wtorek, 17 kwietnia 2012

Zasłużone miejsce ;-)

                                    Chłopcy na vivie <3 

Dzisiaj tez siedziałam w domu ;-) Posiadziałam przy komputerze i dodałam kilka wpisów ;-) Potem poszłam oglądać vive i włączyłam na listę 'surfingu' Były odliczane piosenki od najgorszego do najlepszego . (30-1) I nasze ukochane One Direction miało dokładnie #2 miejsce z piosenką What Makes You Beatiful! (Godzina 13:56 <3)Tak straaasznie sie cieszę! (Chociaż według mnie zasłuzyli na #1 )ale #2 to też wspaniałe puściłam głos na cały dom i zaczęłam śpiewać i tańczyć ;D Jak jest się samym w domu to można ;p

  one_direction.jpg
Niall , ach te spojrzenie ! xd <3 ;*
                                                                                                                                       By Asia ;*

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!