wtorek, 10 kwietnia 2012

Gadżety z 1D.

Chyba każda Directioner chciałby mieć takie bajery ! ... <3 Niestety taki pech Polskich fanek.. ,że tu U NAS nie ma zwykle takich rzeczy . :/  Ja kiedyś pojadę do Sydney! I wykupię cały sklep xd { no może } 
.. Ale na razie chciałam Wam przedstawić kilka ciekawych . :


    +  { z Zayn'em nie znalazłam }



Albo tu looknijcie :   <KLIK >     { mówię Wam kiedyś takie kupię ! } 


 I  tu też : <KLIK>

A  Ważna INFORMACJA !!  PAMIĘTACIE  

ONE DIRECTION - UP ALL NIGHT LIVE (Blu-ray) ?  PYTALIŚCIE SIĘ GDZIE MOŻNA TO KUPIĆ .. NIESTETY JA WTEDY NIE WIEDZIAŁAM .. TERAZ SIĘ DOWIEDZIAŁAM .  Tu w linku  aukcja na allegro z tą płytką.    :
<KLIK>


  One są boskie *___*  


Albo patrzcie .. kilka fajnych  bajerów  graficznych . Np . na bloga ? .. 

NIE SĄ MOJE !

   
  Fajne ? :) 

                                                                     


By  Anka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!