niedziela, 14 października 2012

Newsy i inne

No siemka ; * Dziś  niedziela.. nie lubię niedziel XD są takie przymulające i nudne a po nich następuje poniedziałek a  w poniedziałek wf na którym niszczy mi się grzywka.. Chlip chip :D  Dobra nie będę Was męczyć  xd Co do mojego ostatniego imagina... powiem szczerze ,że nie  wierzę iż są do niego tylko 3 komentarze. O.o  Zawsze tyle komentujecie a tu proszę ; c  Najwidoczniej nie potrafię pisać  #Jestęnieudolna.



Zayn spędzał dzisiejszy dzień z rodziną *.*


Liam zeszłej nocy :




Obecne Trendy :


Hi Zayn mnie rozwaliło.  :D


Wszyscy chłopcy zrobili sobie tatuaż  " +"   o ja  cie  :D

Elka to potwierdziła :




Chłopcy mają jakiś ekscytujacy news dla niemieckich fanek..  , który ogłosili w ten czwartek o. O Co takiego niby ?





Czwartkowa  angielska gazeta.. :





To oczywiście duża bzdura... Bo Demi nie chodzi na randki z Niall'em -.-



Niall dzisiaj :D haha




Nie wiem czy o tym pisałyśmy ,ale Mama  Hazzy zmieniła  nick na TT na  :

@AnneFoxyCoxy


:D


Hazza potwierdził ,że na płycie nie ma żadnych piosenek z innymi wykonawcami ;c ej noo.


Zayn  kilka minut temu napisał ,że  kocha piosenkę Chris'a Brown'a  ATM   .. I żeby go nie osądzać. ;D   ( chyba dobrze przetłumaczyłam XD )





Ciągle przypominam o konkursie ; D

Idę czytać moją nieszczęsną lekturę ;c  a potem MBTM na polsacie. <3



~~ By Anka

7 komentarzy:

  1. Nie nie prawda że jesteś jakaś nieudolna. Ale tak szczerze to tamtem imagin jakoś nie wpadł mi do gustu. czegoś mi tam brakowało. Ale nie myść sobie od razu że jesteś do niczego. Bo to nie prawda. Twoje inne imaginy są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisałaś :) Chcę cię zapytać czy na ten konkurs trzeba dać nagłówek itd. Bo chcę być redaktorką tego bloga, bo codziennie jestem, i mam czas. Odpowiedz proszę! Mogłabym nawet zrobić "notkę próbną" jak chcesz ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na konkurs trzeba zrobić nagłówek , tło na bloga oraz odpowiedzieć na dwa pytania :

      - " Jak One Direction zmieniło moje życie " "
      - " Co chciałabym zmienic na blogu " ?

      Zapraszam do udziału :D

      Usuń

  3. @daga_daria follow me ? :D
    proszę ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anka Plisss ogłoś jutro że rzeczy np.bransoletki,torby i wg wszystko z 1D jest w CLARIE'S
    !!!!
    Proszę cię bardzo!!!!
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;d ale wydaje mi się ,że dużo osób wie o tym ,że w tym sklepie można kupić rzeczy z 1D :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!