sobota, 26 maja 2012

zdjęcia z nowej sesji i inne !

przepraszam że mnie tak długo nie było , ale mało czasu spędziłam w domu przez te dni , musiałam trochę wyskoczyć z domu bo powoli się robiłam no life'em , tylko komp komp i komp !!
mam niestety tylko 3 zdj :(


ale ten blog ostatnio psuje jakość zdj ;/

a tu filmik z nowego yorku w hotelu 

perrie o związku z zayn'em
skoro już tak wszystkie pisza o sobie to chcecie żebym ja też coś napisała o sobie ?? a i jeżeli tak  i przy okazji coś was o ciekawi o mnie to piszcie w komentarzach to napisze o tym ;)

jutro dodam fakty o chłopcach i info i mnie , no chyba że dziś zdążę to zrobić ;)

3 komentarze:

  1. Śmiało możesz o sobie coś napisać. Chętnie to przeczytam ;) ;)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz coś o sobie. Będzie fajnie. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chetnie o tobie poczytam ;p
    Mi sie wydaje ze Perrie jest z nim dla sławy no ale trudno ;/ a co do notki to fajna ^^ nie przejmuj sie grafiką xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!