czwartek, 25 października 2012

Siemanko:)

Na samym początku chciałam was przeprosić ,że jestem tu nowa i bardzo mało dodaję postów ,ale mam ostatnio dużo nauki i sami rozumiecie ,że czasami nie jestem w stanie wystarczająco długo siedzieć nad postem ;/
No ale przejdźmy już do chłopaków ,znalazłam na internecie filmik ,gdzie Little Mix mówią o 1D 

Niall dodał dzisiaj twitta :

czyli:

Słuchałem kilku piosenek z 'Take Me Home' dziś rano. Nie mogę doczekać się premiery 

Możecie wysłać wiadomość do 1D!! Najlepsze pytania z odpowiedziami zostaną opublikowane. Polskie fanki zacznijcie działać. Tu jest link  KLIK

Take Me Home

Premiera już za 19 dni. W związku z tym postanowiłam przypomnieć pewne fakty.
Na normalnej wersji płyty będzie 13 takich oto piosenek: 

1 Live While We're Young
2 Kiss You
3 Little Things
4 C'mon, C'mon
5 Last First Kiss
6 Heart Attack
7 Rock Me
8 Change My Mind
9 I Would
10 Over Again
11 Back For You
12 They Don't Know About Us
13 Summer Love
  
Można ją teraz kupić w przedsprzedaży (czyli płyta zostanie wysłana do domu w dniu premiery) koszt. 39.49zł
Link: KLIK
 A tu dobrze wszystkim znana okładka :

Take Me Home - Yearbook
Na tej płycie są tą te same piosenki co w poprzedniej + aż 4 dodatkowe:
She's Not Afraid
Loved You First
Nobody Compares
Still The One

Tu możecie ją kupić : KLIK  koszt. 84,99zł

okładka:


Take Me Home -wersja limitowana

Piosenek jest tyle co w normalnej (13) tylko okładka jest z każdym chłopakiem osobno 
Okładki : 






A tu możecie kupić: HARRY LOUIS LIAM ZAYN NIALL  koszt. 48,49 zł


No więc ,którą wybieracie?

Zuza

28 komentarzy:

  1. Ja chyba wybiorę wersję normalną, podstawową. Jak będę miała pieniądze, to zafunduję sobie tą z + 4 piosenkami. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. na innym blogu jet niemal identyczna notka hmm...... czy to przypadek? a może po prostu ściągnęlaś z nich post?

    ~Angi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wyszszym komentarzem, sory ale nie lubię jak piszesz, nie umiesz tego robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce być wredna ani nic ale dzisiaj czytałam niemal identyczną notkę na innym blogu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgadzam sie z wyzszymi komentarzami-dlaczego piszsecie z anonima? Wstydzicie sie czy co? A co do postu,fajnie piszesz Zuzka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, ze ona tego nie napisała sama tylko żywcem skopiowalas z innego bloga, naucz sie czytać debilko

      Usuń
    2. Sama jesteś debilką, troche szacunku !

      Usuń
    3. a ty dlaczego podpisujesz sie "directionka"? wstydzisz sie, czy co?

      Usuń
    4. A ty dlaczego korzystasz z anonima

      Usuń
  6. Ja Tez podobny czytalam ale to nie znaczy ze zkopiowala tamten post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debil/ko ona całą notkę skopiowała.

      Usuń
  7. Hej.Fajnie ze w ogóle coś dodajesz i bardzo się cieszę że mogę coś przeczytać, ale niczym mnie nie zaskakujesz, dodajesz to co już wiadomo od dawna, jedyne co widziałam po raz pierwszy to wywiad z Little Mix ... wczoraj dodałaś niemalże to samo oprócz jak już wspominałam wcześniej wywiadu z Little Mix.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja proponuję, aby w tym liście napisac: WHen you come to Poland?. na pewno trafia na jeden z nich;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupię zwykłą ze wszystkimi chłopakami i drugą z Harrym ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zgadzam się z powyższymi dziewczynami!!! Skopiowałaś cały post z bloga, na którym redaktorki naprawdę się starają i robią to same, aby zadowolić czytelników...Tak się nie robi, a jeżeli nie miałaś pomysłu na swój post, to najpierw trzeba było zapytać redaktorkę z tamtego bloga czy możesz "zapożyczyć" te informacje... Mam nadzieję, że następna "Twoja" notka będzie napisany przez Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zgadzam się! Z całym szacunkiem, jesteś nowa i wgl ale nie można tak robić! To jest żywcem kopiuj wklej z innego bloga... Myślałaś, że przy takim popularnym blogu nikt się nie skapnie, czy co?
      Rozumiem, mam nadzieję że takie coś więcej nie będzie miało miejsca... :)
      Ale anonimy, przynajmiej się podpiszcie...

      Usuń
  11. Czemu skopiowalas cała notka z innego bloga? Nie pasujesz tutaj!
    - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie skopiowała, jest wiele blogów o 1D, a informacja i wiadomości o nich te same. Trzeba je jakoś przekazać. Trzymam kciuki za ciebie! Świetny blog, zaglądam codziennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia nie nalezy do twoich obowiazkow okreslanie czy ktos pasuje do bloga czy nie ! To jest zadanie pozostalych redaktorek. Dziewczyny prosze was debilko, nie umiesz pisac, nie nadajesz sie tutaj ? Nie powinnyscie tak pisac jestesmy Directionerkami inawet jesli ktoras popelnila blad (choc nie jestesmy pewne) to powinnysmy pozwolic sie wytlumaczyc i dac druga szanse. Co do mozliwego "skopiowania notki" to mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni :)

    L.

    OdpowiedzUsuń
  14. notka skopiowana!!!
    ten blog robi sie coraz gorszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli taksądzisz to zrób lepszy !!!

      Usuń
  15. Tamten blog jest lepszy. Ten blog jest niszczony ! Taka redkatorka, wasz blog to nic w porównaniu z tamtym.
    -Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  16. Identyczny post jest na Oficjalnym Polskim Blogu o one direction. z żywca skopiowane. Brak słów na ludzką głupotę!
    Naprawdę myślałaś że nikt tego nie zauważy?! Nawet zdjęcia w tej samej kolejności. To się wysiliłaś!
    Blog stacza się na dno właśnie przez takie redaktorki. !

    OdpowiedzUsuń
  17. http://invisible-feelings-hl.blogspot.com/2012/05/prologue.html polecam tego bloga .. dziewczyna naprawde swietnie pisze ;DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie! Ogarnijcie się! Ona nie jest debilką. Po prostu nie wiedziała o tym blogu. Każdemu się to mogło zdarzyć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!