wtorek, 10 kwietnia 2012

Newsy .

Hey :) kochani.  Dzisiaj trochę newsów. 



Harry  ma  ponad 3 miliony followersów na tt ! 




                           

Wczoraj powiedziałam do mojej kumpeli zamiast   " Lany Poniedziałek "  To  "Larry  Poniedziałek." xd   { kocham Cie Directioner } .



Zapowiedź koncertu  na  DVD { chyba raczej filmu } chłopaków.


<KLIK> 



  {haha , nie moge z tego xd  } .


Pamiętacie jak pisałam o tym sklepie w Sydney ? { z rzeczami 1D } .  Chłopakom tak spodobał się ten sklep { pomysł na taki sklep } , że postanowili do niego  pojechać .!  Chciałabym być na miejscu tych ludzi którzy tam będą przechodzić *___* . 




Jak widzicie dodałam nową ankietkę na bloga xd . Po wynikach widzę  ,że chyba powinno Nas tu być dużo { haha :PP } . Zastanowię się nad Waszą  "propozycją  " . 




22 marca Harry byl w gejowskim klubie 'La Bain' *-*   { hahaha  } ♥
Jeśli kupujecie BRAVO to dziś była fotka z autografami chłopaków *__* . Kupiłam i się jaram .
Wczoraj kupiłam sobie też gazetę  TWIST w niej był plakat chłopaków .. następny do kolekcji <3 .



By  Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!