środa, 30 maja 2012

Newsy.

Hey. Nie ma to jak truskawki . .. nie ? xd Wybaczcie ,że mnie nie będzie na konferencji , ale doszłam do wniosku ,że jestem za paskudna by się pokazywać . Jak już pewnie wiecie Nata wczoraj wyjechała .. będziemy tęsknić Kochana  ;*  .


Jak by co to czytając to padłam xd


tłumaczenie : " nie lubie dziewczyn które mają na sobie zbyt dużo makijażu oraz wole brunetki.a" - No Malik to żeś się popisał xd . Ona jest dokładnie przeciwieństwem jego ideału :D  ja prld .




 Widzieliście już tą fotkę ? xd 



Hahaha.  Nie mogę. 




wczoraj w Toronto :D



 

Zayn Hazz i Niall byli wczoraj tak pijani , że dostali zakaz opuszczania hotelu do puki nie wytrzeźwieją .


Kochana Lux.
http://data.whicdn.com/images/28918301/tumblr_m3cclkdAy51qk9f45o2_r4_500_large.gif


Louis i Eleanor  dziś rano w hotelu.


El i Lou w Toronto.



Na razie to tyle.. ♥

By Anka

12 komentarzy:

  1. oj .. Zayn , Harry , Niall dogadalibyśmy się z tym piciem, hehe ;d nie no żart. Ale to nie jest złe, są młodzi muszą korzystać, dobrze że nic nie wywinęli

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do redaktorek i ogólnie do ludu : p prośbe. Mam twittera od nie dawna i chciałabym żeby, jeśli ktoś może to podał Nicka na twitterze to go followne. A mój nick @KielarDaria. Więc proszę obserwujcie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie @kosa19988

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem co on w niej widzi, chyba tylko 2 tony makijażu !! Ona jest brzydka !! Nienawidzę jej ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jej nie lubie! wole Daniell i Eleanor one widać że kochają. Perri wydaje mi się ze jest z Zaynem tylko dla sławy... ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uważam jak ktoś wyżej, ale pożyjemy zobaczymy. polecam historie z 1D storyoffaless.blogspot.com/ , komentujcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chłopcy jak wam dam pić ! :D po łapach szczelić i już. :D
    A co do Harrego to też bym miała taki podniet na widok takiego tortu. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia , wyjezchala, Paula tez wyjezdza. . . Tylko ty Anka nam zostałas ! ;d pisz duuuuuuuuuuuuuzo notek. ;d hehehheeh. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i Jolka. ; p

      Usuń
    2. ee tam . myslę że bd tam net siegał więc notki bd normalnie ;)

      Usuń
  9. INFORMACJA: JEZELI CHCECIE MIEC KRESOWKE 1D PO POLSKU PISZCIE NA YT POD PRZETŁUMACZONYMI FILMIKIAMI, BY PRERTLUMACZYC TA KRESOWKE. I NA INNYCH BLOGACH. dziekuje ;d i rb co sie da. ;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!