środa, 19 grudnia 2012

Foty/inne.

Hey :D Jak Tam przygotowani na święta?Ja już już powoli.Pewna zajebista dziewczyna z fb ma zajebistego bloga.Zajmuje się grafiką od 6 lat.Chciałam Wam pokazać kilka jej prac ;>Jej imię to Weronika.


        I jak podobają się Wam? ;)) Dać więcej jej  boskich prac? 

Tak przy okazji. Macie rysunek mojej kochanej Nikoli  :)



Obecne hasło w trendach :D Haha Harry zawsze spoko.




Podobno pewna fanka ,która spotkała Hazzę i Taylor   :
"Oni wyglądali naprawdę na szczęśliwych. Harry nie mógł oderwać wzroku od Taylor" .. Pozostawię bez komentarza. 


Tu  tweet na dowód .. mogła kłamać oczywiście ;>




Hahahaha :D To ręka Lou 





Nogi Harry'ego XD Styles popadam w kompleksy!



 
Wywiad chłopaków dla MTV.Mówią w nim o planach jakie mają na tegoroczne święta :') 

<KLIKL> 

Teledysk do WMYB przekroczył dziś  300 milionów wyświetleń :o  #proud ;")

Zdjęcie ,które dodał kuzyn Hazzy (Matt Salley ) Jest tu rodzina Hazzy i Haz :>


https://pbs.twimg.com/media/A-b1VhGCEAAnM8J.jpg

Zdjęcie ma już ponad rok. 

Przybliżenie nowego tatoo Harry'ego :

https://pbs.twimg.com/media/A-eGc7OCQAAmpJC.jpg 

nie ogarniam go ;/ po co to robił? -,- 

Nagranie z studia tatuaży.(tym gdzie Harry robił tatuaż)

 

ogarnijcie to o.O 


Nie wiem co ona z nim robi.Na bank to jej pomysł z tym tatuażem ..

Mama Lou na jego imprezie urodzinowej mówiła o dzieciństwie Lou i o tym jak bardzo dumna jest z niego :') Awww.


Harry odpowiedział na prywatną wadomość fanki :> 


Bezpośredni odnośnik do obrazka   Kocham go ♥ 



Kilka nowych zdjęć Harry'ego i Taylor wczoraj:

 Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka   *-*

Taka ciekawostka.Harry poszedł do salonu tatuaży SAM. Taylor się tam zjawiła a Hazz jej tam nie oczykiwał! Hmm..


Nialler spędził wieczór (wczorajszy) z Alfred'em Flores, Ed'em Sheeran'em , Usher'em , Justin'em Bieber'em i Tori Kelly :>  



Ostatnio oglądam sobie Lajk Czart a tu puszczają taki zajebisty mashup pop 2012 *o* szukałam go długo i porzuciłam wszelkie nadzieje a tu proszę znalazłam :')  Może i Wam się spodoba.Bo ja to kocham.Są tam same piosenki , które kocham.



No i to tyle w newsach :> A no i z racji iż mamy niedługo umrzeć wszyscy (HEHE) XD to chciałam Wam złożyć serdeczne  życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia :3 Ok no to zaczynam. UWAGA. Didżej Anka zapowiada bita!

Każdy już czym prędzej bieży,
by dołączyć do pasterzy.
I ja spieszę z życzeniami,
bo nie mogę być tam z wami.
Zdrowia, szczęścia, pomyślności
i niech dobroć wśród Was gości.
I niech Boga wielka moc na Was
spłynie w Świętą Noc.    


Nie ma to jak życzenia prosto z serduszka :D No więc kocham kocham kocham Was i życzę wszystkim by choć raz w życiu mogli tyknąć loczki Hazzy, pomacać dupcię Lou xD , nakarmić Niall'a , Zayn'owi podarować lustro i przytulić Liasia :') Lofki and Kiski

Wasza forever  didżej Anka


<3


~~ By Anka  




13 komentarzy:

  1. Co do posta zajebisty ;* a co do tego remixu to też go kocham tylko ja znalazłam go trochę wcześniej niż 4fun ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posta bardzo mi się podoba , tylko mam jedną prośbę.
    *
    Rozumiem , że nie lubisz (czy tam nie cierpisz) Taylor . Ja to jak najbardziej rozumiem , bo możesz przecież jej z jakiegoś powodu nie lubić . Ale przecież to dziewczyna Harry'ego ! Lipna czy nie (nienawidzę tej niepewności o.o) , ale zawsze dziewczyna ! Denerwuje mnie , że na każdym kroku przypominasz nam jak bardzo jej nie cierpisz. Jak najbardziej rozumiem, ale na przykład ja nic nie mam do Taylor, więc jestem wkurza mnie ciągłe czytanie o tym jaka to ona jest sztuczną pizdą. -.- W sumie nie wiem co napisać. Wiem , że każdy ma własne zdanie , każdy ma prawo do wyrażania go , ale nie musisz tak jeździć po Taylor! Bo to jest po prostu hejtowanie. Pewnie wkurza cie, gdy ktoś nabija się z Chłopców, zwłaszcza gdy nie ma ku temu powodów. Ale przecież ty robisz to samo! Nie mówię, że musisz ją lubić, ale przynajmniej ją szanuj. To dziewczyna, czy tam "dziewczyna" twojego idola. Nie zachowuj sie jak hejterki. Bo to jest to samo. Nie znasz jej, nie jeździj po niej. Ja na przykład, gdy się dowiedziałam o związku Zayn'a i Perrie miałam do niej (Edwards) mieszane uczucia. Wydawała mi się sztuczna (może to przez ten makijaż xd) , po prostu za nia nie przepadałam. Nie wiem czemu, po prostu. Tak więc rozumiem. Ale nie przypominałam wszystkim na każdym kroku o tym. Nie obrażałam jej. Potem przekonałam się do Perrie. Po prostu nie miałam powodów , żeby jej nie lubić. Zwłaszcza, że jej nie znałam. Teraz uważam ją za całkiem sympatyczną , zwłaszcza po obejrzeniu paru filmików z Little Mix. Dotarło do mnie , że to dziewczyna Zayn'a. On jest z nią szczęśliwy i rani go, gdy czyta hejty na swoją dziewczynę. Żadna fanka nie powinna hejtować dziewczyn Chłopaków.
    *
    Przepraszam za tą "przemowę" , nie chciałam żebyś poczuła sie urażona, czy coś ; d Po prostu chcę, żebyś wiedziała co sądzę o twoim "obrażaniu" Taylor.

