wtorek, 24 kwietnia 2012

Fakty.

Ogólne fakty o całym zespole. 

Harry:

67. Umie mówić po francusku
 68. Kiedy był młodszy jego włosy były proste
69.Uwielbia dziewczyny, które nie mieszkają blisko niego, bo za każdym razem kiedy się zobaczą będzie idealnie
70.Ich rytuałem przed występami jest wspólne jedzenie Haribo.  { haha . szatański rytuał xd }

71.Co przyciąga was najbardziej do dziewczyn? Louis: PIERSI!
72. Harry: Bycie nagim sprawia, że czuję, że żyję. Wszyscy powinniśmy to robić!
73.Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?'


74.Zayn: Halo? *Lou udający dziewczęcy głosik* Louis: O MÓJ BOŻE ZAYN. JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ. Zayn: Cześć Louis.

75.Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey. Zayn: Mickey jest u mnie. Harry: Skąd o tym wiesz? Zayn: Bo to ja ją zabrałem.

76.Zayn: Planuję rapować w jakimś nowym kawałku. D: Jaka będzie twoja rapowa ksywka? Zayn: "MC Z" Louis: Wow, bardzo kreatywnie!
77.Niall: Jest jedna rzecz, którą kocham bardziej od jedzenia i jest to Louis. Louis: Kocham cię bardziej niż moje marchewki.
78.Zawsze po goleniu nosi czarną koszulkę polo.

79.Zawsze myślałem, że będę młodym ojcem, ale myślę teraz, że będę miał około dwudziestu siedmiu lat. ~ Louis Tomlinson.
80.Raz na spotkaniu z fanami Harry powiedział do jednej dziewczyny że chcę aby dała mu swoje gałki oczne. 

81. Włosy Hazzy znalazły się na 8 miejscu w rankingu najlepszych męskich włosów { włosów gwiazdorów oczywiście } 2011 roku

82.Kiedy Zayn był młodszy 'ratował' zwierzęta i przynosił je do domu. Jego mama nigdy nie zgodziła się, żeby je zatrzymał. {Tak jak moja -.- }


83.Przed obejrzeniem WMYB po raz pierwszy, Niall krzyknął: "Stop, pauza, chwila, skoczę po coś na ząb!"


84.Niall:"Jeśli Harry nosi czapkę znaczy, że spał z kimś noc wcześniej"

85.Harry Lubi dziewczyny, które grają w tenisa.
86.Niall ma dwa telefony. Jeden to Blackberry a drugi to iPhone.
87.Louis: to wspaniałe mieć ludzi, którzy wspierają cię gdy robisz to co kochasz.

88. Gdy Louis miał 5 lat miewał regularne koszmary, w których śniło mu się że idzie do szkoły i zapomina ubrań i
ubierał je dopiero gdy na placu dla dzieci uświadamiał sobie że jest kompletnie nagi.



89.Zayn kocha horrory.
90.Według Zayn'a, Harry najbardziej podoba się młodym fankom ponieważ jest nieznośny.
91. Zayn uwielbia gorącą czekoladę.

92. Imprezową sztuczką Harrego mogłoby być żonglowanie lub rozbieranie

93.Ulubionym żelkiem lou jest czerwony Haribo.
94.Harry:"Kiedy dowiedziałem się, że Lou i Eleanor są ze sobą zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie"  {hahah }.


95.W wieku 5 lat Niall ożenił się z koleżanką na boisku, a koledzy zrobili im specjalną ceremonię. {Ta dziewczyna miała mega szczęście *___* }


96.Zayn jest wielkim fanem Gwiezdnych Wojen
97. Raz na imprezie jedna fanka oblała Zayn'a drinkiem po twarzy.
98. pamiętaj, ludzie nie mogą być plastikowi, ale są fantastyczni. Nigdy nie zapominaj o tym. ~ Louis Tomlinson

99.Dziennikarz : " Jakie jest wasze ulubione powiedzenie ? " Zayn : " Vas happenin ? " Louis : " Wyjdziesz za mnie ?


100.Zamknąć się ku... wywiad robię. ~ Niall Horan.

