wtorek, 24 kwietnia 2012

Co tam u chłopców ?

Hey. xd na początku pytanie.. Gimnazjaliści jak Wam poszło ? :)  Mam nadzieję ,że było ok. Co do konkursu przypominam wysyłajcie prace na e-mail piotrus981@interia.pl

Czytacie czasem takie portale jak gwiazdunie .pl ? xd  Ich ostatni wpis na temat 1D miał tytuł :

"One Direction przelecieli polskie dziewczyny! Trafieni bigosem! (LEDWO ŻYJĄ)" - hahaha.

 

Tu macie link do wpisu : <KLIK>

Poturlajcie się trochę. xd 

Jak już wspomniała Jolks. Harry tą całą sprawę z Emmą wyjaśnił w ten sposób :


" Harry powiedział, że był w barze, a ona była zbyt pijana, żeby wracać samochodem, więc chciał być dżentelmenem i odwiózł ją do domu. Pocałował ją w policzek, a ona przez to, że była pijana zaczęła go całować. Dlatego na następnym zdjęciu stała tak niezręcznie. Powiedział, że nie jest w jego typie i nie podobało mu się jak go pocałowała. Powiedział, też, że jest mu wstyd, bo Emma ma chłopaka, który walczy za ich kraj w armii. Emma skasowała wszystkie zdjęcia jej i Hazzy " .

 Mądrzy słuchają głowy,
głupi słuchają serca.
Bądź głupi! <3

Fani w UK powariowali! ;o
Stoją pod domami Zayna, Lou, Harrego i Liama! (Nialla nie, bo ten w Irlandii ma rodzinny dom) i pod ich kompleksem.
GOOD FOR U.

 Dzisiaj byliśmy w trendach z hasłem 1D in Poland.Jestem zajebiście szczęśliwa. A Was przelecieli chłopcy ? xd Mnie nie bo w okolicach Opola mieszkam. O 16 .00 (czasu PL) chłopcy wylądowali w Londynie :D

Dokładnie za miesiąc rozpoczyna się trasa chłopów po Północnej Ameryce.. ;)
Danielle odliczała dni do powrotu  Liam'a . Awwwww  :33
  KOCHAM TĄ DZIEWCZYNE :D
 
STYLES CHOWAJ DUPE!  Na ich punkcie, wszystkim odpierdala ♥
 
By  Anka


6 komentarzy:

  1. Jezu... te gwiazdunie. -,-
    Zapraszam: http://bloogcosmiclove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz problem to nie czytaj

      Usuń
  2. konkurs jest do 5 maja ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą Danielle nie żeruje na ppopularności chłopców.Widać że kocha Liama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Zgadzam się. To cudowna dziewczyna. :) Jest moją idolką tak samo jak wszyscy z 1D.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!