sobota, 5 maja 2012


Zayn - Fakty (:



 Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?'
 Reporter: Który ma dziewczynę? Zayn: Mam czterech chłopaków, czy to się liczy?
 Zayn: Jestem największym zazdrośnikiem na świecie! Kiedyjestem ze swoją dziewczyną, zawsze ją całuję, więc wszyscy wiedzą, że jest moja.
 Opiszcie Zayn'a. Harry: Jest naszym bad boyem! Zayn: “Dlaczego?” Liam: Jako jedyny masz brodę! Zayn: Zapomniałem się ogolić!
 Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey. Zayn: Mickey i Minnie. Harry: Skąd o tym wiesz? Zayn: Bo to ja je zabrałem.
 Zayn: Planuję rapować w jakimś nowym kawałku. Reporter: Jaka będzie twoja rapowa ksywka? Zayn: "MC Z" Louis: Wow, bardzo kreatywnie!
 Zayn ma 3,064457 obserwujących na twitterze (dzisiaj sprawdzane)
 Na pytanie kiedy ostatni raz chcieli 'udusić' któregoś z chłopców, Lou odpowiedział, gdy Zayn łaskotał go i nie chciał przestać.
 Zayn:One Direction jest najbardziej ekscytującą i zabawną częścią mojego życia.
 Zayn: Kiedyś obudziłem się i Louis był w moim pokoju... nagi. :D
 Lubię dziewczyny, które wiedzą czego chcą. - Zayn.
 Zayn zachęca Niall'a do wychodzenia z dziewczynami, ale ten mówi mu że jego książniczka jest na swej drodze i musi czekać.
 Zayn tak jak reszta chłopaków, chce spotkać swoją bratnią duszę przed trzydziestką.
 Zayn ma w swoim domu projektor i chyba wszystkie możliwe gry.
 Zayn zawsze gubi swój paszport. Raz nawet zgubił go w samolocie.
 Zayna ulubiony zapachem u dziewczyny jest wanilia :)
 Zayn mówi, że zawsze chciał mieć brata, a teraz ma czterech.
 Chłopcy zawsze śmieją się z Zayna kiedy mówi, że inteligencja sprawia, że dziewczyna jest piękna.
 S.Gomez powiedziała, że Zayn jest najsłodszym chłopakiem w zespole. 
 Liam mówi, że Harry i Zayn są najbardziej leniwi.


by Nata_123 ♥

4 komentarze:

  1. Kocham <33
    ______________________________
    Hej! Jesteś directionerką i chcesz żeby 1D przyjechało do Polski? Pomóż nam! Robię filmik i potrzebujemy jeszcze trochę zdjęć! Szczegóły znajdziesz w tym linku http://polskie-directionerki.blogspot.com/2012/04/sciagnijmy-chopcow-do-polski.html .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś podczas wywiadu we Francji, chłopcy mieli pokazać który jest najbardziej leniwy; pokazali na Zayna a potem na Nialla. Niall powiedział że oboje są leniwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za fakty są spoko - Dominika :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!