wtorek, 15 maja 2012

Informacja.

Hey. Nie mogłam sie powstrzymać od napisania tego listu. Niektórym ludziom po prostu nie da się niczego wytłumaczyć. Pierwszy raz spotykam sie z taką  sprawą.. by czytelnicy nie lubili jakieś redaktorki. Jest mi smutno z tego powodu. Robię coś dla Was a wy ... Już nawet nie chodzi o mnie. Nie zostawię tego tak. Nie zamierzam się z nikim kłócić więc powiem "prosto z mostu".  Proszę Was przestańcie hejtować Mrs. Styles. To do niczego nie doprowadza. Tylko do spamów i Bóg wie czego jeszcze ! Postawię sprawę jasno . Albo będziecie się jakoś zachowywać albo ograniczę trochę tego bloga. Nie odejdę bo po prostu kocham to co robię i tą stronę. Ale też nie chcę tu kłótni , żadnej. Jeśli już wyrażasz swoje zdanie to przynajmniej nie z anonima .. -,- . I proszę nie myślcie ,że jestem jakoś złowrogo nastawiona do Was ..  po prostu broniłabym każdą redaktorkę tu (i nie tylko ) . Nie mogę już do Was dobrocią . Niestety do tego doszło. Mrs. Styles odblokowała blokadę komentarzy . Co do mnie .. będę tu rzadziej bywać .. szkołą się kłania. Mam można powiedzieć problemy .. i trochę zatęsknicie. :) Jeszcze raz PROSZĘ , nie hejtujcie  Mrs. Styles. Bo to tylko tworzy tu "jakieś nienawiści " a tak nie ma być. Jak już też wiecie niedługo kończy się okres próbny nowej redaktorki (18.05 ) a ja mogę zdradzić ,że ..bardzo podoba mi się praca Mrs. Styles i chętnie ją tu zostawię. Wiem  też ,że pod tą informacją będzie tu pewnie pełno hejtów, ale  przynajmniej postawiłam sprawę jasno. Dziękuję Dobranoc.


 

Niedługo dodam  post.  ( około godz. 20.00 )



By  Anka












13 komentarzy:

  1. przez ta mrs.styles sa same klotnie moze ona jest spoko ale niech ogarnia tekst bo pisze jedno na drugim i zle sie czyta to tylko moja jedyna prozba

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrs.Styles jest świetna. Fajnie że też zostanie redaktorką : ) Cieszę się jej szczęściem. Tylko fajniej by było gdyby zmieniła nick, ale to tylko sugestia.

    OdpowiedzUsuń
  3. za przeproszeniem odwalcie się od mrs.styles one dobrze pisze może trochę ziele ale się na pewno poprawi bo jest początkująca więc odczepcie się!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  4. sama sie odwal kazdy ma prawo do wlasnego zadania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię mrs.Styles. ; ) jest świetną redaktorką .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem o co ci chodzi anonimowy 2 od dołu. Przecież nikt w tym poście nie pisze że Mrs.Styles jest głupia się ogarnij. A po za tym gdyby miała inny nick to by było idealnie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrs. Styles jest świetna w pisaniu i nie powinno się mieć do niej żadnych pretensji. Uwielbiam tego bloga i czym więcej postów o 1D tym lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam taką prośbę, żeby MRS. Styles ogarnęłą trochę te swoje notki, bo tego nie da się czytać bez oczopląsu, ale pisze fajnie. Dobrze byłoby gdyby została. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :3wszyscy jesteśmy Directionową WIELKĄ rodziną a w rodzinie są kłótnie ale zawsze sie przeprasza i żyje dalej w zgodzie ..... więc Droga rodzinko nie kłóćmy się więcej i razem brońmy 1D przed antyfanami a nie przed soba
    Dziękuje za UWAGĘ i Prosze żeby wszyscy co obrażali (którą kolwiek z redaktorek lub directionerek) Przeprosili
    by Cherba ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i błędnie, ale wydaje mi się, że te hejty pod wspomnianym wyzej postem pisała jedna i ta sama osoba :P spamik ? a ty Paula się nie przejmuj takimi ludzmi :) bardzo cie lubie :) Dobrze piszesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona jest świetna powinna zostać. Hejterki spróbujcie same pisać takiego zajebistego bloga. . To zobaczymy ..
    Ktos tam napisał że jesteśmy wielka ditectionowa rodzina, to prawda. Wiec się szanujmy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. These kits are well-liked in the market in spite of their outdated
    technology and the competition in the industry.
    I mean alluring features with your catchphrase in it.
    Customers: If you can, talk to customers of the company's products or
    services.

    my blog Dxn

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!