sobota, 21 kwietnia 2012

Trochę Newsów.

Hey. Następny dzień konkursu już trwa :D . Dziś trochę nowych newsów.

Jak już wiecie Zayn ma nowy tatuaż. Ach.. jak on je kocha.  Tatuaż   oznacza -Nowy poczatek!!♥ :DD



   A tak wygląda z bliska .





Hotel Lodge w Auckland
wczoraj - 20.04.2012 ♥


Dzisiaj dla WAS cytaty Zayn'a. :D 


1.Byłem tak nadpobudliwy, że kiedyś moja mama nawet zabrała mnie do lekarza. ~ Zayn Malik.
2.Kiedy miałem osiem lat miałem sen w którym gigantyczny Power Ranger mnie gonił. ~ Zayn Malik.
3.Niall, przestań patrzeć na siebie! ~ Zayn Malik.
4.Rzeczy się zmieniają, ludzie się zmieniają, ale ty bądź zawsze sobą, zostań prawdziwy dla siebie i nigdy nie... poświęcaj siebie dla kogoś. ~ Zayn Malik.
5.Liam : Czy lubisz ser, a jeśli tak, to jakiego rodzaju? Zayn : Tak, lubię każdy rodzaj sera.
6.Nawet teraz zajmuje mi trochę czasu, aby poznać ludzi zanim mogę właściwie być sobą. ~ Zayn Malik.
7.Liam : Co jest najlepszą rzeczą jaką ktoś zrobił dla ciebie kiedykolwiek? Zayn : Pocałuj moją twarz.
8.Co sprawia, że jesteś piękny? Zayn : Oczy Louisa.
9.*Do Louisa* Zayn : Więc zachęcasz ludzi do lizania naszych twarzy?
10.Louis : Zayn myślał, że jest Tarzanem. Zayn : Myślałem, że jestem Indiana Jones.
11.Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego co miałeś. ~ Zayn Malik.
12.Jak opisałbyś siebie w trzech słowach? Zayn : Wysoki, ciemny, głośny. Wydaję się bardzo nieśmiały,
13.Czego najbardziej brakuje ci, gdy jesteś w trasie? Zayn: Herbaty angielskiej!
14.Jeśli Niall daje komuś coś ostatniego smażonego, to znaczy, że jesteś wyjątkowy. ~ Zayn Malik.
15.Nie ważne jak życie jest ciężkie, nie trać nadziei. - Zayn Malik.
16.Trzy życzenia Zayna: 1. Segway. 2. Wakacje do końca życia. 3. Ożenić się z Louisem.
17.Zayn : Niall jest moim idolem. Niall : O MÓJ BOŻE, mój idol ubóstwia mnie! Harry : Oni są szaleni. {haha, rozwaliłeś mnie Styles xd }


18.Po raz pierwszy całowałem się mając siedemnaście lat. ~ Zayn Malik.
19.Ludzie nazywają to Walentynkami, ja nazywam to wtorkiem. ~ Zayn Malik.
20.Klatka z dziesięcioma lwami czy basen z 10 rekinami? Zayn : Klatka z dziesięcioma lwami.
21.Nigdy nie będziesz ofiarą, jeśli nie będziesz dla nikogo kimś ważnym. ~ Zayn Malik.
22.Harry najczęściej zdejmuje ubrania kiedy chce zwrócić na siebie uwagę dziewczyn. ~ Zayn Malik.
23.To nie ma brzmieć głupio, ale byłem popularny w szkole. Byłem troche bad boy'em, wiesz zrobić bałagan i się śmiać z tego. ~ Zayn Malik.
24.Zostanę z Tobą Liam, tylko dlatego, że jestem Twoim przyjacielem. ~ Zayn Malik.
25.*Nandos czy marchewki* Zayn: NANDOS!
26.Kiedy zobaczyłem Harry'ego płaczącego po głosowaniu w show, szlochał na moim ramieniu i ja zacząłem także płakać. ~ Zayn Malik.
27.Directioners to nie fani... To część mojej rodziny. ~ Zayn Malik.
 

28.Gdyby moja dziewczyna czegokolwiek potrzebowała, zawsze przy niej będę. ~ Zayn Malik. {szkoda ,że takich chłopaków nie ma w Polsce.. Awww :33 }

A tu uwaga cytat tygodnia :
Harry kiedyś myślał, że pudełko tamponów to ciastka i włożył je do buzi.-
Harry, ty geniuszu ♥  { hahah . znowu się oplułam no nie ! :D }

 UWAGA.

dzisiaj Niall wraca do Irlandi :D
a Liam koło 15-16 robi twitcama ; )  . PRAWDOPODOBNIE będzie kolejny twitcam :D (dziś )

   
A ja Was żegnam i do następnego postu . :D

By  Anka

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!