ . Ale to już zależy od naszej Anki :)

A TERAZ O 1D ;* <3

A tu nagranie,chłopcy w Szwecji:)


Chłopcy mają dziś spotkanie w parku dla fanów z Szwecji :)
Szał ulice są zamykane , zbierają się fanki :D
A to zdjęcia z tych przygotowań:
          Ochroniarz chłopaków Paul , uspokaja fanki :0
Postaram się być na bieżąco z tym wydarzeniem i jeszcze coś dodam  :)
    
A teraz Larry Stylinson ,ktorego kocham i mam hopla na jego punkcie heh :3 ;*<3


         Jak się podobało ? Pozdrawiam :*


     By Patrycja :*

8 komentarzy:

  1. szczerze ? nie jestem za tym, abyś prowadziła tego bloga. mało info i w ogóle. ale zobaczymy, tata ma opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! nie obrażę się, bo każdy ma swoje zdanie . Postaram się pisać lepiej:)

      Usuń
  2. jak dla mnie to dobrze pisze ^^ ci to mają fajnie tam w Szwecji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,że się spodobało i ,że mnie popierasz ;*.

      Usuń
  3. zgodze się z 1 osobą anonimową . średnio mi sie podoba twój styl pisania. troszkę nudno ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się zgodzę z Tobą, że się ze mną zgadzasz ;) ale miejmy nadzieje, że z czasem będzie lepiej. trzymam kciuki ! ;d

      Usuń
    2. lub wybiorą inną redaktorke...

      Usuń
    3. Lub nie wybiorą żadnej . ;D Zobaczymy .. ;P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!