niedziela, 28 października 2012

Jutrzejsza premiera LT ! / inne.

Jutro po godzinie 7:30 (czasu polskiego) Niall pojawi się w programie Nicka Grimshaw w BBC Radio 1, by zapowiedzieć "Little Things".  :33Tu w tym radiu będzie można o 7.30 usłyszeć piosenkę :  <KLIK>  A o 9.00 (PL czas )  w tym radiu :  <KLIK>   Jednak wszystko może się przedłużyć lub zmienić.  


One Direction na FB napisali ,że jutro ogłosząniespodziankę dla Europejskich fanów *-*  wyczekujmy.. oby dopisali kilka krajów do listy trasy. OBY.



Chłopcy występowali dziś w XFactorze z piosenką LT. :D A potem rozmawiali z Union J :




Zdjęcie dodane przez Hannah Phillips  , fryzjerkę , która farbowała Niall'owi włosy ;D


Jak się okazało Amy nie jest dziewczyną 
Darrena Flynna, przyjaciela Nialla. Sam potwierdził to, piszą na swoim Twitterze, że jest singlem Amy NIE jest też dziewczyną  Niall'a. Cała trójka to szczęśliwi single ;D





Lecę Spać :DD


~~  By  Anka

5 komentarzy:

  1. ja juz siedze przy laptopie przy radiu i czekam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAA LITTLE THING JEST ZAJEBISTA!! http://www.onedirectionmusic.com/gb/songs/entry/little_things/ macie link z piosenka i tekstem. A ta chrypka Harrego zgon...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=1luUvnuCNQ8
    LITTLE THING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W tej piosence wszyscy chłopcy spiewają... Malik zaczyna <333
    A Partia Louisa i Nialla Mmmmmmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  4. ja Sobie na angielskim weszłam na fon . I włączyłam na całą klasę . Popatrzyła na mnie z miną "WTF?!" , powiedziałam , że przygotowuje się na konkurs piosenki angielskiej . O dziwo uwierzyła i śpiwałam sobie przez 30 minut . xd .
    Kocham xxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. WPADAJCIE DO POLSKI POLSKA NA WAS CZEKA I WAS KOCHAMY

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!