    Przepraszam , jeśli cię obraziłam. Jak najbardziej cię szanuję, uwielbiam twojego bloga. To tylko moje zdanie w pewnej kwestii.

    Gosia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie na ten temat.Inni nie lubią Pezz a ja ją uwielbiam ,inni lubią Elke a ja nie. Tak samo jest z Taylor.Nigdy jej nie lubiłam.. i mam słuszne powody co do tego.Zgaduję ,że Zayn jest Twoim ulubieńcem.. Powiem Ci ,że zawsze najtrudniej zaakceptować nam związek naszego 'ulubieńca.Oczywiście kocham wszystkich chłopaków ,ale Hazz jest moim ulubieńcem.Postaraj się zrozumieć mnie i te dziewczyny , które kochają go tak mocno jak ja .To trudne i boli.Uwielbiam piosenki Taylor i kocham jej głos ,ale nienawidzę jej charakteru... I tego ,że zachowuje się jak sama wiesz kto.Zmienia chłopaków jak rękawiczki.Boję się o Harry'ego.Nie chcę po prostu by go zraniła.i to tyle w tym temacie.

      Usuń
    2. Właściwie, to nie chodzi o to, że Zayn jest moim ulubieńcem. Bo w sumie chyba nim nie jest, naprawdę wszystkich lubię tak samo xd
      Wiem, rozumiem że np. po prostu nie lubisz Taylor. Każdy tak ma, że po prostu... nie jest do kogoś przekonany .. ;d No ale już przynajmniej wiem, o co ci chodzi i o co się martwisz. xd

      Przepraszam za kłopot,chciałam tylko wyrazić swoje zdanie ; )
      Dziękuję i Pozdrawiam xD

      Gosia .

      Usuń
  3. Zajebisty Blog ; *
    "Pomacać dupcie Louisa" Haha, Padłam. .x D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Post zajebisty! XD
    2) Dziękujemy za życzenia!:**
    3) A ja ci życzę żebyś spełniła swoje marzenia...<3

    KlaudiaStyles

    OdpowiedzUsuń
  5. Te przerobione zdjęcia zajebiste, tak jak i mashup <3

    amor-mio-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówki raczej normalne, nic specjalnego widziałam o wiele lepsze choćby tutaj ---> http://stunninggraphics.blogspot.com/2012/07/069-zestawy-z-one-direction.html
    Znam osoby, które zajmują się tym od roku i robią raczej lepsze :p


    Post fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj więcej jej prac... mmmm ;D wyczuwam nowe tapety ^^
    Harrego nie ogarniam. O Haylor się nie wypowiem... ciffne to jakieś, ale zobaczymy jak to się potoczy ^^
    Didżejowi Ance dziś troszkę bije xDD haha xD Kocham Cię i tez Ci życzę wesołych, radosnych Jednokierunkowych Świąt :D
    Loffki :D xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram Cię Anka;))
    Juz od początku lubiłam Dan, El i Pezz, a Tay nie... Dlaczego akurat ona?
    Tak naprawde nie chodzi tylko o to, że to mój ulubieniec, tylko o to, że nie mam do Taylor zaufania. Po prostu boje się, że go zrani, a tym samym zrani mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj odrazu jakiś link do jej stronki, bloga czy cuś :3
    Świetne , cudo *-*

    Taylor mnie to już potwornie wkurwia .
    Nie lubiłam jej nigdy .
    Nigdy .
    A teraz jeszcze jak ona ''chodzi'' z Harrym mam ochotę się rzucić z dywanu ; _ ;
    Ten statek .. Ehm .
    Nie przeszkadzają mi jego tatuaże , w ogóle , ale co on odpierdala XD

    Wszędzie jej pełno -.- Normalnie się uczepiła go jak rzep ;xx

    Popieram cię i pozdrawiam xd

    Ps. Słodkie życzonka :D
    Wzajemnie xxx

    @Kalink_Kaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję :) A link do jej bloga podam w nast. poście.;*

      Usuń
  10. Ok, więc tak. Dziękuje za życzenia tobie/wam życzę wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, pomarańczy i niech wam 1D nago tańczy! xD Wesołych, spokojnych świąt. Miło spędzonych urodzin Louis'a. Wystrzelonego sylwestra, zabawy do rana i czego sobie w życiu wymarzysz niech Ci/wam się spełni, żeby rok był bardziej udany niż ostatni. Kocham, całuje. ~Moni :3x
    PS. Czekam na link z tamtym blogiem tej laski z świetną grafiką ;)x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!