poniedziałek, 24 grudnia 2012

Louis Tomlinson Birthday!

Hey :D Wszystkim!Dziś nasz cudowny,boski , ukochany,pokręcony Lou ma urodziny<3  Sama nie mogę w to uwierzyć ,że kończy dziś 21 lat.Czas tak szybko płynie, nie dawno był jeszcze w XFactor , jadł marchewki , nosił bluzki w paski i nie chciał dorosnąć.Teraz dużo się zmieniło.Lou wydoroślał , przestał żartować po prostu stał się dojrzalszy ; stał się mężczyzną.Nic nigdy nie będzie takie samo.Każdy się zmienia,ale choćby nie wiem co to będę go kochać takim jaki jest. :') Szkoda tylko ,że nie ma u mnie śniegu i jakoś tak jest nieswojo ;)) Choinka ubrana? Róbcie fotkę i wysyłajcie na naszego e-mail'a. 


<3 

 



Ohh Louis ;x

:))

  

Eleanor dodała na instagrama :



Wyjątkowo słodko ;)

 Chłopcy na  okładkach magazynu "atrevida"  ^^



Eleanor wczoraj na zakupach w Londynie:



Dzisiejsze trendy :')



Tamtego roczny tweet Hazzy do Lou  *-*





Styles jeśli nie złożysz dziś równie zajebistych życzeń Lou  jak to zrobiłeś w  2010 to masz przechlapane ;x

Harry  około 28 godzin temu (jaka dokładność :o ) w Manchester.



Niall zeszłej nocy w Mullingar :



Jedno z nowszych zdjęć chłopaków. Haha :D lol




Harry & Taylor w magazynie "Star" w UK.




Ciasto od Yorkshire dla naszego Lou *-*




kochani ;))


1DHQ napisało na FB :

TŁ: "Jest Wigilia! I urodziny Louis'a! Wszystkiego najlepszego Louis! Dziękujemy wszystkim, którzy zaprojektowali karty urodzinowe dla Louis'a - Louis je kocha. Spójrz na nie tutaj!"  :') 


Haha ;D  a oto moje dzieło:  <KLIK>   ;* dla Lou.Serio odwala mi XD

Okok. No to jeszcze raz Wesołych Świąt!


~~ By Anka

14 komentarzy:

  1. Świetna ta twoja kartka świąteczna! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Ta Twoja kartka <33333333
    Popłakałm się ze śmiechu :3
    Wyślij ją Lou na TT :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Tło boskie! Naprawdę. : **
    2) O Jezu! Zaraz się po ryczę! :c Mój Louis Juz 21 lat! :< Zaczekaj na mnie wariacie! :D
    3) HAhaha! "I'm old" .. Lou nie przesadzaj! XD
    4) Twoja Kartka rozwala! ;p
    5) Wesołych Świąt Directioners! <3

    Klaudia Styles

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne tło ^^ Lou jako Mikołaj xDD
    Swietny :))
    Tommo Wszystkiego najlepszego: *!
    Kochamy Cię Wariacie : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka boska:):)
    Wszystkiego Najlepszego LouLou:)
    Kocham Cię Marchewko!<3
    Wesołych Directioners:D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha xdd twoja kartka mnie rozwaliła ;ppp a i genialny nagłówek so sweet <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zrobiłaś to swoje dzieło dla lou. :******* Miłych i wesołych świąt.... :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam wyzwania na urodziny Louis'a... Dziewczyny nie dodały to ja dodam w kom..:)

    Z okazji 21 urodzinami Louis'a już w ten poniedziałek znalazłam ciekawe "wyzwania" ;)
    A o to co należy zrobić w urodziny Tommo:
    • nosić paski
    • jeść marchewki
    • mówić do każdego "fistaszek"
    • być pyskata, elegancka
    • mówić z brytyjskim akcentem
    • pisać na tt hasło #HappyBirthdayLouis
    • napisać sobie na nadgarstku "BooBear"
    Ja będę robić wszystko żeby je wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie nie ma śniegu? U mnie za kolana! :D Wszystkiego najlepszego Lou :D I Wesołych Świąt Polish directioner!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahah Twoja karta jest boska, leje xd
    Aaaawww nasz Tomlinson dorasta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah twoja kartka jest świetna! :D U mnie to śniegu pod dostatkiem ;p Wszystkiego naj i Wesołych Świąt Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku Directioners:D
    Wszystkiego najlepszego Lou i spełnienia marzeń.:D:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Louisa za to, że zawsze jest nierozgarnięty, taki beztroski i szczęśliwy. <3
    Przypomina mojego kuzyna, który też, mimo że ma 22 lata zachowuje się jak dziecko. Ale wiem, że gdy mam doła i do niego zadzwonię to on poprawi mi humor, zupełnie tak samo jak Lou <3
    Wszystkiego naj najlepszego Lou <3

    Twoja kartka mnie rozwala Xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!