niedziela, 2 grudnia 2012

Zdjęcia.

Hey. Masakra wczoraj poszłam spać o 1 XD a wy?  Ciągle siedziałam na blogu :>  Mam nadzieję ,że się wszystko wyjaśni .. Wczoraj w moich przemyśleniach doszłam do pewnych wniosków..   Kto kolwiek widział jakieś widea z Eleanor w sensie ,że tam gada dużo albo udziela jakiś wywiadów ? ;o Bo ja jak jestem 11 miesięcy Directioner  i  NIE WIDZIAŁAM. o.o Tymczasem u mnie mróz ;__; a śniegu nie ma.. Jutro poniedziałek.. Same złe informacje XD  


Okej wróćmy do chłopców.


Gdy śpiewali GBY  Harry dostał fleszem od fanki :D A kilka sekund później pokazał na nią palcem *.*  normalnie dead


Tu macie wideo.

3:03 - dostaje fleszem w oczy XD
3:10  - pokazuje na fankę i "woła do siebie "


<KLIK>


 Chłopcy mają dziś dzień wolny.. bez koncertów, wywiadów.. Tylko dla siebie :>



Zdjęcie , które Harry zrobił sobie jakiś czas temu ;o

https://pbs.twimg.com/media/A9Er6k9CIAE8bCN.jpg  Cute :3


Wideo ;o Kalendarz adwentowy z gwiazdami dzień 1.  W filmiku TW i 1D.

<KLIK>

Eleanor , Perrie, Danielle ,Andy , Ruth Payne , Greg Horan , Bobby, Perries brother, Georgia, Taylor & Maddie są już w NYC ;>


Stare zdjęcie Hazzy z mamą *.*  


  awww jakie słodkie *-*



Plan dnia chłopaków , wczorajszy.. o.o


   Trochę nie wyraźny XD


Wczoraj ochroniarze zabronili fanom , którzy przebywali w hotelu wyjść do ubikacji o.o


Prawdopodobnie Danielle rozmawiała wczoraj z Liam'em *O*

Następne zdjęcie z Mohegan Sun *.*

 


Zayn wczoraj w hotelu. Zdjęcie robione tosterem xd ach ta codzienność.




Harry na koncercie próbował dostać się do fanów.. oczywiście Paul mu przeszkodził ;D ale jak   reszta głupków też uciekła ze sceny Paul doznał przerażenia XD 


Chłopcy dostali w ręce markery i podpisywali różne rzeczy (tak buty też o.o) i rzucali nimi w fanki. Hahah :D


Danielle będzie na koncercie w MSG jutro *.* Potwierdzone!


*ZEGNASZ SIĘ Z ZAYNEM, KTÓRY WYJEŻDŻA NA ROK* T: Będę tęsknić! Z: Ta ta... ja też. *Odwraca się i odchodzi* Z: Nareszcie kurwa! T: ........   Hahahah XD  via. TT


Louis i Harry na Mohegan Sun wczoraj! 1.12.12 r.

*.*


Bezpośredni odnośnik do obrazka


" On jeździ codziennie do szkoły więc dlaczego ja chodzę sama w deszczu ;__; "


Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Harry podwieź XD


Do tej pory nikt nie znał imion i nazwisk osób , które "zarządzają " 1D..  Teraz mamy ich wszystkich :D Co to oznacza?


Bezpośredni odnośnik do obrazka   + przynajmniej wiem -.- kto ciągle pieprzy życie chłopcom..



Lux niedawno XD haha jaka zmuła Lux :3

Bezpośredni odnośnik do obrazka 

Jaki Narry O.O

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


Haha ;) Krótko , wiem.  Tymczasem miłej niedzieli..


~~ By Anka

14 komentarzy:

  1. Joł zajebisty post jak zawsze ^^ Ale mam pytanie Ania : Kiedy macie ten koncert w Berlinie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. takie pytanie ten Modest Management to imię czy jakaś nazwa, bo nie ogarniam xd
    + super notka;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej pełne nazwisko brzmi : Eleanor Jane Calder .Urodziła się 16 lipca 1992 roku w Londynie .Różowy to jej ulubiony kolor .Poznała Louisa na imprezie .Jest słaba z matematyki . Waży około 50 kg Studiuje Politechnikę i Socjologię .Pali papierosy .Jej ulubiony film to " Nothing Hill " .Jest fanką One Direction. Kiedyś Louis zadedykował jej piosenkę " More than This " .Kiedy Lou i Eleanor byli w Paryżu , Louis krzyknął z wieży Eiffla " Kocham Eleanor Calder ! " Umie grać na flecie .Pali odkąd skończyła 15 lat .El prowadzi nocy tryb życia. Woli oglądać filmy czy słuchać muzyki gdy jest ciemno.
    ” Moim jedynym pocieszeniem jest to , że nie jestem jeszcze na tyle dorosła by startować na burmistrza, być pilotem lub być po 21 w klubie. Więc właściwie wcale nie jestem jeszcze dorosła. ” ~ Eleanor.
    Młodsza siostra Louis'a nazwała swojego nowego chomika " Eleanor " na jej cześć. Ma około 175 cm wzrostu . El chodzi do Starbucks'a około 3 razy dziennie . Eleanor ma czerwone kapcie Angry Bird .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;> ciekawy ,życiorys ale jedna poprawka. Louis nie poznał "Elki" na imprezie tylko poprzez Hazzę ,który podobno jest jej przyjacielem. Tylko nie mają zadnych zdjęć wspólnych a on nawet jej nie followuje na TT a jak Lou spędza z nią czas i z Harry'm naraz to widać w oczach Stylesa nienawiść do tej dziewczyny.. WIĘC wniosek jest prosty .. Eleanor Calder to wynajęta aktorka do udawania dziewczyny Lou by ukryć Larry'ego. Amen -.-

