wtorek, 9 października 2012

UAN Live Tour DVD /inne

Ci co nie mogli oglądać wczoraj na MTV Polska koncertu  mają 3 wyjścia :D albo obejrzeć w piątek o 15.00 tak jak mówiła Paula , albo na YT  albo mogą kupić tą oto płytkę dostępną w empiku :




Jedyne jakie znalazłam to takie podzielone ; / ale mam nadzieję ,że może być :


Part 1 :



Part 2 :
  Part 3  :

Part 4  :

Part 5 :


Part 6 :



 Part  7 :                    

               


Hazza dziś z fanką *.*



Tesco omomom.


Znacie zespół Union J ? Życzę im wszystkiego najlepszego bo akurat są  w X-Factor. :D Wyczuwam następny zajebisty zespół. Jak chcecie to poszperajcie trochę o nich . Zajebiści kolesie..


Tu Lou z członkiem Union J (z Josh'em )




A tak wyglądają wszyscy ;



:D

Ten chłopak  ( Georg'e Shelly )  został okrzyknięty oficjalnym dzieckiem Larry'ego :D hahha <3 To też członek Union J  *O*




                                     
      Chłopcy mają nową stylistkę na   trasę  TMH. Mama Lux ( Lou) oczywiście zostaje :D Dostają po prostu jedną dodatkową makijażystkę.

Tak wygląda :



Harry pewnie zachwycony :D co ja gadam wszyscy pewnie się jarają.


Chłopcy chcą polecieć do Francji na 5 dni . Ich lot będzie w środę  :>



Oczy *.*  Za Twoje oczy nie cierpię Cię jak Gargamel  smerfów <3


Hazza zrobił tatuaż swojemu przyjacielowi . Hahha Styles Ty i Twój niesamowity talent :D





 " Prawdziwa miłość połączyła ich  walczyli do końca choć  brakło sił  ona nie chciała by  każdego dnia musiał patrzeć jak upada tak  pomyśl jaki to był dla nich ból  wiedząc ,ze w końcu odejdzie znów  wiedzą ,że w końcu nadejdzie czas  ,że wezwie ją do góry ,że odejdzie tak.. "

:C   Kocham tą piosenke :  <KLIK>


+  Ja i my friend :D



Love U Directioners. <3




~~ By Anka





9 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=1npzcdI6fck
    Cała trasa w jednym filmiku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam juz swojego ulubienca. ;d Georg ! Mój szósty mężu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu ale ten zespół jest podobny z wyglądu troche do One Direction ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry! Też robię zakupy w Tesco! To musi być pokrewieństwo dusz! xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Inez Winiarczyk - właśnie miałam podać ten link ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anka muszę ci powiedzieć jedno ..
    ...

    ZAJEBISTEJ MUZY SŁUCHASZ ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ PIOSENCE .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam przypadkiem na tą piosenkę ; > Jest niesamowita.

      Usuń
  7. Polubiłam Union J. :DAle oczywiście nie tak jak 1D. Directionere Forever Ever itp. :D
    Faktycznie George wygląda na dziecko Larrego.. :D Ja do listy mężów dopisałam Georga i też Josha z Union J. :D
    Oglądałam UAN na MTV. <3 Raczej nie kupię płytki, bo zbieram kasę na Take Me Home. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!