środa, 12 grudnia 2012

Zayn Malik by Estera.

Hey pączusie :3 Wybaczcie ,że mnie nie było,ale mam w zamian dla Was suprise!Przyjaciółka moich kuzynek narysowała na prośbę Patrycji rysunek Zayn'a *.* Jej imię to Estera.Zazdroszczę talentu.Bo ja sobie mogę jedynie pomarzyć o takim.No więc podsumowując rysunek po prostu jest szokująco zajebisty.*o*


Poprzedzam pytania o ten napis na dole.Najpierw dodała go na swój profil na rysuj.pl a ja go stamtąd skopiowałam :)) Cudowne.


Podoba się Wam?


~~ By Anka

13 komentarzy:

  1. Świetne! Gratulować talentu! ;)x

    OdpowiedzUsuń
  2. BOŻE jaki piękny! Ja też taki chce! <3<3<3

    ZAPRASZAM DO MNIE: http://icouldnothaveloveyoumorethannow.blogspot.com/

    (Przepraszam najmocniej za spam

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny, ma dziewczyna talent :D
    Czy mogłaby narysować Lou ?

    LEXI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam takiego talentu. ubranie, włosy i reszta wygląda jak żywe !!! W weekend spróbuję narysować jakiegoś z chłopaków i zobaczę czy umiem rysować :ppp

      Usuń
  4. Trochę wygląda jak Bieber;p #NoHejt ale rysunek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudowny! :* Ja mam przyjaciółkę,która ślicznie rysuje.Pogadam z nią to może narysuje coś i wyśle na bloga.Choć na pewno nie będzie to tak fantastyczne jak to,ale też są cudowne i bardzo realistyczna.
    P.S. Zapraszam na http://blogonedirection4ever.blogspot.com To jest mój nowy blog.Dopiero się rozkręca,ale będzie coraz lepiej.Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze talentu..;\ jest cudny:*

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty *.* też chcę tak rysować !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę dziewczyna co ma talent ... a ja ani śpiewać nie umie ani rysować takie beztalencie ze mnie :( Kiedyś był nabór do HURU SZKOLNEGO i ja tam poszłam i kurde babka przyjęła prawie wszystkie dziewczyny oprócz ... MNIE bo powiedziała , że nie jestem głosowo ten teges ... No zero talentu i co mi poradzicie? NIC! Bo dla mnie nie ma rad .
    P.S
    Ale ta dziewczyna maluje nieziemsko Już ją kocham !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobo wyżej : nie martw się . Prędzej czy później odkryjesz swój NIEIEMSKI talent. Tak jak ja. Najpierw nic nie umiałam a potem się okazało ze jestem najlepsza w szkole w akrobatyce i rysowaniu. P.s rysować umiem. Ale nie tak pięknie jak Estera. -Juli*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!