      Usuń
    2. Sorry ale nigdy nie widziałam żeby Harry był jakos zazdrosny o Lou... Nawet jeśli łaczyło by ich cos więcej to trudno jest ukrywać to przez tak długi czas... a El istnieje i trzeba to zaakceptować ;)

      Usuń
  4. Dobra notka, tylko masz tam przetłumaczony fragment z "I would" i jest źle przetłumaczony:* Powinno być: "On jeździ do szkoły każdego poranka, kiedy ja idę sam w deszczu" Bo wiesz, chodzi o to że chłopak tej dziewczyny o której śpiewają ma samochód ;) No chyba, że specjalnie tak zmieniłaś tekst :)xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahahahaha rozjebała mnie akcja z Elką XD kurde , jaką ja mam nadzieję , że ona nie jest prawdziwą dziewczyną Lou XD nienawidzę tych ludzi , których nazwiska zaznaczyłaś , nie wiem kto to , ale już ich nienawidzę XD zapraszam do mnie na blogaaaa http://story-on-one-direction.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  6. chce wam powiedzieć że ta sprawa z Elką jest wałszywa bo rzekomy mr x z omelge okazaŁ się być fanką która to wszystko zmyśliła dowód http://www.twitlonger.com/show/k5l37a napiszcie prosze posta w związku z tym na tym blogu dziewczyny już wytłumaczyły tą afere http://1dpolishupdates.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.facebook.com/elektrosmieci1?notif_t=fbpage_admin
    Mogły byście polubic tą stronkę, to bardzo ważne dla mnie i moich znajomych proszę :D

    LEXI

    OdpowiedzUsuń
  8. Anka post jak zawsze super ,mam pytanie na jakiej stronie kupiłaś bilety na koncert chłopców???

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehm, czemu Eleanor miałaby udzielać wywiadów? Ona jest normalna dziewczyna, no! A osoby które snują te spiskowe teorie robią to tylko po to, zeby się pocieszyć. Nie rozumiem jak można wierzyć w te brednie
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do zdjęcia powyżej, wkurza mnie to, że ludzie używają go jako dowodu w sprawie żekomej drugiej eleanor. Dlaczego tak uważam?


    1) "Na pierwszym zdjęciu el jest tego samego wzrostu co lou, a na drógim to on jest wyższy" na obu zdjęciach mają obówie tego samego typu więc nie mogę odnieść się do obówia, ale moi drodzy czy słyszeliście o czymś takim jak złudzenie optyczne? Zdjęcia wykonywane są z różnej perspektywy na 1 zdj. el jest na równi z lou pod względem kroku, za to na 2 zdj. widać wyraźnie że to lou jest bliżej patrzącego. I coś co powinniście wiedzieć z fizyki ciało znajdujące się bliżej wydaje się większe, jest to sprawdzone przeze mnie ponieważ jestem dość wysoka i to taka mała sztuczka żeby wygłądać normalnie nawet przy niskim chłopaku.

    2) Co do biustu el, ej powiedzmy sobie szczerze biust może rosnąć nawet do momętu gdy dziewczyna osiąga 25 lat, zresztą wpływa na to też rodzaj pożywienia, weźmy poprawdę na to że na 1 zdj. el i lou wracają z wakacji, aco robimy na wakacjach? no właśnie albo nic albo jemy , więc nic dziwnego w tym że el wruciła z nich z większym biustem nie ma. po 2 zdjęcia robione są z dużym odstępem czasowym. spójrzmy też na rodaj bluzki jaki ma na sobie el załuż obcisły top zrób zdjęcie a potem luźny t-shirt i porównaj sobie rozmiar biustu gwarantuje wam że będą inne.

    3) do osoby która napisałą że najpierw byli tacy smutni(patrz 1 zdj.) a po paru godzinach uśmiechnięci( patrz 2 zdj) nie mam na to słów , poprostu zwontpiłam w ludzkość po przeczytaniu tego zdania. nawet gdybym widziała te zdjęcia poraz pierwszy napewno nie powiedziała bym że są z jednego dnia. po 1 ubrania, to chyba oczywiste, po 2 opalenizna.


    Przykro mi jeżeli to co napisałam zniszczy czyjś światopogląd , ale taka jest prawda.
    mrs. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu jak się cieszę ze to napisalas! Zgadzam się, nie moge uwierzyć w to, ze wszyscy wierzą w druga El... Seriously. Larry to tylko przyjaciele, pozwólcie Lou być szczęśliwym!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!