101.Harry:“Nie chcemy odbierać Justinowi Bieberowi fanów, ale jeśli chcesz być Belieberem i Directionerem to jest fajnie”

102.Louis został zawieszony w prawach ucznia na 3 dni za pokazanie tyłka pod koniec szkolnego musicalu "Grease."


103.Harry:“Jestem młody i mogę gotować, ale to grozi spaleniem domu”
 104.Raz na Halloween Harry przebrał się za cheerleaderkę.
105.Kiedy Harry był młodszy, robił napisy na grzankach.

106.Zayn kiedyś wpadł na płaczącą dziewczynę , stanął i zaczął ją uspokajać do momentu aż nie przestała płakać .
107.Kiedy Zaynowi się nudzi, "googluje" swoje imię.

108."Co zrobiłeś kiedy fanka poprosiła cię o podpisanie się na jej piersiach?" Harry: "Zapytałem na której."
109."Justin Bieber całkowicie ukradł mi fryzurę" - Liam

110.Louis: jesteśmy generalnie szczęśliwi że jesteśmy tutaj, w zespole. Liam: zamknij się Louis.
111.Harry nosi okulary.
112.Najgorszą wadą Harrego jest chrapanie.

113.Są trzy typy fanów. Ci co krzyczą, chcą z tobą rozmawiać i nie mówią wcale. ~ Zayn Malik
114.Zawsze wpatruję się w Zayna, kiedy on tweetuje. Powoduje to, że zawsze wystawia swój język. Nie wiem dlaczego. ~ Louis Tomlinson.

115.Dz: Podobno straciłeś prawictwo po tym jak zostałeś członkiem One Direction, to prawda? Harry: Nie, to nie prawda. Dz:: To kiedy? Harry: Niezręcznie o tym mówie, ale wcześniej... Louis: Kocham takie pytania.

116.Zayn powiedział że w walentynki będzie walentynką dla każdego kto jej nie ma.
117. Czasem jestem strasznie głodny, ale jestem zbyt leniwy żeby coś sobie zrobić - Niall.
118.Liam uwielbia wszystkie cześci "Piratów z Karaibów" i chciałby wystąpić w którejś z nich.

119.Ulubony sport Liama to boks.
120.  Kiedy miałem 6 lat miałem sen, ze szczur ogryzł wszystkie moje palce- Harry.

121.Louis mówi że jest złym kucharzem, ale ugotowałby coś dla swojej dziewczyny żeby być romantycznym.
122.Liam: podbródek Zayna jest śliczny.
123.Hary: pracuj cięzko,graj ostro, bądź częscią czegoś.

124.Jeśli Harry śpi na wygodnym łóżku to moze spać nawet kilka dni.
125.Zayn: Mama Harrego to bardzo miła kobieta Niall: No jest gorąca.
126. Chcę poślubić dziewczynę, która jest prosta i słodka. Nie podoba mi się doskonałość. ~ Niall Horan.

127."Nadchodzi taki dzień, że przewracasz jedną kartkę swojego życia i zdajesz sobie sprawe, że to najlepsze uczucie na świecie, a potem zdajesz sobie sprawe ze jest jeszcze cała ksiązka takich kartek jakich przed chwilą przerzuciłeś " - Zayn Malik.

128.Harry raz próbował pracować jako ratownik.
129..Nasze dziewczynyą zasługują by poczuć, jak bardzo je kochamy. I niech wiedzą to cały czas. ~ Liam Payne. 
130.Moi rodzicie mówili mi, że jestem idealny, ale potem spotkali resztę chłopaków. ~ Louis Tomlinson.  

131.Niall nosił kiedyś ciągle dresy i przez to miał podbite oko. 
132.Lou chce zrobić ściane ze zdjęciami wszystkich przyjaciół w domu w Londynie. 
133. Dz: Czy zostałeś wywalony ze szkoły? Niall: Tak, na dwa dni. Dz: Dlaczego? Niall: Cóż, za dużo gadam. 

