czwartek, 19 kwietnia 2012

Obrazki i gif'y part.34

Nie mam kompletnie pomysłu na post xd albo leń ze mnie albo debil { haha } . :PP  Tak wgl ogólne pyt. mam do Was... Chcielibyście bym zrobiła twitcama  xd  ? Byście chociaż raz zobaczyli mój cudny ryjek.. :DD to co ? ..Odpowiedzi w komentarzu. :P


   Mój mózg :D

                           
 Nie ,że coś xd ale  Louis i imię "Kevin " mnie rozwaliło.. od razu skojarzyło mi się z gołębiem .xd

                                                       
                                                         +
Zdjęci z czasów XFactora :D

                                                 



By  Anka

7 komentarzy:

  1. TAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, tylko napisz kiedy wejdziesz i daj linka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko . Jasne ,że dam :D . Tylko nie śmiejcie się bo naprawdę wyglądam jak dzieckoo.. xd haha.

      Usuń
  2. Chętnie zobaczę twojego ryjka :)

    P.S. Fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj zobaczymy naszą kochaną redaktorkę

    OdpowiedzUsuń
  4. oż maj gasz zobaczę mojego idola

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!