czwartek, 26 kwietnia 2012

Ponad 100.000 odwiedzin ! :O


Brak mi słów. Zakładając tego bloga nie myślałam ,że będzie tu tyle komentarzy i odwiedzin..  Dziś mamy ponad pół tysiąca komentarzy i ponad sto tysięcy odwiedzin. Kocham Was normalnie ! ♥ Staram się jak mogę by robić wszystko jak najlepiej ! xd I dziękuję za wsparcie z strony wspaniałych redaktorek - Natalii i Jolks. Co ja bym zrobiła bez Nich. Wiem ,że poświęcają swój cenny czas by tu coś napisać . Więc jeszcze raz DZIĘKUJĘ . ;** Ale też dziękuję Wam czytelnicy FANKI ONE DIRECTION. :DD Jesteście niesamowici. ! Love Us forever. Może kiedyś dobijemy do 200.000 ? .. Marzenia.. ;* . Miejmy nadzieję ,że spotkamy /pozyskamy wiele cennych czytelników i redaktorek . Dziękuję Kochane . Natalia i Jolks :*** . A i mam dla Was jeszcze informacje. 7,8,9,10 maja  wyjeżdżam w góry więc mnie nie będzie. Niestety trudno mi się z Wami rozstawać .. ;(  Ale tylko na 4 dni. Mam nadzieję ,że obejdziecie się beze mnie ? ;* Więc zostawiam bloga pod całkowitą opieką Naty i Jolks. :D  











 By  Anka

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!