środa, 19 grudnia 2012

LA /zdj.

helooł;)

Jak tam u was przed świętami?;)) Ja osobiście uwielbiam tą atmosferę *.*

Chłopcy są już w LA:)

zdj. z lotniska :










wszyscy oprócz Harry'ego będą tam 4 dni . Harry będzie w LA do 23.12.

Hazza był z Taylor w salonie tatuażu i wytatuował sobie statek piracki >,< :


                                                                HARRY ! ;C

chłopkaz z teledysku Tay 'I Knew Yoy Were Trouble' ma taki sam tatuaż -,-



                                                                    przypadek ? ;o

1D za rok :


Louis napisał na tt :


nwm czy mam się śmiać czy płakac XDD

tu macie zdjęcie magazynu w którym piszą ,że Tay jest w ciąży ..



większej bzdury nie mogli wymyślić ;/ Ogólnie denerwuje mnie już sprawa z Haylor .. Jeśli są razem to jako Directioners powinniśmy się cieszyć ich szczęściem a nie hejtować -,-

kolejna głupota :


............................................................................................................................................................


zdj. z imprezy urodzinowej Louisa :

ahahaha tort ♥



druga choinka Louisa;>



babeczki które Taylor dostała od Harry'ego ;))  ( zrobili o jedną za dużo XDD )


Liam napisał wczoraj na tt :





Danielle dodała zdjęcie na tt z Aaron'em Renfree który obchodzi dzisiaj urodziny;)) oczywiście złożyła mu także życzenia ;x
                                   
                                                   HAPPY BIRTHDAY AARON ;))                                                     

gdzie z tą ręką ;oo


HOW CUTE;*


so old ♥
 ahahaha SWAG!;)








tyleeee;)

nwm jak wy ,ale ja się zawiodłam ,że teledysk nie wyszedł .. no trudno, trzea czekać do stycznia -,-

Pytanko :

Co chcielibyście dostań pod choinkę? ;xx

      see ya xx

 ~~Malwina

16 komentarzy:

  1. Prawdopodobnie tak na 89% jest to prawdą że Harry i Taylor potwierdzili swój związek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez wielbie ta cala atmosfere...xx
    A pod choinke? - Gitarke. Juz zamowiona. ;D

    Co do Haylor. Wkurza mnie ta afera.
    Nie chce obrazac Taylor, ani zadnych dziewczyn chlopcow ale przez nie chlopcy.. Oddalili sie od siebie.. A moze po prostu wydorosleli? Nie wiemm.. -,-

    A tak apropos chlopcy teraz caly czas tylko LA,i LA... Moze to przez Taylor? (nie zeby cos, ale choleenie mnie to wkurza)

    A sprawa z ciaza? Bicz plis jak oni spotykaja sie od ... 2 tygodni! Moze widieli sie wczesniej, ale co z tego?! Ludzie! Prze trzymanie sie za rece czy patrzenie sobie w oczy nie da sie splodzic dziecka! *-*
    A jestem ciekawa czy po 1-2 tyg Widac brzuszek?! NIE!

    W kazdym badz razie Taylor zaraz z nim zerwie,zeby miec o czym pisac piosenki.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rzecz jasna zapr. na bloga!
      larryisforever.blogspot.com (dla wszystkich shipperek Larrego!!)

      Usuń
  3. Emm. Telefon nowy, ale wątpię żebym dostałaa.Ale plazmówkę mi kupili.
    Zapraszaaam.;http://max-kocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. siostramalwinki19 grudnia 2012 16:21

    wiesz co,jakos nie podobaja mi sie twoje posty i w ogole cala tu,sorry,umm i'm not sorry..

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby tak nie wyglądali za ten rok! ;d LoU nie rób tego! :( 1 tatuaż- okei, 4 tatuaże- okei ... ale żeby całe ciało! -,- Nie, ja nie chcę!...... No dobra teraz do reszty.. Post jest świetny. : * Ja uwielbiam Haylor, ale chcę też, żeby Harry było szczęśliwy, więc jeśli Larry istnieje to będzie mi roche smutno ale ważne żeby oni byli szczzęśliwi. <3... Pod choinke chcę oczywiście coś z 1D, ale biżuteria też by mi się przydała.!.. No i pewnie słuchawki, I Pada, I Phona, tableta♥.♥... najlepiej żeby rodzice na mnie 2 miliony wydali! XD

    Klauia Styles

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm. Ta piosenka Taylor... to jak ona tam coś mówi... nie wiem czemu, ale mi się to z Zmierzchem kojarzy xD
    Sprawa z Haylor? Nie wiem, to jest takie dziwne, bo jedno zaprzecza drugiemu. Nie zamierzam ich hejtować... zobaczymy co będzie dalej... ale z ciążą przegięli ;D
    1D za rok... weź na pewno nie.. xD
    Pod choinkę? hmm... 1D, bilety na ich koncert, bilet do Londyny (nie musli być powrotny xD)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Hue hue... Boszeee, kocham Twoje posty <3
    A na święta chcę dostać CAŁE ONE DIRECTION!!!!

    Zapraszam do mnie:
    http://kontrowersje-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1D za rok ? Haha.. reszta może i tak, ale Nialler pozostanie sobą. <3
    Przynajmniej mam taką nadzieję. :D
    Tay w ciąży ? Hahah.. nie wierzę jakie głupoty ludzie wymyślają. xd
    Super notka. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na świeta oczywisciebym chciala caaaaaaaałe one direction XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pościk ;)
      W ciążę Taylor w 100 % nie wierzę...Fajny torcik i choinka Lou ;)))
      A na święta (MUSIMY SIĘ PODZIELIĆ) 1D ! ;**

      Usuń
    2. + myślę skąd znam tą melodię piosenki Taylor...
      i wreszcie wymyśliłam, czyli Haylor Song - http://www.youtube.com/watch?v=zEd3b_ag2i0 ^.^

      Usuń
  10. Nie no post oczywiście jak zwykle fajny
    Pod choinkę jak wiele milionów dziewczyn chciałabym 1D...jasna sprawa.
    W sumie ich płyta też byłaby fajnym prezentem

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż pod choinkę chciałabym dostać Nialla, ale to raczej niemożliwe, więc może by tak pozytywka z tekstem LT była by super ale wiem że takich nie ma :( same nierealne marzenia. już wiem: jako prezent gwiazdkowy chcę wieczny pokój wśród Directioners. Amen, Niech się stanie.
    rude@qeen
    PS. Z Anonima, ponieważ nie chce mi się logować, przepraszam, ale ledwo na oczy widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha miało być oczywiście @rude_qeen jestem głupia

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!