poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Takie tam.

Jak już pisałam ..   mają niespodziankę . Ciekawe jaką. xd


    


NIALL - Jesteś piękny .
HAZZA - kto ? ja ?
NIALL - nie ty .
HAZZA - to kto ?
NIALL - te dziewczyny które to teraz czytają .♥

hahahaahah. KOCHAM TO. ♥

UWAGA ! Pom,pom pom! :PP   300 post.  należy do mnie :DD  Kocham , kocham kocham Was
     
Louis próbuje skakać jak Nialler xd haah . Nie nie możesz Lou , tak może tylko Nialler. 
 
Aaa i  jeśli jeszcze nie widzieliście z bliska Emmy  to ONA :
     
 
A tu TEŻ ONA ! W  teledysku GBY . xd
      Nie ogaraniam .
By   Anka

4 komentarze:

  1. hmmm... ciekawe jaka to będzie niespodzianka! nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  2. ejj... tam gdzieś było takie fajne złudzenie z Harrym i z Liamem. dodajcie jeszcze z Niaillerem

    OdpowiedzUsuń
  3. dajcie tło z Niallem! PROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja prosiłabym o po kilka fotek każdego z chłopców, bo na tapecie mam mam metamorfozy Hazzy a teraz chciałabym zmienić właśnie tapetę ale wszystkie fotki jakie mam na kompie już są trochę stare, prosiłabym o teraźniejsze zdjęcia najlepiej każdego z osobna ;)
    Thank you very much ;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!