środa, 23 maja 2012

Newsy.

Hey.Ja męczę się znowu z katarem xd tym razem to uporczywa alergia.. och.. :) Jak już pewnie wiecie .. wyciekły nowe zdjęcia z Zayn'em i Perrie . ;/



 

No co dużo mówić..   Zayn prawdopodobnie związał się znowu. .. jak widać już nie ukrywa tego w ogóle.  Nie wiem czemu ale nie lubię tej dziewczyny ..  pół tapety za przeproszeniem na ryju i  jeszcze ten sztuczny uśmiech -,-  . Directionerki zawsze będą tak reagowały na dziewczyny kręcące sie koło chłopaków .. dlaczego ? Po 1 są zazdrosne .. , po 2 boją się ,że "zabiorą " im chłopaków . A przecież każdy ma prawo do szczęścia ! Jednak czasem jest trudno coś zrozumieć  .W końcu nie ocenia się ludzi po wyglądzie ..  Niektórzy uważają ,że to BARDZO dobrzy przyjaciele i  dali sobie taiego buziaka na pożegnanie (?) Jak by co życzę mu udanego związku .. jak prawdziwa True Directioner. :))  Tyle z mojej strony.. 

A tu dla tych co nie widzieli Perrie Awards..





Zayn i Perrie w gazecie ?

 

Ciekawi mnie co na to wszystko jej chłopak .. bo słyszałam ,że ma / miała XD

No i w dodatku zapalił jeszcze.. Oj Malik psujesz się tym.




Zacny podpis Harry'ego i Kevina (Louis'a ) xd



Podpis składany w siłowni .  Chłopacy byli pakować  :DD

Hazza i Niall :)  wczoraj :DD
 
Trendy z nocy .. 
  Coś widzę ,że jednak chyba ją polubili ? Zayn &Perrie ? WTF .. 
 
Niall ze swoją śliczną kuzynką Katie ;> co jak co ale ona jest śliczna #no hejt
Ma urok rodziny Horan :DD
Josh i Sandy!
 
Lou wczoraj :) z Zayn'em .
 



 




Jeden z klonów Harrego , troszeczkę podobny dla Hazzy , joł nie zdradze imienia i nazwiska sorry ;) Ale Harry i tak zostanie Hazzą :)
 




zdjęcie chłopaków z paszportów ;P każdy z ochroniarz ma taką kartkę ; ) 
  Harry wygląda jak wampir XD


hahaha Hazza my wiemy co chcesz nam po przez to przekazać :) LOL  XD  




One Direction w horrorze:
*zabójca dzwoni do Zayna*
Zabójca: Widzę Cię..
Zayn: Oh serio? Dobrze wyglądam?
Zabójca: ...

*telefon do Nialla*
Zabójca: Co robisz?
Niall: Kanapeczkę!
Zabójca: O tej godzinie?
Niall: Pora na jedzenie jest w każdej chwili.
Zabójca: ...

*wchodzi do pokoju*
Harry: Nie widzisz, że jesteśmy zajęci?
Zabójca: ...
Harry: Boo Bear wracaj do łóżka!

*Liam robiący twitcama*
Liam: Hej Kochani! Zabójca jest w naszym domu, wydaje mi się że chce nas skrzywdzić, co to może oznaczać?
Zabójca: Pora zmienić prace..

Znalezione na tumblrze, ale jest genialne :')
 :DDDD
 
 
By  Anka








13 komentarzy:

  1. Czy tylko ja tak mam że Zayn życzę mu szczęścia jak już miałby z kimś być ( ? ) i wszystko okej a jak by wyszło że Harry kogoś ma to bym rozpieoriojgsliła stół i nie tylko ? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Perrie i Zayn to nic, gorzej z Baby Lux, podobno już nigdy jej nie zobaczymy publicznie przez jakieś opowiadanie, które jest... okropne !... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie ? WTF o.o

      Usuń
    2. Nie czytałaś ...? W takim razie zazdroszczę bo ja przeczytałam i teraz żałuję ;/

      Usuń
    3. Daj linka czy coś xd bo mnie ciekawość zżera , a dalej nie wiem o co kaman XD

      Usuń
    4. Jakaś psychotpatka napisała opowiadanie... 20l może 30l, w sumie to taki imagin w którym Zayn i Harry gwałcą Lux, a potem Lux umiera... Zayn (chłopcy pewnie też) to przeczytał i powiedział że już więcej się nie pokaże z Lux i że Lux nie będzie widywana publicznie... linku nie mam, strona na której to przeczytałam została zablokowana ;/

      Usuń
    5. To serio źle ;c nieee.. A ja tak kocham to dziecko.. Boże widzisz a nie grzmisz. Jak można takie coś napisać ? :C

      Usuń
  3. Harry na zdjęciu z paszportów wygląda cudnie.Te loki.Wyszedł moim zdaniem najładniej.A czemu te kartki noszą?.Gdyby sie chłopcy zgubili?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww ten chłopak podobny do Hazzy jest słodki. :D ma takie fajne loczki i uśmiech. *,* chcęęęęę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że ja też jakoś nie przepadam za ta całą Perrie. Jakoś tak źle się na nią mi patrzy... Nie wiem sama dlaczego... To w horrorze faktycznie genialne;D haha. Z Niallem jest dobre:D "kanapeczkę:LD,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podobny do Hazzy to kto? :> dlaczego nie chcesz podać jego nazwiska, imienia? Znasz go? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki chłopak xd nie nie znam . Ale nie można podawać czyjegoś nazwiska , nawet gdybym chciała :)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!