niedziela, 13 maja 2012

Coś dla fanek Niall'a.


Oj ludki, w dupach wam się przewraca . najpierw pisaliście że nie podoba wam się Patrycja i Marta i pisałyście żeby nie były redaktorkami , ok Ania zrobił to co chciałyście , a potem narzekałyście że ją wywaliła , po czym wzięła mnie -.- a teraz , było głosowanie z kim tło , kto wygrał ? Harry , to znowu wam źle i narzekacie -.- oj no zastanówcie się co robicie ,bo takie ciągłe zmienianie zdania dobre na pewno nie jest. To na tyle , jeżeli chodzi o tą nieprzyjemną stronę notki :)

Parę osóbek mnie prosiło o napisanie takiej notki jak o Harry'm tylko że o Niall'u.
Dziewczyny ,przepraszam że nie będzie tego tak dużo jak o Hazzie, bo niestety Niall'em mało się interesuje. Ale poszperałam trochę i coś wypocę z siebie o blondynku .
Mówi się , że Niall to najwrażliwszy członek zespołu , tylko świetnie to maskuje. Wszyscy zawsze myślą , że jest on najmłodszy , zresztą co się dziwić ,taki słodziak , blondynek :P myślę że jego niski wzrost – 171 cm też się do tego przyczynił .
kurde nooo, nie mam ani weny ani wiedzy an jego temat !!! totalna pustka w głowie -.0
jak pewnie wiecie , Niall jest leworęczny ale na gitarze gra prawą ręką .w 2011 r. znalazł się na liście 50 najgorętszych chłopców. Niall uważa , że jest najbrzydszym członkiem zespołu. Ostatnio było głośno w necie o tym jak 2 dziewczyny chciały zdj z Liamem a jemu kazały odejść . Pewnie przez takie zachowania tak myśli ;/ mówi również , że wie że ma krzywe zęby i stara się uśmiechać z zamkniętymi ustami. .
Jako jedyny jest innego pochodzenia-bo jest irlandczykiem.
Ja osobiście Niall'a postrzegam jako słodkiego blondynka , takiego jeszcze dzieciaczka , który nad życie kocha jeść i jeść i charakteryzuje się tymi swoimi szpagatami w powietrzu na koncertach :D czy wy też go tak postrzegacie ? :P z pewnością troszkę inaczej go widzicie , ale każdy ma prawo do swojego zdania :)
Przepraszam was kochani , nie wiem o nim dużo, nie jaram się też nim aż tak i jakoś nie umiem nic o nim napisać , a że wam obiecałam że bd o nim notka no to napisałam te parę zdań które i tka już wszyscy znają ;/ więc w zamian jarajcie się jego zdjęciami i filmikami .
PRZEPRAAAAAAAAAAAAASZAAAAAAAAAAAAAAM ! : (








 



jutro po szkole czyli jakoś ok.15 dodam coś bardziej sensownego .
Tak , wiem że notka wyszła totalnie bezsensu ,no ale niestety nie miałam ani weny ani wiedzy o nim a już obiecałam że coś o nim będzie ; /
wyszło jak wyszło ale jutro będzie poprawa ! :DD
o czym byście chcieli poczytać jutro ? :)


mam nadzieje , że się nie fochniecie za taką dupną notke ziomusie , co ? *.*
niewiem jak wy , ale ja ide oglądać surowych rodziców ;p
Mrs.Styles