poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Foty .

Czasami znajduję ciekawe fotki godne skomentowania :D . Więc kilka przekażę i Wam { xd } . Aaa.. i mam dla Was  info. Być może jeszcze dziś poznacie nową redaktorkę :D . Czekać i tylko czekać xd .



Znalazłam foty Niall'a z ... wyprostowanymi włosami o.o do tego "przylizane " ! 










Niezbyt Ci to pasuje .. uwierz . :PP




  Jakie słodkie :3 ( ale nie wiem co to za dzieci )  xd  . Hahaha widzicie tą łyżkę w tle zdjęcia .. Liam uciekł :D



Na dzisiejszym koncercie spiewali HAPPY BIRTHDAY FOR PAUL! ♥  :
Mama Lou wydala swojego syna, mowiac, ze jej Boo Bear wysyla jej czasem nawet po piec wiadomosci na godzine ♥  - {haha . kochany mami-synek :D }
            Odp . :     Yes ! :D

"Kiedyś wysłałem do gazety podziękowania dla Harrego , ponieważ Harry zrobił mi jajka na bekonie na śniadanie." ~ Louis Tomlinson
hahaha ♥  - Jak tu ich nei kochać ? :D
Na koniec koncertu Niall krzyknal: "THANKS YOU SYDNEY" ... blondyyynek, oni grali dzis w Melbourne :D
HORAN MISTRZ! 

Dowiedziałam się niedawno ,że kiedyś jak byłam mała miałam mieszkać w Niemczech..  A One Direction BYLI w Niemczech i  ogólnie wszystko tam jest z 1D *__ * .. Moje pytanie .,. : Dlaczego ? ! :)

By   Anka

1 komentarz:

  1. Ja się dowiedziałam że moja mama miała do wyboru Belgię albo Wielką Brytanie <3 Dlaczego nie wybrała Anglii ;(

    P.S. Super post :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!