czwartek, 10 stycznia 2013

Urodziny Zayn'a/newsy.

Hey ;) Wybaczcie,że piszę dopiero teraz,ale ostatnio żyję w stresie XD i nie mam na nic czasu.Ehh.. Właśnie w środę miałam próbne egzaminy 6- klasisty ( hahaha >,<) i oczywiście musiał się ten dzień skończyć czymś szalonym.. .__. zemdlałam na lekcji (tak zrobili nam lekcje po egzaminie,idioci XD).Na szczęście jutro już piątek ^^ aww.


Dużo osób ostatnio sugerowało,że Niall znajduje się w szpitalu.Zaprzeczył na TT ;)


Niall na próbach dziś :D Nono Horan gorąco?



Liam zeszłej nocy XD Payne co ty masz z tym batman'em?



Chłopcy są nominowani do Brit Awards w kategorii "Brytyjskie grupy".
Chłopcy będą wydawać pod koniec tego roku swój świąteczny album *-*

Boże.. jak można coś takiego napisać -.- Są to artykuły wydane  przez gazetę "The Sun".Są one oczywiście o Harry'm i Taylor i jeszcze jakiejś dziewczynie,która była na wyspie wraz z Hazzą i jego znajomymi.WSZYSTKO oczywiście jest zmyślone przez tą gazetę..



https://pbs.twimg.com/media/BALkBf7CIAIr986.jpg


Liam z fanką wczoraj w Mc Donald's  ;)



Ostatnio *le* przerzucam se  kanały XD jak to robiłam większość swojego życia i trafiam na mtv.A tam śpiewają jacyś chłopacy tzn. zespół.Teraz znalazłam artykuł o nich..

<KLIK>  hahaaha dobre żarty tam piszą XD sugerują,że ten cały zespół to nowa konkurencja dla chłopaków. NO CHYBA NIE. ._.

Zayn i Lou przedwczoraj w studio w Camden. Awww :')




Teledysk Kiss You można było zobaczyć już kilka razy w telewizji ;o
Jak pewnie wiecie chłopcy mają mieć swoją własną linię perfum.. Tak to potwierdzone.Podobno mają one wyjść w lipcu,ale data może się zmienić ;) Będą one pewnie kosztowały tyle co perfumy J.Bieber'a, czyli około od 130 zł do 200.

Zayn dodał na TT zdjęcie śpiącej Hazzy :D Słodko.



Josh dodał na Tt zdjęcie z próby instrumentalnej.

https://pbs.twimg.com/media/BAQx8NACQAAXXz2.jpg

Zayn zapragnął zmian :D i zmienił w końcu swoje TŁO na TT.

https://si0.twimg.com/profile_background_images/760185625/ad26f0770cfef4c27b72a72593c03c9b.jpeg


Pamiętacie może kartki ,które można było zrobić dla Lou? ;) Teraz można zaprojektować podobne dla ZAYN'A.Z okazji  Jego urodzinek >,<  <KLIK>

np:

 Mam też do  Was mini kłeszczon.Bo ost. znalazłam to zdjęcie (*le* ja znajdywacz XD) i chciałam się Was zapytać co sądzicie o zachowaniu Hazzy.. No wiecie... ;/ Jak można łatwo zauważyć to dużą rolę w jego wyglądzie zagrały tatuaże.Tak .. Uważam,że wszystkie oprócz tych jaskółek są nawet ok..Harry się zapuścił,przestał ćwiczyć i przytył.Wiem,że trudno utrzymać dobrą formę i nie zarzucam mu niczego..Bo kocham go i będę bez względu na to jak wygląda.. A wy co sądzicie? ;)





No ty chyba tyle na razie ;) Życzę Wam miłego wieczoru.A w razie pytań to  kieruję tu: <KLIK>


~~ By Anka

10 komentarzy:

  1. Oooo . ! Nialluś jakie mięśnie . ! *O* Tak Harry trochę przytył.. No trudno..

    Claudii

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha! Ja miałam testy dzisiaj, ale na szczęście obeszło sie bez omdlenia. xD
    A co do Harry'ego to w zupełności się z tobą zgadzam. Ogólnie lubię tatuaże, ale uważam że z jaskółkami to trochę przesadził...
    A jeśli chodzi o kartki dla Zayn'a... Cudo!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ja też dzisiaj po sprawdzianach :( Ale jakoś przeżyłam :)
    Ogólnie też myślę że Harry się zapuścił niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry sie zapuścił i zgadzam się też ze już te jaskółki mógł sobie darować...
    dopiero zaczynamy : http://yourlipssokissable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi sie ze Harry "sciaga" styl od toma atkinsa (tata baby lux). Co sadzicie?

    OdpowiedzUsuń
  6. harry wygląda jak szkicownik ze sflaczałymi mięśniami..

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem że warto dać te 130-200 zł za ich perfumę :D ja to chyba bym całą swoją wypłatę oddała :D haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się własnie najbardziej z jego wszystkich tatuaży podobają jaskółki, natomiast bardzo razi mnie tatuaż okretu na ramieniu... ale to moje zdanie ;DD super post i wreszcie na tym blogu cos się dzieje i redaktorki wzięly sie w garść ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. WAŻNE!!! WAŻNE!!!
    Czy to prawda, że Harry i Taylor zerwali ze sobą? Ostatnio słyszałam o tym w radiu Eska

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem hazza zapuscil sie tak jak zaczal spotykac sie z taylor
    oczywiscie to jest moje zdanie :)
    Harioldzie czas na silownie xdd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!