wtorek, 24 kwietnia 2012

Informacje o Zayn'ie 





Pełne imię i nazwisko : Zayn Jawadd Malik.
Data i miejsce urodzenia : 12 stycznia 1993 r., Bradford, Anglia.
Rodzeństwo : 3 siostry, Doniya - starsza od niego, Waliyha i Safaa - młodsze.
Zwierzątko : pies - Boris, 2 koty - Rolo i Tom.
Hobby : aktorstwo, rysowanie.
Rozmiar buta : 8.5 (42.5).
Wzrost : (175cm).
Ulubione zespoły : N'Sync.
Ulubiony film : Scarface (Człowiek z blizną).
Ulubiony kolor : niebiecki.
Fobia : Zayn boi się wysokości, musi często patrzeć w lustro.
Zayn jest muzułmaninem.

Filmik z Zayn'em :
Filmik
Filmik
Filmik


by Nata_123 ♥

17 komentarzy:

  1. Ten mój mąż jest przystojny co nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Chłopak Raczejjjjj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. On jest mójjjj- kocham goooo♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. co wy dajcie mu spokój on ma dziewczynę perrie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta i co że ma dziewczynę ........ to nic nie zmienia , np. tego że to ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochaaaaaam mojego mężulka <33333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej dobra dajcie już spokój ja sama jestem jego największą fanką, ale gdyby on zobaczył co wy tu piszecie raczej padłby ze śmiechu niż z wami był, na co wy liczycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jestem jego fanką, ale przyznam jedno, że Perry mi go odbiła.
    No, ae co poradzić jak dziecko będzie mieć

    OdpowiedzUsuń
  9. ON JEST MÓJ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniela, zazdrościsz wszystko jest możliwe.

    PS. Nie potrafisz się dzielić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anyone can discover how to read tarot playing cards if they are willing to learn. Or else, the spirits tell me
    you will live a lengthy and dull lifestyle.
    Virgo Occasionally the very best course is to sluggish down.

    My webpage: real psychic; ,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!