niedziela, 9 grudnia 2012

Imaginy z Gifami 

Siemcia Parófeczki ;3 Znowu dawno nie dodawałam postu ... ): To przez szkołę, wezwanie na policję i inne ... No ale mniejsza z tym bo teraz jest ! Za tydzień niespodzianka ! Mam nadzieję że skorzystacie ^_^


Harry : Spieprzaj Niall Kamera jest moja !

*Ty gdy w TV leci 1D :

Zayn : Teraz możesz iść na randkę z ...
 Niall : OBAMĄ ...!

 TY: ... i wtedy pomyslałam że kupię zieloną a nie pomarańczową ...
N&L :

 TY: Zayn jak wyglądam w tej sukience ?
Zayn :

 TY: Harry czy ty się patrzysz na mój tyłek ?
Harry :

 TY: Znowu zjedliście za dużo słodyczy ?
1D : SŁODYCZE ...!

*Zjadłaś Niall'erowi ciastka
 Niall :

 Reporter : Wiesz że [T.I.] jest w ciąży ?
Zayn :

Liam : Chodź kurwa [T.I.] nie zostanie !

Lou : [T.I.] jest moja ! Spierdalaj od niej !

TY: Harry jesteś taki słodki !
Hazza :

*Wchodzisz do swojego pokoju ...
Lou: 1, 2, 3... 
Li&L&H :

 Zayn : Idziemy na siłkę ?

Harry : Zayn chodź ! Nauczę Cię pływać 

To tyle ... i sorry za brzydkie słowa xD

Aaa...! Mam do was ogromną prośbę ...! Zasubskrybujecie mój kanał na YT ? Założyłam się z ''kimś'' że będę miała więcej widzów ^,^ No a może niedługo pojawią się jakieś filmiki ...


Go ...! :

A Więc do następnego ...
by Nata_123 ♥
by Nath ♥

12 komentarzy:

  1. fajne ;]


    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezwanie na policję? No, no, no... A imaginy zajebiste :P

    http://kontrowersje-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasubskrybowałam ;**
    świetne imaginy ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Sub dany :D zapraszam --> imaginy-willow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahha! Oni sa przecież normalni! Widać to zwłaszcza po ciąganiu się po podłogach! XD Lou jet zajebisty! ;D ..... Wszyscy , ale on taki śmieszny! .. I normalny<3 widać po nim! XD


    Klaudia Styles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: I po pluciu na sb też widać że są normalni! XD Ach chłopcy... :**

      Klaudia Styles

      Usuń
  6. hahahahaha zajebiste ! ;D
    Za przekleństwa nie przepraszaj, fajnie sie czyta wtedy ;pp
    Oby wiecej takich , Niall - jestes moim bogiem ! xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste ;D
    P.S Na pierwszym gifie przed kamerą nie przebiega Niall tylko Zayn. Niall stoi obok Hazzy ;) Ale spk

    OdpowiedzUsuń
  8. wezwanie na policje??!!!za co?

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!