134.Lou dał Eleanor wypchanego słonia i powiedział jej, żeby go przytulała, gdy za nim tęskni, kiedy go nie ma. 
135.Kiedy zapytano Nialla bez czego nie mógłby żyć, odpowiedział: serca. 

136."Niall ma obsesję na punkcie Baracka Obamy, wie o nim wszystko." - Liam. 
137.Reporterka: "Hello Kitty czy Kubuś Puchatek?" Harry: "Kubuś.." 
138..Ulubiony numer Liama to 1. 

139."Zayn śmiesznie tańczy, kiedy jest pijany." - Louis. 
140."Kiedy znika zaufanie, kończy się związek." - Harry. 
141.Ulubionym zespołem Harryego jest Coldplay. 
142.Liam nigdy nie całował się z fanką. 
143.Harry chce mieć wredną dziewczynę, która go sobie "podporządkuje"
144.Zayn widział bardzo dużo filmów z "babskiego kina", ponieważ zawsze ogląda to, co oglądają jego siostry.

145. Niall ma "Czarną Kartę" w Nandos dostępną tylko dla celebrytów, dzięki niej nie musi płacić za jedzenie.

146.Liam brał lekcje śpiewu przed X-Factorem.
147.Chłopcy chcą robić więcej twitcamów, ale ich menadżer na to nie pozwala.  {dlaczego ?! -.- }
148.Redbull nie daje ci skrzydeł, to po prostu sprawia, że jesteś chory. ~ Niall Horan.
149.Louis nie lubi, kiedy ktoś przy nim mlaska.
150.Zayn nienawidzi kłamców. Jeśli okłamałbyś go, to trudno byłoby zdobyć jego zaufanie ponownie...Chyba, że jesteś mną. ~ Liam Payne.




151.Wszystko mi jedno czy mam podbite oko czy złamaną rękę dla dziewczyny, tak długo jak ona będzie mnie całować. ~ Harry Styles.
152. Niall mówi, że jest irlandzkim Bieberem.





   Elka i Lou dzisiaj :D
 
  Harry dziś :PP 

By  Anka 

9 komentarzy:

  1. Skad wy to wiecie ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd to bierzecie.? Czytając dużo się o nich dowiadujemy.

    Niallowi tak jak mi: mimo, że jest ogromnie głodny, nie pójdzie sobie zrobić, bo jest zbyt leniwy.! ;) Jak ja.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam jak jest 151 "Wszystko mi jedno czy mam podbite oko czy złamaną rękę dla dziewczyny, tak długo jak ona będzie mnie całować. ~ Harry Styles"

    To tak naprawdę jest "Wszystko mi jedno czy mam podbite oko czy złamaną rękę dla dziewczyny, ważne żeby ona wciąż była przymnie po tym wszystkim co się zdarzy"

    OdpowiedzUsuń
  4. mega jest ten blog. wchodzę na niego regularnie i przyznam że jestem zadowolona <3 zapraszam do mnie i liczę na miłego komcia onedirectionforeverinmyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajny, fajny oby tak dalej :D
    A i jeszcze jedno, fajnie że dodajecie np. Harry dziś :))
    Haha.. jeden punkt jest o tym że jak Harry nosi czapkę to znaczy że spał z kimś poprzedniej nocy , a zobaczcie zdj. Hazzy dziś ;D
    O.o Kocham Go <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fakty?
    Kto to ta Elka? Czuję się zazdrosna o_O
    ____________________________
    Zapraszam wszystkie directionerki do akcji "ŚCIĄGNĄĆ 1D DO POLSKI"
    http://polskie-directionerki.blogspot.com/2012/04/sciagnijmy-chopcow-do-polski.html <------ więcej informacji tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, Nandos przez Nialla zbankrutuje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziennikarz : " Jakie jest wasze ulubione powiedzenie ? " Zayn : " Vas happenin ? " Louis : " Wyjdziesz za mnie ? Ja : " Pewnie Lou "

    Czasem jestem strasznie głodny, ale jestem zbyt leniwy żeby coś sobie zrobić - Niall.
    A mówią, że to Hazza i Zayn są najbardziej leniwi :D :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!