sobota, 26 maja 2012

Fakty o 1D 






1. Piosenkę Tell Me A Lie napisała Kelly Clarkson. Postanowiła że da ją chłopakom.
2. Louis: małżeństwa gejów są akceptowane w Nowym Jorku? Dalej Harry, przeprowadzamy się! 
3. Harry raz powiedział mi że gdybym był dziewczyną, byłbym pierwszy na liście rzeczy "do zrobienia" - Zayn. 
4. Gdyby Liam mógł, zmniejszył/urozmaicił by swoje przemówienie na BRIT Awards.
5. Liam powiedział że jest skłonny do spróbowania/noszenia "budgie smugglers" w Austalii.
6. Reporter: Więc, z ilu letnią kobietą byś się umówił? Niall: Harry, ile lat ma twoja mama? 
7. Liam: Cher to tylko przyjaciółka. Louis: czy widziałeś kiedyś film "To tylko sex" Liam: czy chcesz skończyć w tym basenie? 
8. Chłopcy zdobyli na BRIT Awards 89% głosów. 
9. 
Podejmij ryzyko, jeśli chcesz znaleźć miłość - Zayn 
10. Chłopcy nazywają Simon'a Cowel'a Buncle Simon. Jest to miks wujka i brata, bo stwierdzili że wujek brzmi staro. 
11. Niall: Harry jest najmłodszy ale wszyscy myślą że ja jestem. Louis: Bo ty jesteś bardzo słodki i uroczy a Harry jest bardziej zdemoralizowany. 
12. Zayn powiedział że chce kiedyś wziąć ślub, ale w dalekiej przyszłości. 
13. Chłopaki chcą pisać piosenki na swój nowy album z Ed'em Sheranem. 
14. Gdy Lou się nudzi, bawi się lokami Harry'ego.
15. Liam je lody widelcem. 
16. Liam mówi na swoje wyprostowane włosy "Aussie". 
17. Ulubionym typem jedzenia Harry'ego jest jedzenie meksykańskie. 
18. Zayn kocha brunetki. 
19. Zayn uwielbia być w centrum uwagi.
20. Louis'a lubioną piosenką Karry Perry jest "Firework" 
21. Reporter: Gdybyś mógł migdalić się z każdym artystą który tu dzisiaj jest, kto by to był? Liam: Niall Horan. Niall: CO? On powiedział że ja.
22. Ulubioną czekoladą Liam'a jest Maltesers.
23. Liam i Zayn używają na sobie mix dwóch wód kolońskich. 
24. Niall oficjalnie jeszcze nie skończył szkoły bo nie zdał egzaminu. 
25. Gdyby dom Louis'a się palił, pierwszą rzeczą którą by wyniósł byłby telefon.
26. Jeśli chcesz zwrócić na siebie uwagę Louis'a, śledź go na deskorolce. 
27. Wszyscy chłopcy twierdzą że Harry to dobry kierowca.
28. Liam: spędzam z Niall'em tyle czasu, że nawet nie zorientowałem się kiedy zacząłem mówić z irlandzkim akcentem.
29. Reporter: jaka jest jedna rzecz, którą chcielibyście powiedzieć swoim mamom? Liam: mamo, robisz świetne obiady z kurczakiem.
30. Reporter: powiedzcie mi, jak można być singlami gdy się jest tak przystojnym? Harry: No cóż, dzięki.. Niall: jesteśmy zajęci. Zayn: bo my lubimy Nuggetsy z kurczaka.
31. Reporter: gdybyś mógł zmienić nazwę zespołu, jak byś go nazwał? Harry: jeden krok. 
32. Raz Louis wypił parę drinków z przyjaciółmi więc zamiast wracać do domu, postanowił przespać się na lotnisku. 
33. Podczas pobytu w LA, Harry zdobył numer Ariany Grande. 
34. Jeden z ochroniarzy chłopaków powiedział do Niall'a: powinieneś mieć większy kontakt wzrokowy z fanami. Niall odpowiedział: Nie mogę bo ciągle przede mną stoisz. 
35. Chłopcy chcieliby współpracować z Bruno Marsem. 
36. 
Niall: Miałem wyimaginowanego przyjaciela o imieniu Michael.  
37. Zayn: Harry najczęściej zdejmuje ubrania, gdy chce zwrócić uwagę dziewczyn. 
38. Prawie wszyscy chłopcy z zespołu mają wyłącznie siostry. Wyjątkiem jest Niall - on ma brata.
39. Reporter: Nandos czy marchewki? Zayn: NANDOS! Louis : Marchewki.
40. Directioners to nie fani, to część mojej rodziny - Zayn. 
41. Zayn: Dziewczyny które nie piszczą gdy mnie zobaczą.. znajdunę w nich coś ciekawego.
42. Liam: gdy Zayn jest zmęczony, nie obchodzi go to kim jesteś. On automatycznie zaśnie na twoich barkach. 
43. Harry: Brunetki są zawsze miłe. 





I jak się podoba ???
Zastanawiam się czy napisać coś o sobie (: Nie wiem czy chcecie abym was zanudzała ;P




by Nata_123 ♥ 

9 komentarzy:

  1. No jasne napisz ! Jestem ciekawa jaka naprawdę jest moja ulubiona redaktorka .. ;)
    P.S:Nienawidzę Perrie ;)-->po prostu wydaje mi się ona jest podejżana (sorki jak kogoś uraziłam, i nie dlatego , że jestem zazdrosna bo np . Danielle i Eleanor lubię ...)
    Kocham cię Nata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też jej nienawidzę ^^
      Też cię kocham ;*

      Usuń
  2. Dziewczyny zgadzam się z wami ! Perrie jest ułomna ! I tępa jak 5 kg gwożdzi bez główek xd
    -Asia ;*
    Pozrdrawiam i kocham cię Nata jestes moja ulubiona redaktorką. Koniecznie dodaj coś o sobie ;)
    A i możecie podac dokładna liczbe tatuaży Zayn'a? wiem , że ma te palce , te jing i jang (nwm jak sie pisze )pieniądza serduszko , liścia i dwa napisy koło klaty xd Ale coś , ze ma jeszcze jakis ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U widzę , że rozdzinka nienawidzenia Perrie się powieksza ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Może załozymy taki klub ?xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za! a nawet przeciw xD

      Usuń
  5. Śmiało możesz o sobie coś napisać. Chetnie to przeczytam ;) ;)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zayn: bo my lubimy Nuggetsy z kurczaka.""
    Przed tym pytaniem reporter zapytał się czy nie wykorzystują sławy do "spraw z dziewczynami", Lou odpowiedział że nie, w ten czas reporter powiedział "Bo gdybym ja byłbym na Waszym miejscu to by było: You, you, you and you (pokazuje na publiczność) i hop! na wynos, jak w Mcdonaldzie... jak Nuggetsy z kurczaka"
    Tak więc Zayn nie miał namyśli "lubimy" tylko "jak Nuggetsy z kurczaka"...jak ktoś nie rozumie o co chodzi to... trudno ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Perrie to idiotka!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!