środa, 11 kwietnia 2012

Takie tam .

Pamiętacie jak pisałam o takim zespole co się nazwał tak samo jak Nasi ?! -.- Tak właśnie .. dzisiaj znalazłam  ich zdjęcie. :


Oni to Ci wyżej xd { Nasi na dole , haha } . 



 

Nasze 1D najlepsze :D ! ♥





Kilka faktów :

# Nienawidzę skórki przy chlebie, więc ją odrywam. ~ Niall Horan. ( witaj w klubie ! xd ) 
#Gdyby Harry mógłby kiedykolwiek być kimś innym ze swojego zespołu na jeden dzień to byłby Niall'em bo  jest beztroski.  ( akurat... xd ) .

#Niall : Chcę mieć dzieci w przyszłości. Zayn : Przyzwyczaj się. Nigdy nie będziesz w ciąży.  ( hahaha .. *chwila * .. dobra żyję xd .. hahah ) .

#Kiedyś chłopaki mięli marchewki ze swoimi twarzami na nich. Liam dostał tą największą bo jest najwyższy a że Niall jest najchudszy jego marchewkę ucięto w połowie.

# Niall jest zawsze głodny, bo ma w sobie ducha jedzenia. - Liam  
#Niall potrafi ruszac nosem jak królik.  ( OMG * ___* ) 

# Lodówka Hazzy i Louisa jest pokryta cała listami od fanów,  ( jeśli jeszcze nie wiecie .. oni mieszkają razem ! ♥ Kochaam tą " parę " . xd ) 
#Harry nosi okulary. ( a to gniiida ukrywa je !  ) 
#Zayn: oczywiscie, ze mogę umowić się z fanką, ale ma mnie kochac za to jaki jestem a nie za to ze jestem w One Direction  ( Święte Słowa ! ) 

#Kiedyś dwie dziewczyny zostały aresztowany, bo tak sie dobijały do domu Hazzy. ( A ten im nie otworzył bo chciał się pośmiać .. zapewne ) . 



{ leżę  na podłodze.. ktoś mnie podniesie ? xd }


 





Przy okazji zauważyliście ,że Niall bardzo rzadko ściąga koszulę .. np. gdy są na jakimś wypadzie ( tak jak wczoraj ) . :PP




Ja mam już chyba jakąś chorobę psychiczną .. gdy widzę gołębia drę się na cały głos  " KEVIN " . ludzie się na mnie paczą , haha . :PP bezcenne miny przechodniów.


 Ps. Chłopcy byli dzisiaj w Luna Parku ! :D  , niedawno wrócili do hotelu  i kąpią się tam w basenie xd .


Za chwilę gify ♥


 By Anka

5 komentarzy:

  1. Nie mogli wymyśleć własnej nazwy!?
    A to że gdy Anka widzi gołębia i krzyczy KEVIN!hahah ale się uśmiałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żal mi tych gości! Nasi byli pierwsi i już! Koniec! One Direction może być tylko jedno! To nasze! ;*
    Hahaha! Też się zawsze drę "KEVIN", a moja mama do mnie: "Dziecko, ty idź się leczyć!" :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a skąd się wzięła nazwa "kevn" czemu akurat to imie?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!