niedziela, 22 kwietnia 2012

Harry i Emma ?

Siema skarby . Przepraszam Was ,że dziś jeszcze nic nie dodałam ,ale sam nawał roboty i zero czasu dla siebie. :/  :)


Więc.. tak . W necie krąży następna plotka o Harrym i jego domniemanej dziewczynie. Ja tam nie wierze za bardzo ,ale  prasa robi swoje.  A tak wgl paczcie to tylko Louis. xd


    { haha xd } .


"Jedyna osoba, która ma prawo być zła o pocałunek Emily i Harrego to Louis" ahahahahaha TRUE!  :D  Chociaż trzeba przyznać ,że na "jej" miejscu chciały  by być  miliony dziewczyn. 
Co gorsze  Hazza traci tysiące followersów za ten pocałunek z Emmą Ostilly . Spokoo.. Directionerki które tak robią to nie prawdziwe Directionerki. Ja też uwielbiam Hazze ..ale cieszę się jego szczęściem . Nie potrafiłabym być taka podła. Ludzie ! Aaa i
EMMA USUNELA WCZORAJ W NOCY SWOJEGO TWITTERA! GRATULUJE WSZYSTKIM KTÓRZY JA TAM HEJTOWALI! -.- 
My tu o Harrym i Emmie a HORAN KURW* GŁODNY xd !
Dziadek  Eleanor   kończy dziś 74 lata. :D
 Do następnego. Aa i proszę Was nie bierzcie rozwodu z Harrym ♥ :D

By  Anka

2 komentarze:

  1. Tiaa. . Lou nie ma takigo mini noska jak na focie gdzie niby całuje się z Hazzą .. a i nie ma odrostów ;/;/ więc są 2 wyjścia : 1. Haryy naprawde całuje się z tą Emmą czy jak jej tam albo 2. Louis zmienił pleć !!

    OdpowiedzUsuń
  2. a to szma...ta . tak wszyscy ja bronia ale jakos nikt nie napisal ze ona ma chlopaka w marynarce ;/////

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!